Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Community Manager topic

01-03-2018 13:19 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic zal ik om de week updates geven over bugs en andere zaken.

Groetjes,

Community Manager VIVA
Beste forummers,

Vandaag vindt het kennispartnership in samenwerking met Etos plaats. Het topic is zojuist geopend.

Kun je wel wat hulp gebruiken om lekkerder in je vel te zitten en heb je vragen over gezondheid, innerlijke balans, voeding, uiterlijk of beweging? Vandaag kun je al je vragen hierover stellen aan een deskundige van Etos.

gezondheid/stel-je-vragen-over-welzijn- ... ges/468409

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

Weer tijd voor een update.

Het kennispartnership heeft afgelopen donderdag plaatsgevonden op het forum. Dit wordt nu door mijn collega's geëvalueerd, we nemen jullie feedback en opmerkingen natuurlijk mee.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

Het kennispartnership is inmiddels geëvalueerd. Ik kan verder niet op de inhoud ingaan, maar ik kan jullie vertellen dat jullie feedback en dingen die er mis zijn gegaan hierbij is besproken. Volgende keer worden bepaalde zaken in ieder geval anders aangepakt :-)

Het ziet ernaar uit dat er in november of december weer een nieuw kennispartnership aan komt. Als er meer info is, laat ik jullie dat natuurlijk weten.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

Deze week geen update over het forum, maar wel over mezelf ;-) In januari verwachten mijn vriend en ik namelijk ons eerste kindje, waar we enorm blij mee zijn. Dit betekent dat ik vanaf december een aantal maanden met zwangerschapsverlof ga. Een vervanger wordt momenteel gezocht, als ik daar meer informatie over heb zal ik dat natuurlijk melden.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

We merken dat er wat onrust is over een mail die vanuit het VIVA Forum is verstuurd over het verwijderen van je account. Dit is geen spam, dit is inderdaad afkomstig van het forum.

Accounts die al 2 jaar niet worden gebruikt, moeten wij volgens de privacywetgeving verwijderen. Om te zorgen dat accounts niet worden verwijderd zonder dat jullie dit willen, is de mail verstuurd. Blijkbaar hebben sommigen van jullie die wel nog steeds actief zijn op het forum, deze mail ook gehad. Waarschijnlijk betreft dit dan een oude nickname of een oud emailadres.

Twijfel je of het goed gaat? Stuur mij dan even een privébericht of mailtje via communitymanager@viva.nl met daarin het emailadres waarop je de mail hebt ontvangen. Dan kijk ik het voor je na!

Vriendelijke groet,
CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven