Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Community Manager topic

01-03-2018 13:19 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic zal ik om de week een update geven over bugs en andere zaken.

Groetjes,

Community Manager VIVA
Beste forummers,

Het is weer tijd voor een update!

De afgelopen weken hebben we veel last gehad van 503-errors. Heel vervelend, want uiteindelijk heeft dit een paar weken geduurd. Afgelopen dinsdag heeft de IT-afdeling hier een oplossing voor online gezet waarmee dit probleem lijkt te zijn verholpen! Dank in ieder geval voor jullie hulp hierbij d.m.v. het doorgeven van de errors.

Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

Weer tijd voor een update!

Ik heb van de week de OP in het Bugtopic een update gegeven, deze was nogal onduidelijk. Ik hoop dat op deze manier duidelijker is wat er gedaan is, waar eraan gewerkt gaat worden en waaraan niet.

Eerder deze week zijn er ook wat vragen geweest in het CM over het verplaatsen van reacties naar het Napraattopic. De desbetreffende reacties waren op een onhandig moment verplaatst, waarna de vraag kwam of we de offtopic posts voortaan weer kunnen wissen. Destijds werd ons gevraagd om posts juist niet meer te wissen, maar te verplaatsen. Wij zullen offtopics posts in het CM daarom blijven verplaatsen naar het Napraattopic.

Fijne dag allemaal!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

Wederom tijd voor een update.

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben zullen de moderators en ik voortaan een topictitel aanpassen wanneer de OP van dat topic is verwijderd. We hopen dat dit het iets minder vervelend maakt, als je van tevoren al weet dat een topic geen OP meer heeft. Natuurlijk blijven wij het verwijderen van de OP bestraffen met een maatregel volgens het bansysteem.

Ik ben op de hoogte van de problemen rondom de privéberichtenfunctie die weer opspelen. Ik heb dit al bij IT neergelegd, zij zullen dit als eerst oppakken wanneer daar tijd voor is.

Hopende jullie voldoende te hebben geïnformeerd.

Fijne avond!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

Helaas heb ik deze keer niet echt een update voor jullie. Er is jammer genoeg nog geen tijd geweest om de problemen rondom de privéberichten en de Lees Ook op te lossen.

Ik houd jullie hierover op de hoogte.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Beste forummers,

Gisteravond en vandaag waren er wat problemen rondom 503-errors, die zijn gelukkig snel opgelost. Ook hadden we wat technische issues rondom de Lees Ook-balk, deze zou nu ook weer goed zichtbaar moeten zijn. Wat betreft de inhoud van de balk: de redactie is op de hoogte van jullie feedback op de titels en zullen hier rekening mee proberen te houden.

Zoals velen van jullie wel gemerkt zullen hebben is er afgelopen week veel commotie op het forum ontstaan vanwege maatregelen die wij hebben genomen n.a.v. een topic richting Viva medewerkers. Hierover is veel onvrede geuit. Zoals ik al eerder in het CM heb aangegeven, blijven wij achter ons standpunt staan die wij afgelopen weekend hebben ingenomen, omdat wij hier nog steeds op dezelfde manier over denken. Provocatie richting Viva medewerkers is niet toegestaan op het forum, en hier zullen wij dan ook op blijven modereren.

Het Centraal Moderatortopic is inmiddels weer geopend voor jullie verzoekjes.

Hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven