Centraal Moderatortopic
woensdag 29 augustus 2018 om 10:30
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 14 november 2018 om 16:47
Fijn mods maar intussen is er nog steeds niets aan gedaan en is het nu weer een Opel reclame.!ModeratorViva schreef: ↑12-11-2018 14:02Dit is doorgegeven aan de desbetreffende afdeling - excuses, misschien zijn we het hier vergeten te melden.
Wat betreft de streams naar tv/tablet/smartphone en het geluid van de banners, dit gaan we ook navragen.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

woensdag 14 november 2018 om 16:49
Word hier ook wat aangedaan? Ik irriteer me er rot aan.strontvliegje schreef: ↑09-11-2018 17:03Het is echt vreselijk irritant dat de pagina steeds verspringt doordat er reclames tussen de berichten komen te staan en weer verdwijnen. Ben je een bericht aan het lezen, verspringt de pagina en moet je eerst weer scrollen voordat je verder kunt lezen.
woensdag 14 november 2018 om 16:57
Dit inderdaad,is het nou werkelijk nodig dat naast boven,onder en naast de pagina ook nog tussen de reacties reclame staat?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
woensdag 14 november 2018 om 17:04
strontvliegje schreef: ↑14-11-2018 16:49Word hier ook wat aangedaan? Ik irriteer erger me er rot aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 14 november 2018 om 19:09
woensdag 14 november 2018 om 19:49
woensdag 14 november 2018 om 20:37
We zullen de vraag doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

woensdag 14 november 2018 om 20:40
Netjes hoor, ondanks dat we allemaal weten dat het niets gaat opleveren en veranderen.ModeratorViva schreef: ↑14-11-2018 20:37We zullen de vraag doorgeven.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 14 november 2018 om 23:08
Het topic 'Actueel onderwerp presentatie over schizofrenie?' is verwijderd ivm schoolopdracht.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
donderdag 15 november 2018 om 10:53
Het topic 'Hoelang herstel van lichaam na bevalling?' is verplaatst van Thuis naar Zwanger.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

donderdag 15 november 2018 om 19:05

donderdag 15 november 2018 om 19:29

donderdag 15 november 2018 om 20:20
Ik weet dat het veel gevraagd is maar is het misschien een idee om een melding te krijgen als je wil reageren in een topic, en er zijn nieuwe reacties bij gekomen sinds jij de pagina niet meer ververst hebt? Anders krijg je dus dat iemand 3 keer hetzelfde antwoord krijgt...
zie laatste pagina: entertainment/samantha-en-michael-schei ... 395453/111
zie laatste pagina: entertainment/samantha-en-michael-schei ... 395453/111

vrijdag 16 november 2018 om 12:30
vrijdag 16 november 2018 om 12:33
ModeratorViva schreef: ↑16-11-2018 12:30Het topic 'Versterven' is verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Reden?
*edit. Ik weet de reden best, alleen is het zo compleet van de pot gerukt dat een forummer mij in PB doodserieus kan vragen of ik niet samen suïcide wil plegen, dat ik dat meld bij jullie en er 0,0 reactie komt, en een topic als dit waarin wordt gevraagd naar bronnen voor hulp, dus niet daadwerkelijke tips of methodes dat kan dan weer niet.
Ongelofelijk.
.
vrijdag 16 november 2018 om 13:22
Beste Anoniem262821034,Anoniem262821034 schreef: ↑16-11-2018 12:33Reden?
*edit. Ik weet de reden best, alleen is het zo compleet van de pot gerukt dat een forummer mij in PB doodserieus kan vragen of ik niet samen suïcide wil plegen, dat ik dat meld bij jullie en er 0,0 reactie komt, en een topic als dit waarin wordt gevraagd naar bronnen voor hulp, dus niet daadwerkelijke tips of methodes dat kan dan weer niet.
Ongelofelijk.
Waar heb je dit precies gemeld? Kun je ons hierover alsnog een mailtje sturen naar forum@viva.nl?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum