Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
maandag 17 oktober 2011 om 12:08
Wanneer hebben we eigenlijk voor het laatst eierdopjes gehaakt voor Afrika? Ik snap dat met het verdriet om Meds en met het gedoe rond de Turkse leernichten en Puttense hangjeugd en alles de klad er wat in is gekomen, maar die mensen hebben al zo weinig; we kunnen ze die eierdopjes ook niet nog 's ontzeggen, vrouwen. Dat zou Meds ook niet hebben gewild.
Vanaf nu elk weer drie per week haken? En dat iedereen ze dan doorstuurt naar mij en dat ik ervoor zorg dat ze zo snel mogelijk bij onze contactpersoon in Zaïre terechtkomen?
Enne, lekker veel kleur gebruiken hè, want het mantra van deze maand luidt: samen maken we van donker Afrika een vrolijk en bont continent.
Vanaf nu elk weer drie per week haken? En dat iedereen ze dan doorstuurt naar mij en dat ik ervoor zorg dat ze zo snel mogelijk bij onze contactpersoon in Zaïre terechtkomen?
Enne, lekker veel kleur gebruiken hè, want het mantra van deze maand luidt: samen maken we van donker Afrika een vrolijk en bont continent.
maandag 17 oktober 2011 om 19:01
O, dat wist ik niet, BGB. Ik lees alleen de Margriet. Maar goed, dat ze de eierdopjes als hoesjes voor hun peniskokers gebruiken doet nog geen afbreuk aan het mantra 'samen maken we van donker Afrika een vrolijk en bont continent'. Integendeel zelfs, zou ik willen zeggen. We gaan gewoon lekker door, wat mij betreft.
Wat ik me nu ineens afvraag, is of die eierdopjes dan wel groot genoeg zijn. De Afrikaanse man is over het algemeen vrij ruim bedeeld, toch? Ik offer me wel op om binnenkort die kant op te gaan en de maten op te nemen.
Wat ik me nu ineens afvraag, is of die eierdopjes dan wel groot genoeg zijn. De Afrikaanse man is over het algemeen vrij ruim bedeeld, toch? Ik offer me wel op om binnenkort die kant op te gaan en de maten op te nemen.

maandag 17 oktober 2011 om 20:32
dinsdag 18 oktober 2011 om 10:02
Menen jullie dit nou?! Hoe zouden jullie het vinden als onze zusters uit Burkina Faso onze mannen van die breisels zouden sturen? Dat je eigen woeste vent op een dag met zo'n creatieve feestlul de badkamer uitkomt? Van de gedachte alleen al droog ik spontaan op.
En droogte is al zo'n probleem in Afrika.
En droogte is al zo'n probleem in Afrika.

dinsdag 18 oktober 2011 om 10:27
Nou, ik ben weer terug!
Ik heb de Chakraloop gedaan, 400 km, afwisselend op een andere chakra. Het was een belevenis!
Ik kan je zeggen: die grindpaden waren geen lolletje, ik ben door mijn pleisters heen en de Arniflor heeft ook betere dagen gekend. Iemand nog tips voor een geschaafd chakra?
Is de cursus Chakrapoetsen binnenkort weer eens? Ik wil graag een grondige schoonnmaak na al dat stof.
Hoe is het hier? Ik lees dat er niet zo goed gereageerd wordt op de eierdoppen?
Misschien kunnen we kijken hoe we die multifunctioneler zouden kunnen maken. Door, ik noem maar wat: een wateropvangbox annex peniswarmer annex eierdop ervan te maken?
Je zult maar langs een bron lopen en je jerrycan vergeten zijn... Of met een koud pielemuis rondlopen of een struisvogelei willen warmen. Het lijkt me een gat in de markt...
Ik heb de Chakraloop gedaan, 400 km, afwisselend op een andere chakra. Het was een belevenis!
Ik kan je zeggen: die grindpaden waren geen lolletje, ik ben door mijn pleisters heen en de Arniflor heeft ook betere dagen gekend. Iemand nog tips voor een geschaafd chakra?
Is de cursus Chakrapoetsen binnenkort weer eens? Ik wil graag een grondige schoonnmaak na al dat stof.
Hoe is het hier? Ik lees dat er niet zo goed gereageerd wordt op de eierdoppen?
Misschien kunnen we kijken hoe we die multifunctioneler zouden kunnen maken. Door, ik noem maar wat: een wateropvangbox annex peniswarmer annex eierdop ervan te maken?
Je zult maar langs een bron lopen en je jerrycan vergeten zijn... Of met een koud pielemuis rondlopen of een struisvogelei willen warmen. Het lijkt me een gat in de markt...

woensdag 19 oktober 2011 om 08:08
Heee Lionlily, eindelijk uitgewandeld? Als jij iets doet dan doe je het meteen goed ook he.
Ik hield het in de bezemwagen al niet eens een dag uit. Pffff, autorijden in wandeltempo, ik kon meteen een nieuwe motor in mijn Suzuki Alto laten zetten na een dag stapvoets rijden.
Meds is weg. Van het forum en de BEO.
Ik ben nog in diepe rouw.
Zelfs de BEO canal parade, georganiseerd door de meiden en jongens van het COC kan me niet uit mijn dip halen. Vooral niet omdat ik de 'yoni' uit moet beelden op het vlaggeschip (de roeiboot van de COC sectievoorzitter Noord-Holland zuid) en de gebreide
schaamflappen naast mijn oren me zo aan Meds doen dehehehenkennnnhuuuuuuuuu
Ik hield het in de bezemwagen al niet eens een dag uit. Pffff, autorijden in wandeltempo, ik kon meteen een nieuwe motor in mijn Suzuki Alto laten zetten na een dag stapvoets rijden.
Meds is weg. Van het forum en de BEO.
Ik ben nog in diepe rouw.
Zelfs de BEO canal parade, georganiseerd door de meiden en jongens van het COC kan me niet uit mijn dip halen. Vooral niet omdat ik de 'yoni' uit moet beelden op het vlaggeschip (de roeiboot van de COC sectievoorzitter Noord-Holland zuid) en de gebreide
schaamflappen naast mijn oren me zo aan Meds doen dehehehenkennnnhuuuuuuuuu
woensdag 19 oktober 2011 om 21:13
Lé, je grijpt echt àlles aan om niet die yoni uit te hoeven hangen. Nu weer dat die schaamflappen naast je oren je zo aan Meds doen herinneren.
Twee weken geleden kwam je aan met een holteontsteking waardoor je niet met je hoofd vol in de wind wilde. De week er voor vond je het vrouw onvriendelijk. De week daarvoor had je commentaar op de omvang van de clitoris die op je voorhoofd wordt geplakt.
We hebben eerlijk geloot en jij trok nu eenmaal de kaart met Yoni. Alsof wij het zo leuk vinden dat we in een broekrok zonder bilpartij op die boot moeten staan.
Twee weken geleden kwam je aan met een holteontsteking waardoor je niet met je hoofd vol in de wind wilde. De week er voor vond je het vrouw onvriendelijk. De week daarvoor had je commentaar op de omvang van de clitoris die op je voorhoofd wordt geplakt.
We hebben eerlijk geloot en jij trok nu eenmaal de kaart met Yoni. Alsof wij het zo leuk vinden dat we in een broekrok zonder bilpartij op die boot moeten staan.
woensdag 19 oktober 2011 om 22:55

donderdag 20 oktober 2011 om 06:01
Mijn emoties mogen er toch óók zijn? Zonder dat ik meteen een spelbreker ben?
Vannacht op de motormaaier geslapen, om dichtbij Meds te zijn.
Maar ik 'voelde' haar niet, ze is met hele andere dingen bezig. Ik heb onze chackra's geprobeerd te connecten maar ik knalde overal tegen astrale muren op.
Ik ga zéker niet in een billoze BR op die roeiboot. Het is herfst! De wind giert door je kruis en de herfstbladeren hangen in je schaamhaar. Ik gebruik de 'schamelippcutter' wel om die yoniflappen wat in te korten. Is nog authentiek ook en meteen een stil protest tegen de designerkut en de vrouwenbesnijdenis.
Vannacht op de motormaaier geslapen, om dichtbij Meds te zijn.
Maar ik 'voelde' haar niet, ze is met hele andere dingen bezig. Ik heb onze chackra's geprobeerd te connecten maar ik knalde overal tegen astrale muren op.
Ik ga zéker niet in een billoze BR op die roeiboot. Het is herfst! De wind giert door je kruis en de herfstbladeren hangen in je schaamhaar. Ik gebruik de 'schamelippcutter' wel om die yoniflappen wat in te korten. Is nog authentiek ook en meteen een stil protest tegen de designerkut en de vrouwenbesnijdenis.

donderdag 20 oktober 2011 om 09:34
ohja, fijn dat je dan toch de yoni wil spelen Leo.
Je weet dat ik het ook graag had willen doen, maar ik doe de catering en dat is erg lastig met schaamflappen.
Even jullie mening:
ik heb deze bij wijze van borst en tepels
gehaktballetjes (dat spreekt voor zich)
oesters
gevulde pruimen
en knakworstjes
Iemand nog een spetterend idee?
Je weet dat ik het ook graag had willen doen, maar ik doe de catering en dat is erg lastig met schaamflappen.
Even jullie mening:
ik heb deze bij wijze van borst en tepels
gehaktballetjes (dat spreekt voor zich)
oesters
gevulde pruimen
en knakworstjes
Iemand nog een spetterend idee?