Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het topic 'Onderzoek voor school: Brandwonden' is verwijderd i.v.m. een schoolonderzoekje.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

ModeratorViva schreef:
06-02-2019 14:21
Het topic 'Onderzoek voor school: Brandwonden' is verwijderd i.v.m. een schoolonderzoekje.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
Het was geen onderzoek, het was een vraag om mensen die ze mogen interviewen. Dus ik neem aan dat het bij oproepjes mag en dat jullie haar dat ook netjes gemaild hebben?
Mods, willen jullie eens kijken naar dit profiel: profile/379164/posts

11 berichten, de laatste 5 alleen maar de zin 'ik stuur je een pb'. En de eerste 5 zijn verwijderd, grote kans dat daar dezelfde tekst in stond.
Marana-- schreef:
06-02-2019 15:17
Mods, willen jullie eens kijken naar dit profiel: profile/379164/posts

11 berichten, de laatste 5 alleen maar de zin 'ik stuur je een pb'. En de eerste 5 zijn verwijderd, grote kans dat daar dezelfde tekst in stond.
Beste Marana,

Bedankt voor het melden. Wij gaan er naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Willen jullie dan ook even naar dit topic kijken?

overig/bugtopic/list_messages/396233/80#

De TO reageert hier ook maar sporadisch, en zal best tegen dezelfde muur aanlopen. Maar heel veel zin heeft dit topic niet
Fok-it schreef:
06-02-2019 18:27
Willen jullie dan ook even naar dit topic kijken?

overig/bugtopic/list_messages/396233/80#

De TO reageert hier ook maar sporadisch, en zal best tegen dezelfde muur aanlopen. Maar heel veel zin heeft dit topic niet
Beste Fok-it,

De CM houdt dit topic in de gaten en bespreekt met de TD wat haalbaar is.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Mag ik weten waarom huiswerkopdrachten/schoolonderzoekjes eigenlijk zo vreselijk zijn dat ze moeten leiden tot een perma? Ik zie hier wel mensen erger dingen schrijven, en die krijgen allemaal geen perma.
Lady*Voldemort schreef:
06-02-2019 21:29
Mag ik weten waarom huiswerkopdrachten/schoolonderzoekjes eigenlijk zo vreselijk zijn dat ze moeten leiden tot een perma? Ik zie hier wel mensen erger dingen schrijven, en die krijgen allemaal geen perma.

Dat is waarom ik het afgelopen week ter discussie stelde. Helaas had ik moeten voorzien dat het makkelijker is om een extra verbod op te nemen in de huisregels dan om het forum gewoon te laten gebruiken waar fora voor gebruikt kunnen worden. Als mensen niet willen helpen met de schoolopdrachten lezen ze gewoon het topic niet, klaar.
Marana-- schreef:
06-02-2019 21:45
Dat is waarom ik het afgelopen week ter discussie stelde. Helaas had ik moeten voorzien dat het makkelijker is om een extra verbod op te nemen in de huisregels dan om het forum gewoon te laten gebruiken waar fora voor gebruikt kunnen worden. Als mensen niet willen helpen met de schoolopdrachten lezen ze gewoon het topic niet, klaar.
Precies. Dan kun je ieder topic wel verbieden, want mensen kunnen ook best zelf wel uitzoeken hoe ze hun kinderen op moeten voeden of hun mannie het lekkerst kunnen pijpen.
Lady*Voldemort schreef:
06-02-2019 21:29
Beste Lady*Voldemort,

Wij willen dat de forummers niet lastiggevallen worden met opdrachten/onderzoeken. Daar is dit forum niet voor bedoeld. Dat is de reden dat de forummers een perma krijgen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Het topic 'Groei vraag' is verwijderd ivm te jonge TO.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2019 09:24
Reden: Nu anoniem
0.00% gewijzigd
De topic 'stress door school' is verwijderd ivm een te jonge TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Moderator, hierbij het verzoek om mijn account te anonimiseren. Hartelijk dank!
Graag op anoniem.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-02-2019 09:24
Reden: Nu anoniem
0.00% gewijzigd
Begrijp ik nu goed dat ik het vervolg alle berichten gewist worden van mensen die zijn geanonimiseerd ?
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
07-02-2019 10:16
Begrijp ik nu goed dat ik het vervolg alle berichten gewist worden van mensen die zijn geanonimiseerd ?
Dit viel mij ook op. Weer iets nieuws?
Bitje93 schreef:
07-02-2019 10:16
Beste Bitje93,

Nee dit was een fout van ons. Excuses voor de onduidelijkheid, berichten blijven gewoon staan.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Kunnen jullie iets doen aan dat geplakte viva als ik op de site zit. Ik heb nu een nieuwe mobiel en bij de oude was dat helemaal ingebrand in het scherm zou zonde zijn als dat weer gebeurt.
Hannie85 schreef:
07-02-2019 14:06
Kunnen jullie iets doen aan dat geplakte viva als ik op de site zit. Ik heb nu een nieuwe mobiel en bij de oude was dat helemaal ingebrand in het scherm zou zonde zijn als dat weer gebeurt.

Misschien iets minder forummen? ;-)
Hannie85 schreef:
Geplakte Viva :?:

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Hannie85 schreef:
Je scherm een kwartslag draaien
ModeratorViva schreef:
07-02-2019 14:43
Geplakte Viva :?:

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Links bovenin.
RikM schreef:
07-02-2019 14:17
Misschien iets minder forummen? ;-)
Dit lijkt me een goed idee.
Hannie85 schreef:
Eh. Dat heb je zelf in de hand, hoor.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven