Écht een beetje dom..

21-09-2012 15:59 241 berichten
Ik verveel me en heb allerhande belangrijke dingen te doen waar ik geen zin in heb.. Dus eerst maar eens een vivatopic..

Ik ben benieuwd naar domme dingen in het dagelijks leven die ons overkomen. In de categorie: je 2x aan dezelfde steen stoten. Heb je een grappig verhaal? Vertel!

Ik was zonet met een sigaret aan het roken nadat ik lipgloss opgesmeerd had. Bij een van de laatste trekjes blijft mijn sigaret hangen tussen mijn lippen, glijd door mijn vingers en ik verbrand me dus vól aan het brandende deel. Dit is me wel eens vaker overkomen ..
Alle reacties Link kopieren
Terwijl je in de auto rijdt paniekeren omdat je niet meer weet waar je je autosleutels nou hebt gelaten...
quote:copywrong schreef op 21 september 2012 @ 17:53:

Terwijl je in de auto rijdt paniekeren omdat je niet meer weet waar je je autosleutels nou hebt gelaten... Die is goed
Aan het bellen zijn met je mobiel, en ondertussen door het huis lopen om je mobieltje te zoeken...
Strijkijzer opvangen omdat ie van de strijkplank afvalt. Blaren!

Eerst de aardappelen afgieten, heel logisch. Maar daarna hetzelfde doen met de groentensoep... oeps!
Net bij appie vroeg ik een jongen of er nog komkommers waren.

Ja die ging hij even aanvullen. Hij opent de krat en zegt: "zoek er maar 1 uit" ik greep er 1 en zei "oh nee, deze is wel heel slap"

Jongen begon te lachen en ik kon wel door de grond zakken.

Wat een stomme woordkeus zeg.
quote:fiona06 schreef op 21 september 2012 @ 17:49:

Toen ik nog jong was ben ik ooit met mijn fiets keihard tegen een muur aangereden, gewoon omdat ik me afvroeg wat er dan zou gebeuren. Uhm duh! Dat doet zeer!

Om het vervolgens een paar maanden later nog eens te doen om te kijken of het nu anders was.

Met skatebike (herinnert u zich deze nog nog nog?) van een hellinkje afracen en altijd al-tijd vergeten dat er aan het einde een klein drempeltje was, waardoor ik elke keer plat op de bek ging.Hahah geweldig! Ik zag vroeger een parachuut, dus hop paraplu in de hand op het schuurtje geklommen. Ben nog nooit zo snel beneden geweest
quote:quinacridonerose schreef op 21 september 2012 @ 16:43:

Tijdens een telefoongesprek een meneer consequent met mevrouw aanspreken, en dat van de zenuwen ook blijven doen, al heeft hij al drie keer gezegd: "het is menéér jansen"

"ja mevrouw"Heb hier al een heleboel leuke dingen gelezen maar hier moest ik echt heel hard om lachen!
Het hele huis overhoop om mijn nog enige leesbril te zoeken (de anderen gemold door er op te gaan zitten) en er na een hele tijd zoeken in de badkamer achterkomen dat die gewoon op mijn hoofd staat.
quote:viennas schreef op 21 september 2012 @ 17:08:

Op de fiets met losse veters is ook geen aanrader. Dat had ik ondertussen wel moeten weten. Vorige week na het stappen toch weer gedaan, vlak voor mijn huis draaide de veter om de trapper. Afstappen gaat dan niet meer, snel terugwikkelen ging ook niet meer.Doorfietsen is ook geen goed idee, want de veter raakt een keer op. Uiteindelijk kwam ik tot stilstand en viel heel langzaam om, mijn mijn hoofd tegen een auto. Mijn eigen auto nog wel.

http://www.youtube.com/watch?v=Jfs82hEqnp0
Leuk topic!

Mijn bril was van mijn neus gezakt dacht ik dus ik wil hem weer rechtzetten. Na drie voelpogingen kom ik erachter dat ik mijn lenzen in heb.

Of mijn lenzen uit wilen doen, maar ik heb ze niet eens in, au!
Mijn sleutels zoeken die ik in mijn hand he
Ooh, ik voelde me heel naar vandaag, maar dit topic heeft me weer helemaal opgevrolijkt. Dank jullie wel!

Ik heb echt zitten schaterlachen om vele verhalen. Daarom vind ik het wel zo eerlijk ook mijn genante 'echt een beetje dom' verhalen met jullie te delen .

- Op mijn skates van een skatebaan afrijden, maar met de remblokjes achterop mijn skates er nog op.. Nou, dan maak je wel een smak. (En dit dus een tijdje later nog eens een keer doen).

- Altijd de schotel gewoon uit de oven willen pakken met mijn blote handen.. Zo ontzettend pijnlijk. Helemala omdat de pijn pas zo laat tot me doordringt, dat die schaal eigenlijk nergens meer veilig neergezet kan worden.

- Fiets vastzetten aan de fiets van een vriendin en vervolgens mijn sleutels kwijtraken.

- Met mijn jurk in mijn panty, terug van het toilet, de dansvloer oplopen. (laatst óók nog met een stuk wcpapier onder mijn schoen).

- In de trein naar de deur lopen, maar net van het trappetje aflopen wanneer de trein remt; dus met een luide gil naar beneden tuimelen.

- struikelen over niets.

- Na citroen gesneden te hebben, mijn lenzen in mijn ogen doen.
'We accept the love we think we deserve.' Stephen Chbosky
Pen kwijt zijn, ''verdorie, waar is die pen nou, hij lag hier 10 minuten geleden nog!''

Zit de pen in mijn haar (gedraaid, als haarpin).
Soms droom ik een beetje weg, vooral in de supermarkt. Ik sta naar het schap met pasta te kijken, bedenken welke ik vanavond ga maken als links van me mijn vriend zich weer aansluit. Ik zeg "hoi schat" en pak zijn hand... Hij verstart... Ik kijk op en zie... de vakkenvuller staan
Zakelijke smsjes of mails beëindigen met een "X"

Net wakker zijn en bedenken dat ik mijn afspraak met de bloedbank moet verzetten. Bellen, bladiebladiebla, afspraak is verzet, kan ik U verder nog helpen mw Framblij? Nee hoor dank je wel. Fijn weekend mw Framblij. U ook mevrouw. Hou van jou....

Tja... Helaas gebeurd dit regelmatig
Wat heerlijk die herkenning :-). Ik ben ook zo'n kluns. Het allerstomste was denk ik mijn blender opendraaien, waardoor alles door de hele keuken vloog. Heb nog dagen aardbei spetters kunnen wegpoetsen!
Count your blessings...
Met een helm op,op de fiets.

Jaren geleden had ik een brommer. Ik was al aan de late kant voor het werk en de brommer wou niet starten. Dus snel mijn fiets gepakt,maar ik had de helm nog op.

Tot een bekende riep: "Manji heb je het koud", het was hartje zomer.
Oh, en een weekend weggaan, maar je trolley met kleding vergeten. Ik had dus alleen mijn outfit bij me, die ik aan had.

Nu komen er ineens heeeeeeeel veel stomme dingen in mijn hoofd op, die blender was zeker niet het allerstomste. Ik ben één keer binnengestapt op het verkeerde bruidsfeest (ik had me vergist in de locatie), daar kwam ik achter vlak voordat ik het gastenboek wilde tekenen
Count your blessings...
Frambij ik lees het al, je bent een echte mensenliefhebber.
Als je remt met je fiets en vervolgens vergeet af te stappen.
Ben blij dat ik hier anoniem kan delen want

Ik glij ook regelmatig uit, over niets. En dan niet gewoon glij BOEM maar echt compleet met slow motion kreet en benen in de lucht (ik wist niet eens dat ik zo lenig was)
quote:paloma schreef op 21 september 2012 @ 16:38:

Bij het afwassen dat er een opscheplepel, of iets dergelijks, net onder de straat terechtkomt en rechtstreeks in je gezicht spuit.Deze moest ik een paar keer lezen. Een opscheplepel onder de straat? Je bedoelde straal.
Ik kreeg telefoon een paar maanden terug, en kreeg iemand aan de lijn.

Ik wist alleen niet wie het was, maar dacht: 'daar kom ik straks wel achter, als het gesprek vordert'.

Ik heb meer dan tien minuten gesproken met deze persoon, en toen durfde ik het niet meer te vragen.

Ik weet het nu nog niet...
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
quote:mocy schreef op 21 september 2012 @ 18:28:

Het hele huis overhoop om mijn nog enige leesbril te zoeken (de anderen gemold door er op te gaan zitten) en er na een hele tijd zoeken in de badkamer achterkomen dat die gewoon op mijn hoofd staat.

zo herkenbaar.

Zet je er ook wel eens 2 op je hoofd?

En maar zoeken.................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
1x weggereden met mijn portemonnee op het dak van de auto

1x weggereden met mijn nieuwe mobiel op het dak van de auto

1x uit de auto gestapt, motor en zelfs ruitenwissers nog aan en deur op slot gedaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven