Centraal Moderatortopic

21-08-2022 23:48 2706 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Technische update :


[...]



_______________________________
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Melden van overtredingen, dubbele topics, verplaatsen van een topic kan ook in het 'meld het de mods' topic. Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: Forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Als proef kunnen beleidsvragen nu ook in het 'vraag het de mods' topic en vragen over een ban of melding in het 'meld het de mods' topic. De linkjes staan verderop.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
Overig/algemene-voorwaarden/list_messages/480253

Huisregels:
Overig/huisregels/list_messages/480252

Het vorige deel van het CM topic
Overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p34158150

Vraag het de mods, deel 8
overig/vraag-het-de-mods-deel-8/list_messages/504850

Evalueren van mod topics en beleidswijzigingen.
Overig/het-algemene-evaluatietopic/list_messages/467221

Bantopic 2.0
Overig/bantopic-2-0/list_messages/465162

Topics om na te praten over beleid, bans etc.
Met kletsen, Napraat 2024.6
overig/napraattopic-2024-6-met-geklets/ ... ges/505858
Zonder kletsen, deel 5.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-2 ... es/504615#

Waar meld je een bug op het Viva forum?
Overig/bugtopic/list_messages/459287?r= ... #p31123816


Update van Community Manager
Overig/community-manager-topic/list_mes ... #p28208953

Maak een melding van de bug per mail naar Communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan Forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar Forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Als jullie ons mailen, vermeld dan ook altijd je gebruikersnaam!

Met vriendelijke groet,

Moderators en Community Manager VIVA Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren Quote
En dat is 6.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frommel schreef:
10-02-2024 20:42
Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen?.
Lees de laatste berichten even.... is al meermaals over geklaagd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Frommel schreef:
10-02-2024 20:42
Waarom moet ik steeds opnieuw inloggen?.

Misschien heb je je abonnement niet betaald?
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesmetLaarzen schreef:
10-02-2024 21:07
Misschien heb je je abonnement niet betaald?
😂
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Dubbel
anoniem_65cb27049b5a8 wijzigde dit bericht op 11-02-2024 10:39
96.30% gewijzigd
Airedale schreef:
10-02-2024 15:22
Dit kwam ik ook melden. Ik heb op jouw post gereageerd en daar is ook niks in het topic van te zien. Een post van de TO van 14:10 is ook alleen bij loepen te zien.


Dat heb ik nu ook meegemaakt. In het podcast-topic is mijn reactie ook niet te zien. Raar gebeuren allemaal.
Rabarber schreef:
11-02-2024 10:39
Dat heb ik nu ook meegemaakt. In het podcast-topic is mijn reactie ook niet te zien. Raar gebeuren allemaal.
Dit is ooit, lang geleden, een bug geweest.
Moiren schreef:
11-02-2024 12:37
Dit is ooit, lang geleden, een bug geweest.
Hopelijk heeft de TD destijds gedocumenteerd hoe die dit toen heeft opgelost.
Dat hoop ik ook. Want dit is echt vervelend (wat niet trouwens met al die bugs). Heb het nu bij het rechtsbijstand ook: complete pagina weg!
anoniem_65cb27049b5a8 wijzigde dit bericht op 11-02-2024 17:51
2.44% gewijzigd
Ik wilde me aansluiten bij degene die schreef dat 'Toon meer' weg mag, maar die post is ook verdwenen of ik vergis me. In ieder geval hoeft 'Toon meer' voor mij ook niet, want het zorgt ervoor dat je niet snel naar de laatste post kan scrollen.
Airedale schreef:
11-02-2024 16:35
Ik wilde me aansluiten bij degene die schreef dat 'Toon meer' weg mag, maar die post is ook verdwenen of ik vergis me. In ieder geval hoeft 'Toon meer' voor mij ook niet, want het zorgt ervoor dat je niet snel naar de laatste post kan scrollen.

Ik lees net in het andere topic van de mods dat Toon Meer niet weg kan.
Rabarber schreef:
11-02-2024 17:52
Ik lees net in het andere topic van de mods dat Toon Meer niet weg kan.
Jammer, bedankt voor je update :)
Airedale schreef:
11-02-2024 17:54
Jammer, bedankt voor je update :)

Ik zit nu op mijn laptop te forummen i.p.v. op mijn mobiel. En wat blijkt? Daar is die hele 'toon meer'-knop niet aanwezig! Mods, hoe kan het dat dit op mobiel niet te verhelpen is, maar dat het op een laptop dus wel kan? Zal wel iets technisch zijn, maar begrijpen doe ik het niet.
Rabarber schreef:
11-02-2024 19:54
Ik zit nu op mijn laptop te forummen i.p.v. op mijn mobiel. En wat blijkt? Daar is die hele 'toon meer'-knop niet aanwezig! Mods, hoe kan het dat dit op mobiel niet te verhelpen is, maar dat het op een laptop dus wel kan? Zal wel iets technisch zijn, maar begrijpen doe ik het niet.
Hier zijn bij het invoeren van deze versie al zoveel discussies over geweest. Het gaat niet gebeuren, want advertentieruimte oid.
Moiren schreef:
11-02-2024 20:36
Hier zijn bij het invoeren van deze versie al zoveel discussies over geweest. Het gaat niet gebeuren, want advertentieruimte oid.

Oké. Dat wist ik niet. Dank voor de uitleg in ieder geval.

Maar zal wel heel dom van me zijn, maar advertenties komen er op mobiel toch ook voorbij? Daar is blijkbaar toch wel ruimte voor.
Rabarber schreef:
11-02-2024 20:39
Oké. Dat wist ik niet. Dank voor de uitleg in ieder geval.

Maar zal wel heel dom van me zijn, maar advertenties komen er op mobiel toch ook voorbij? Daar is blijkbaar toch wel ruimte voor.
Je kan 1000 vragen stellen hoor, maar het blijft zoals het is. Zeker nu de boel in verval is zal er helemaal niets technisch meer veranderd worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij was het iets met te traag laden van de mobiele site of teveel datagebruik als de toon meer knop wordt weggehaald?
Maar ik forum nooit mobiel eigenlijk, vind het echt niet te doen.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
11-02-2024 20:42
Volgens mij was het iets met te traag laden van de mobiele site of teveel datagebruik als de toon meer knop wordt weggehaald?
Maar ik forum nooit mobiel eigenlijk, vind het echt niet te doen.
De pagina wordt sowieso in zijn geheel geladen, ook als de knop er zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie ook wel, dat als je “toon meer” drukt, dat er dan helemaal niet meer blijkt te zijn. Dat vind ik ook irritant. Maar ik zit bijna ook nooit op mijn telefoon op het forum, dus ik heb er niet zo vaak last van.
What would Patsy do?
Alle reacties Link kopieren Quote
Moiren schreef:
11-02-2024 20:43
De pagina wordt sowieso in zijn geheel geladen, ook als de knop er zit.
Ah, dat wist ik niet.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Moiren schreef:
11-02-2024 20:41
Je kan 1000 vragen stellen hoor, maar het blijft zoals het is. Zeker nu de boel in verval is zal er helemaal niets technisch meer veranderd worden.

En omdat iets zo is, mag je nooit om uitleg vragen? Bijzondere denkwijze.

Over het in verval zijn, is mij niets bekend.
Oh heb jij die mail niet gekregen?
En je mist de witte schermen, de traagheid, de berichten dat iedereen steeds opnieuw moet inloggen, het verspringen?
Moiren schreef:
11-02-2024 22:21
En je mist de witte schermen, de traagheid, de berichten dat iedereen steeds opnieuw moet inloggen, het verspringen?


Als je 'het verval' daarop moet baseren, is het al gaande vanaf dag 1.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ladyday21 schreef:
11-02-2024 20:45
Hebben jullie ook wel, dat als je “toon meer” drukt, dat er dan helemaal niet meer blijkt te zijn. Dat vind ik ook irritant. Maar ik zit bijna ook nooit op mijn telefoon op het forum, dus ik heb er niet zo vaak last van.
Dat heb ik ook vaak. Mijn oplossing is: pagina verversen en dan 'toon meer' en dan krijg je wel alle posts van die pagina te zien.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven