Centraal Moderatortopic

29-08-2018 10:30 2878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Jullie hebben graag dat er gestaft wordt en dat we meedenken om het forum overzichtelijk te houden. Ikzelf staf soms dingen als ik zie dat ze op de verkeerde pijler staan. Niet omdat ik me eraan stoor maar om mee te denken en bovendien merk ik dat als een onderwerp op de verkeerde pijler staat er minder of andere reacties komen dan mogelijk.
De huisdierentopics horen op de thuispijler, dat is zo afgesproken.

Hoe kan het dan dat ik een kattentopic 2 maal staf met de vraag of die naar de thuis pijler kan en dat dit niet gebeurd en dat er wel naar gekeken is want ik kan weer staffen.
Ik vind het redelijk irritant dat ik, zoals jullie zelf in het verleden gevraagd hebben om te staffen voor dit soort dingen, mee probeer te helpen en dat er niks mee gedaan wordt.
Ik vind het getuigen van gemakzucht voor mijn gevoel vinden jullie het te veel moeite. Helemaal prima maar koppel dan terug aan de forummers dat jullie niks meer doen met deze stafjes. Beetjes gek dat ik moeite doen waar jullie dat laten.

Echt het is dat ik een verleden heb met het forum en er zo af en toe nog plezier uit haal maar hoe de mods te werk gaan tegenwoordig vind ik nog storender dan die eeuwig durende bugs en opdringerige reclames en dat wil wel wat zeggen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
09-10-2018 22:27
Jullie hebben graag dat er gestaft wordt en dat we meedenken om het forum overzichtelijk te houden. Ikzelf staf soms dingen als ik zie dat ze op de verkeerde pijler staan. Niet omdat ik me eraan stoor maar om mee te denken en bovendien merk ik dat als een onderwerp op de verkeerde pijler staat er minder of andere reacties komen dan mogelijk.

Hoe kan het dan dat ik een kattentopic 2 maal staf met de vraag of die naar de thuis pijler kan en dat dit niet gebeurd en dat er wel naar gekeken is want ik kan weer staffen.
Ik vind het redelijk irritant dat ik, zoals jullie zelf in het verleden gevraagd hebben om te staffen voor dit soort dingen, mee probeer te helpen en dat er niks mee gedaan wordt.
Ik vind het getuigen van gemakzucht voor mijn gevoel vinden jullie het te veel moeite. Helemaal prima maar koppel dan terug aan de forummers dat jullie niks meer doen met deze stafjes. Beetjes gek dat ik moeite doen waar jullie dat laten.

Echt het is dat ik een verleden heb met het forum en er zo af en toe nog plezier uit haal maar hoe de mods te werk gaan tegenwoordig vind ik nog storender dan die eeuwig durende bugs en opdringerige reclames en dat wil wel wat zeggen.

Amen.
Het topic "Vraag!" is verwijderd ivm het vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

MissMagicx schreef:
09-10-2018 21:18
Dag mods, kunnen jullie mijn nieuwste topic naar psyche verplaatsen?
Het topic is verplaatst.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

IBIopviva schreef:

Goed gezegd.
En dan komt een Mod even posten wat er verwijderd is maar niet op IBI reageren.
Zo raar vind ik dat.
Pipistrello schreef:
09-10-2018 22:59
Zo raar vind ik dat.

Is ook zo, doen ze constant. Heel onbeschoft, vind ik.
Zeg dan op zijn minst dat je erop terug komt.
Hoe moeilijk is het.

Ibi, bedankt voor het meedenken en we passen het aan.

Of

Ibi, bemoei je met je eigen werk. We hebben hier geen zin aan.
IBIopviva schreef:

Beste IBIopviva,

Bedankt voor je bericht. Uiteraard vinden we het fijn als forummers meedenken door middel van staffen en vinden we het vervelend dat je niet tevreden bent over het werk van de mods. We zijn blij dat je dit aangeeft en waar dit ongenoegen vandaan komt.

De mod, die jouw stafjes heeft verwijderd, zal waarschijnlijk niet hebben gehandeld met het idee dat alle huisdierentopics op de pijler Thuis horen. We zullen dit intern bespreken, zodat we met dit soort gevallen in de toekomst allemaal hetzelfde zullen handelen.

Wij zouden het nog steeds erg waarderen als je de topics staft die niet thuishoren op een bepaalde pijler. Hopelijk wil je er alsnog mee doorgaan.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Pipistrello schreef:
09-10-2018 22:59
Zo raar naar vind ik dat.
Eens.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
CommunityManagerViva schreef:
09-10-2018 15:24
Beste nina1966,

Wij gebruiken het forum net als de gewone gebruiker, maar ik zie de reclame zelf ook niet.
Ik heb het nagevraagd bij de desbetreffende afdeling, maar zonder 'bewijs' kunnen zij er helaas ook niets mee.
Zou je mij een screenshot kunnen sturen en/of een URL? Met deze details kunnen zij er achteraan, zodat we het op kunnen lossen.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Bewijs???? Kom op zeg! Er zijn meer mensen die er last van hebben ik ben dus echt niet de enige. Het is de reclame van WE. en waarom moet ik een url sturen? De TD heeft zelf die url er in gezet dus die weten het heus wel. Het gaat dus om de reclame van WE, de kleding WE. Lijkt me echt duidelijk genoeg.
En sinds wanneer heb je wat aan een screenshot als het om geluid gaat :facepalm: echt..... Het meest onzinnige antwoord ooit. Jammer dat er maar één mod zit die een beetje normaal antwoord kan geven.
Jaja met stroop meer vliegen enzo maar dit is echt te belachelijk.
ModeratorViva schreef:
09-10-2018 23:20
Beste IBIopviva,

Bedankt voor je bericht. Uiteraard vinden we het fijn als forummers meedenken door middel van staffen en vinden we het vervelend dat je niet tevreden bent over het werk van de mods. We zijn blij dat je dit aangeeft en waar dit ongenoegen vandaan komt.

De mod, die jouw stafjes heeft verwijderd, zal waarschijnlijk niet hebben gehandeld met het idee dat alle huisdierentopics op de pijler Thuis horen. We zullen dit intern bespreken, zodat we met dit soort gevallen in de toekomst allemaal hetzelfde zullen handelen.

Wij zouden het nog steeds erg waarderen als je de topics staft die niet thuishoren op een bepaalde pijler. Hopelijk wil je er alsnog mee doorgaan.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Kunnen die mods niet lezen? Op de pijler Thuis staat het zelfs voorgekauwd:

"Welkom op de pijler Thuis. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met onder meer huizen, tuinen en huisdieren.

Hoe verbouw ik mijn huis? Welke groente kan ik in mijn moestuin kweken? Wat kan ik doen om mijn kat te stoppen de meubels kapot te krabben? Het zijn vragen waar velen van ons wel eens mee kampen. Praat mee en ontvang of geef tips over alles dat bij huisje, boompje, beestje hoort. "

Ik vind jullie met de dag vager worden.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Ik lees nu al wekenlang dat mensen geen avatar kunnen uploaden. Wordt daar nog iets aan gedaan?

Ook hier steeds dezelfde foutmelding: Fout bij wegschrijven van avatar. Probeer het later nogmaals.

Ik gebruik een JPG-bestand van 7,33 KB en 100 x 100 pixels. Uploaden mislukt in zowel Chrome als Firefox.
ModeratorViva schreef:
09-10-2018 23:20
Beste IBIopviva,

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Bedankt voor de reactie en het laten staan van mijn post en reacties hierop.

Het bevreemd mij dat de mods schijnbaar niet weten wat op welke pijler hoort maar vooral dat ze niet even nagaan of degene die staft wellicht een punt heeft.
Bij de tweede maal heb ik er volgens mij letterlijk bijgezet dat dit het tweede stafje is en ik toch meen dat huisdieren topics op de thuispijler horen. Ik blijf erbij dat het voelt als gemakzucht om dan niet even verder te kijken.

Maar fijn dat jullie het intern oppakken.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Serieus, dick pics en vagijns? En dan een gifje van een zogenaamde sproeiende penis?

Hoe serieus neemt de redactie dit forum eigenlijk?
Het topic 'Squash maatje Rotterdam e.o.' is verplaatst van Sport naar Contact.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Overigens, als mods niet in dit topic reageren, zoals inderdaad erg vaak, wil dat nog niet zeggen dat ze niet reageren. Van de week kreeg ik een mail van de mods, als reactie op iets wat ik op het forum heb aangegeven. Niet dat ik het eens was met die reactie, maar het was een reactie.

Ik weet dat het bon ton is op de mods en op dit forum te spugen, maar daar zet ik dan toch graag wat positiefs tegenover.

Geen idee of de mods betaald worden, maar in ieder geval niet door de gebruikers van dit forum. Maar los daarvan, het zijn ook mensen he. Beetje vriendelijk blijven kan geen kwaad.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
In de herhaling maar weer, omdat ik mij genegeerd voel door jullie mods:
1e bericht:
donderdag 4 oktober 2018 11:43

ModeratorViva schreef: ↑03-10-2018 22:59
Het topic "Wond op teen geneest niet" is verwijderd ivm het vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
hoe bestaat het?
eerste post wordt door jullie bekeken voordat het geplaatst wordt, dus goedgekeurd en 2 dagen later haalt de MOD het weer weg?
hoe is dit verklaarbaar?

2e bericht:

zaterdag 6 oktober 2018 19:12
ik zou een antwoord wel zeer op prijs stellen, het gaat om mijn bericht in dit topic:donderdag 4 oktober 2018 11:43

alvast bedankt
lise1985 schreef:
10-10-2018 11:09
Serieus, dick pics en vagijns? En dan een gifje van een zogenaamde sproeiende penis?

Hoe serieus neemt de redactie dit forum eigenlijk?
De vagijns zijn weg. Zoals ook al eerder een Kiki-titel werd aangepast na klachten.

Zo serieus dus.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
10-10-2018 11:32
De vagijns zijn weg. Zoals ook al eerder een Kiki-titel werd aangepast na klachten.

Zo serieus dus.
Nou, die foto mogen ze ook wel veranderen. Net zag ik er minder van, en nu zie ik 2 keer :rofl:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
10-10-2018 11:34
Nou, die foto mogen ze ook wel veranderen. Net zag ik er minder van, en nu zie ik 2 keer :rofl:
En nu staat er 'No pik-tures please'

Dat slaat evengoed nergens op.

Het sluit niet aan bij het forummend publiek.
JollyRider schreef:
10-10-2018 11:32
De vagijns zijn weg.
Er staat nu 'no pik-tures please' :rofl:
SombraOnline schreef:
10-10-2018 11:34

Niet zo moeilijk doen, dat is gewoon een aubergine die onder de kraan gehouden wordt. Waarschijnlijk is het een culinair artikel.
RikM schreef:
10-10-2018 11:39
Niet zo moeilijk doen, dat is gewoon een aubergine die onder de kraan gehouden wordt. Waarschijnlijk is het een culinair artikel.
Ik vind aubergine niet lekker, dus geen interessant recept voor mij. :yes:
¡Apagando las luces!
Het topic 'Pijn anus/ baarmoeder/onderrug' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven