Centraal Moderatortopic

22-06-2020 21:10 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Melden van overtredingen, dubbele topics, verplaatsen van een topic kan ook in het 'meld het de mods' topic (linkje verderop).
Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Als proef kunnen beleidsvragen nu ook in het 'vraag het de mods' topic en vragen over een ban of melding in het 'meld het de mods' topic. De linkjes staan verderop.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/

Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p30098656

Vraag het de mods, deel 4 overig/vraag-het-de-mods-deel-4/list_me ... p=32319829

Evalueren van mod topics en beleidswijzigingen.
overig/algemene-evaluatie-topic/list_messages/467221

Bantopic 2.0
overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Topics om na te praten over beleid, bans etc.
Met kletsen, Napraat 143, met geklets
overig/napraattopic-deel-143-met-geklet ... es/477044#
en/of
Zonder kletsen, Napraat 2.0
overig/napraat-2-0/list_messages/465266 ... #p31664941

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/459287

Update van Community Manager
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2021 15:29
15.87% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Laat het allemaal even bezinken XX en kom terug met een nieuwe nick en frisse moed! Sterkte met alles.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-07-2020 08:38
Reden: Naam verwijderd
1.96% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ModeratorViva schreef:
08-07-2020 23:26
Je hebt een berichtje :) .
Thnx, deze keer was er wél een 1tje bij mijn envelopje :yes:
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
08-07-2020 16:16
Hi Nemain,

Als het goed is, is dit inmiddels aangepast toch? Anders gaan wij zorgen dat dit wordt doorgegeven.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
Het staat er nog steeds. Is er nou niemand op zo'n redactie die dat ziet? Wordt het niet nagekeken alvorens iets wordt geplaatst? Ik snap dat echt niet. Het staat er al een paar dagen onderhand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-07-2020 07:53
Het staat er nog steeds. Is er nou niemand op zo'n redactie die dat ziet? Wordt het niet nagekeken alvorens iets wordt geplaatst? Ik snap dat echt niet. Het staat er al een paar dagen onderhand.
We gaan het nogmaals doorgeven!

Vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
09-07-2020 07:42
Laat het allemaal even bezinken XX en kom terug met een nieuwe nick en frisse moed! Sterkte met alles.
Eens. Schaamte is begrijpelijk en lastig, maar hoort bij je proces als je er iets aan wilt gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
09-07-2020 07:28
Jammer (maar ik snap je wel). Sterkte :hug:
Van mij ook een dikke knuffel.
Maar mods; waarom staat in alle quotes nog wel gewoon haar nick?
Zo heeft op anoniem gaan niet heel erg veel zin
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
09-07-2020 11:34
Van mij ook een dikke knuffel.
Maar mods; waarom staat in alle quotes nog wel gewoon haar nick?
Zo heeft op anoniem gaan niet heel erg veel zin
Anoniem is niet dat je naam niet meer zichtbaar is, maar dat je niet meer te loepen bent.
Alle reacties Link kopieren
Maartje2016 schreef:
09-07-2020 11:41
Anoniem is niet dat je naam niet meer zichtbaar is, maar dat je niet meer te loepen bent.
Oh weer wat geleerd. Dank je wel
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
09-07-2020 11:34
Maar mods; waarom staat in alle quotes nog wel gewoon haar nick?
Zo heeft op anoniem gaan niet heel erg veel zin
Ze zouden de namen weg willen halen, maar er is geen automatische oplossing gevonden dus moet dat met de hand. Of gebeurt het niet.
Het valt me op dat bij Linda.nl vaak onderwerpen voorbij komen die wel rechtstreeks hier van het forum lijken te komen (recent nog Tinderleed en Tikkie verhalen).
Leveren wij behalve voor Viva ook nog content voor anderen?
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
09-07-2020 13:03
Het valt me op dat bij Linda.nl vaak onderwerpen voorbij komen die wel rechtstreeks hier van het forum lijken te komen (recent nog Tinderleed en Tikkie verhalen).
Leveren wij behalve voor Viva ook nog content voor anderen?
Misschien is een van onze mede-forummers wel een redactielid van Linda.nl :sherlock:
Maartje2016 schreef:
09-07-2020 13:12
Misschien is een van onze mede-forummers wel een redactielid van Linda.nl :sherlock:

Of de redactie van Linda googled eens wat, kan natuurlijk ook.
Het valt op omdat het net zo beroerd geschreven is als de Lees Ook.
Bantopic staat open. Had bijna daar al gemeld dat ik het oneens ben met de ban van Pejeka, maar goed dat ik de OP toch nog even doorscande.
Het meld het de mods topic lijkt nu een beetje op waarvoor napraat zou moeten zijn. Of heb ik dat mis?
Alle reacties Link kopieren
De link in de OP van het Bantopic is nog van het oude topic.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Bantopic 2.0 staat er ook bij.
Niq schreef:
09-07-2020 19:03
Het meld het de mods topic lijkt nu een beetje op waarvoor napraat zou moeten zijn. Of heb ik dat mis?
IS DAT NIEUW!? Naast het vraagmaarraaktopic en het moderatortopic? Het wordt steeds leuker hier
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
09-07-2020 19:17
IS DAT NIEUW!? Naast het vraagmaarraaktopic en het moderatortopic? Het wordt steeds leuker hier
Kom meekletsen dan, ik zet straks wat hapjes klaar.
Echt hoor, ik kan hier niet mee omgaan.
Ik ben in ieder geval blij dat het racismedebat hier eindelijk eens gevoerd wordt
Cookielover schreef:
09-07-2020 19:18
Kom meekletsen dan, ik zet straks wat hapjes klaar.
NJAM
Gelukkig hebben de mods nog gewoon hun naam als Moderator, anders weet je toch helemaal niet meer naar welk antwoord je moet kijken.
Iedereen denkt maar te kunnen antwoorden voor een ander :misselijk:
Alle reacties Link kopieren
Hoi mods, dit topic is vol: psyche/zomer-en-zonliefhebbers-verzamel ... 448276/121

Er is een nieuw topic geopend :)
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
09-07-2020 19:03
Het meld het de mods topic lijkt nu een beetje op waarvoor napraat zou moeten zijn. Of heb ik dat mis?
“ Vraag het de mods”, “ Meld het de mods”, “ CM topic”, “Napraat”: soms 100% onderling inwisselbaar. Niet te ontlopen. :-D
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ja nog even en iemand komt melden dat er taart klaar staat voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven