Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 17 oktober 2011 @ 10:49:

Klinkt leuk hoor Spuka, maar verandert zo'n standbeeld na een flinke hollandse bui niet in een zompig Michelinmannetje?Niet als we ze even aflakken.
Wanneer hebben we eigenlijk voor het laatst eierdopjes gehaakt voor Afrika? Ik snap dat met het verdriet om Meds en met het gedoe rond de Turkse leernichten en Puttense hangjeugd en alles de klad er wat in is gekomen, maar die mensen hebben al zo weinig; we kunnen ze die eierdopjes ook niet nog 's ontzeggen, vrouwen. Dat zou Meds ook niet hebben gewild.

Vanaf nu elk weer drie per week haken? En dat iedereen ze dan doorstuurt naar mij en dat ik ervoor zorg dat ze zo snel mogelijk bij onze contactpersoon in Zaïre terechtkomen?

Enne, lekker veel kleur gebruiken hè, want het mantra van deze maand luidt: samen maken we van donker Afrika een vrolijk en bont continent.
En nu ik die burger van Bi zie: waarom is de gierst-everzwoerdburger eigenlijk van de menukaart van het clubhuis gehaald?
ziet er wel smakelijk uit die burger.

Recept anyone?
Elyn, ik heb wat in t vooruit gehaakt. Morgen komt mijn buurjongen even voorrijden. Heb je je schuur al uitgeruimd?
O, fuck grutjes. De Tena's liggen daar nog tot aan het plafond opgestapeld. Haal ze wel weg en dan stal ik ze in de berging van het clubhuis, zodat we daar wat voorraad hebben als het synchroon menstrueren straks losbarst.
Leuk verhaal. van die eierdopjes, maar de foto's op National Geographic laten zien dat ze voor hele andere doeleinden worden gebruikt; als hoesjes voor peniskokers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, dat wist ik niet, BGB. Ik lees alleen de Margriet. Maar goed, dat ze de eierdopjes als hoesjes voor hun peniskokers gebruiken doet nog geen afbreuk aan het mantra 'samen maken we van donker Afrika een vrolijk en bont continent'. Integendeel zelfs, zou ik willen zeggen. We gaan gewoon lekker door, wat mij betreft.

Wat ik me nu ineens afvraag, is of die eierdopjes dan wel groot genoeg zijn. De Afrikaanse man is over het algemeen vrij ruim bedeeld, toch? Ik offer me wel op om binnenkort die kant op te gaan en de maten op te nemen.
ik haakte sowieso altijd eierdopjes voor struisvogeleieren. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft?
Zou kunnen, Star. Qua maat zat je in elk geval redelijk in de richting.

Maar vinden ze dat niet veel te warm dan? Daar krijg je, zeker in Afrika, toch een hele hete plasser van, van zo'n wollen mutsje? Of zouden ze dat juist lekker vinden?
Ik gebruik haakkatoen, heerlijk luchtig.
Misschien moeten we er dan ook wat tena-korrels in verwerken, voor de oudere Afrikaan met prostaatproblemen.
Menen jullie dit nou?! Hoe zouden jullie het vinden als onze zusters uit Burkina Faso onze mannen van die breisels zouden sturen? Dat je eigen woeste vent op een dag met zo'n creatieve feestlul de badkamer uitkomt? Van de gedachte alleen al droog ik spontaan op.

En droogte is al zo'n probleem in Afrika.
de tweede gedachte is dan ook geboortebeperking Yette
Geboortebeperking, OK. Maar onthouding ... kijk eens naar de werknemers van die RK multinational, dat gaat vroeg of laat mis hoor!
tja, dat is een probleem dat geef ik toe.

Het punt is dat ze daar gewoon niet aan anti-conceptie doen, dus het enige dat overblijft is onthouding.
Nou, ik ben weer terug!

Ik heb de Chakraloop gedaan, 400 km, afwisselend op een andere chakra. Het was een belevenis!

Ik kan je zeggen: die grindpaden waren geen lolletje, ik ben door mijn pleisters heen en de Arniflor heeft ook betere dagen gekend. Iemand nog tips voor een geschaafd chakra?

Is de cursus Chakrapoetsen binnenkort weer eens? Ik wil graag een grondige schoonnmaak na al dat stof.

Hoe is het hier? Ik lees dat er niet zo goed gereageerd wordt op de eierdoppen?

Misschien kunnen we kijken hoe we die multifunctioneler zouden kunnen maken. Door, ik noem maar wat: een wateropvangbox annex peniswarmer annex eierdop ervan te maken?

Je zult maar langs een bron lopen en je jerrycan vergeten zijn... Of met een koud pielemuis rondlopen of een struisvogelei willen warmen. Het lijkt me een gat in de markt...
Heee Lionlily, eindelijk uitgewandeld? Als jij iets doet dan doe je het meteen goed ook he.

Ik hield het in de bezemwagen al niet eens een dag uit. Pffff, autorijden in wandeltempo, ik kon meteen een nieuwe motor in mijn Suzuki Alto laten zetten na een dag stapvoets rijden.

Meds is weg. Van het forum en de BEO.

Ik ben nog in diepe rouw.

Zelfs de BEO canal parade, georganiseerd door de meiden en jongens van het COC kan me niet uit mijn dip halen. Vooral niet omdat ik de 'yoni' uit moet beelden op het vlaggeschip (de roeiboot van de COC sectievoorzitter Noord-Holland zuid) en de gebreide

schaamflappen naast mijn oren me zo aan Meds doen dehehehenkennnnhuuuuuuuuu
Lé, je grijpt echt àlles aan om niet die yoni uit te hoeven hangen. Nu weer dat die schaamflappen naast je oren je zo aan Meds doen herinneren.

Twee weken geleden kwam je aan met een holteontsteking waardoor je niet met je hoofd vol in de wind wilde. De week er voor vond je het vrouw onvriendelijk. De week daarvoor had je commentaar op de omvang van de clitoris die op je voorhoofd wordt geplakt.

We hebben eerlijk geloot en jij trok nu eenmaal de kaart met Yoni. Alsof wij het zo leuk vinden dat we in een broekrok zonder bilpartij op die boot moeten staan.
Ja, wat een minne smoes,, Leo, zo over de rug van Meds. Alsof ik zo blij was dat ik de Fallus van Milo moest spelen.
Vrouwen, mijn sacraal chakra is geschaafd dus ik kan wel een opsteker gebruiken: geef mij maar die yoni. Zo kom ik misschien weer een beetje terug in mijn vrouwelijkheid.

En qua billen wil ik even niet bloot... Dus geen zoekbroek voor mij nu.

Leo, Yoni ruilen voor billoze broek?
Mijn emoties mogen er toch óók zijn? Zonder dat ik meteen een spelbreker ben?

Vannacht op de motormaaier geslapen, om dichtbij Meds te zijn.

Maar ik 'voelde' haar niet, ze is met hele andere dingen bezig. Ik heb onze chackra's geprobeerd te connecten maar ik knalde overal tegen astrale muren op.

Ik ga zéker niet in een billoze BR op die roeiboot. Het is herfst! De wind giert door je kruis en de herfstbladeren hangen in je schaamhaar. Ik gebruik de 'schamelippcutter' wel om die yoniflappen wat in te korten. Is nog authentiek ook en meteen een stil protest tegen de designerkut en de vrouwenbesnijdenis.
misschien moet je haar gewoon even pingen?
ohja, fijn dat je dan toch de yoni wil spelen Leo.

Je weet dat ik het ook graag had willen doen, maar ik doe de catering en dat is erg lastig met schaamflappen.

Even jullie mening:

ik heb deze bij wijze van borst en tepels

gehaktballetjes (dat spreekt voor zich)

oesters

gevulde pruimen

en knakworstjes

Iemand nog een spetterend idee?
Gewoon, een sneetje brood?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven