Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Leo, niet met de boys, die mogen dan een hoop feminine eigenschappen hebben, maar menstrueren doen ze nog steeds niet. Het gaat om de vrouwen van het COC. Ik denk dat het echt verstandig is om dat wel synchroon te gaan doen, want dan lopen de emoties maar één week in de maand op en onze cycli worden nu door elkaar gegooid, door alle andere rondzwevende hormonen. En dan moeten we weer confrontatieklassen houden.

Elynn, we gaan weer een aantal sessies doen, dan zitten jij en ik ook weer in t patroon.
OK, dus we gaan de cycli simultaantrekken. Sluiten we aan bij de grootste groep simulteerders of gaan we, nu er toch geschoven wordt, eindelijk weer eens een eisprong hebben tijdens Beltane?
Pas jij het schema dan even aan Yette?

Wie gaat er trouwens mee op het uitje naar de nertsen-farm? We worden daar ontvangen met koffie en koek, geserveerd op een boerenbont servies. En daarna knuffelen we een paar uur met de nertsen. De bedoeling is dat iedere nerts tenminste één aai krijgt. Het knuffelen met nertsen schijnt een goede uitwerking te hebben op je innerlijke zelf.
ik wil mee naar de nertsen! Zo leuk altijd, en je kunt mooi de vacht voelen zodat je de beste kwaliteit krijgt voor aan je kraag.

Ik stel voor om gewoon de grootste groep menstrueerders te volgen, anders moeten veel vrouwen alles om gaan gooien. Beter om dan die paar uit-de-pas-vloeiers in het gareel te krijgen. Scheelt gewoon een hoop drama.
Mooi, doen we dat. Geven jullie de datum van je laatste ovulatie door, gooi ik het in Eixcel.
okay, dat was afgelopen woensdag om 13.46 uur precies
Bij mij 16 september om 7:33.
Mijn TP is helaas als de dood voor nertsen Spuka, dus ik ga niet mee.

Ik heb inmiddels vrijwel alle eisprongen binnen en zal ze als het lukt maandag verwerken.

En dan nog een vraagje. Wie kan me voor de cursus reli-maché helpen aan niet-christelijke religieuze boeken? Bijbels, gezangboeken en behanglijm heb ik inmiddels meer dan genoeg.
de Turkse alcoholici hebben geloof ik wat korans achtergelaten. Asl ze die terug wilden hebben, hadden ze die wel opgehaald toen ze om de statiegeld flessen kwamen.
Bedankt voor de tip Starshine!

De cursus darmfloraschikken zit er trouwens op, dus je kan je weckflessen weer meenemen.
ja? Mooi. Nuttige cursus hoor.

Wat raadt je trouwens aan te doen met de overgebleven darmflora?

Ik wilde het gewoon door het toilet spoelen, maar ergens staat dat me tegen.
Gewoon door de wc spoelen, anders blijf je ermee zitten. Echt opletten dat je geen postpartum-obstipatie ontwikkeld, hoor. Dan wordt het uiteindelijk bijna onmogenlijk om je flora zonder psychische hulp los te laten.
oh, dus het is echt noodzakelijk dat ik het wegspoel.

Moet dat per se door mijzelf gebeuren of mag mijn man het ook doen? Ik vind het best moeilijk hoor nadat ik er zolang intens mee gewerkt heb.
Ik zou het zelf doen. Echt even goed afscheid nemen. Misschien kan je er een voor jou geschikte vorm voor verzinnen. Met kaarsjes en muziek of zo?
Inderdaad Yet, het blijft maar een korte tijd goed he? Na een dag of tien begint het toch wat minder te worden. + drabbig ook.

Ik heb een zolder vol Bouquetreeks boekjes, is dat wat voor de reli-maché extravaganza?
quote:yette schreef op 01 oktober 2011 @ 14:56:

Ik zou het zelf doen. Echt even goed afscheid nemen. Misschien kan je er een voor jou geschikte vorm voor verzinnen. Met kaarsjes en muziek of zo?

pfff *adem in- adem uit

je hebt gelijk, ik moet dit zelf doen.

Ik ga een afscheidsspreuk opschrijven en verbranden. daarna een paar glaasjes sherry en dan kan het wel.
Je kan het Starshine!

Nee, Leo, we hebben echt alleen korans, bijbels, thora etc. nodig. Er zit een gedachte achter namelijk. We schilderen de werken ook niet, lakken alleen af. Zo kan je nog lezen dat het om allerlei geloven gaat. Welke gedachte er precies achter zit, moet ik nog even verwoorden, maar het leek me in elk geval best een mooie gedachte.
quote:Starshine schreef op 01 oktober 2011 @ 14:59:

[...]

pfff *adem in- adem uit

je hebt gelijk, ik moet dit zelf doen.

Ik ga een afscheidsspreuk opschrijven en verbranden. daarna een paar glaasjes sherry en dan kan het wel.

Vergeet de gebrande salie niet!

Voor tegen de lucht.

Of je moet 1/32ste Cherokee indiaan zijn, dan heeft het ook nog een andere functie. Natuurlijk. Met alle respect. Namaste en zo.
quote:yette schreef op 01 oktober 2011 @ 15:06:

Je kan het Starshine!

Nee, Leo, we hebben echt alleen korans, bijbels, thora etc. nodig. Er zit een gedachte achter namelijk. We schilderen de werken ook niet, lakken alleen af. Zo kan je nog lezen dat het om allerlei geloven gaat. Welke gedachte er precies achter zit, moet ik nog even verwoorden, maar het leek me in elk geval best een mooie gedachte.

O ja.

Ok, een gedachte.

Een diepe?

Of gewoon omdat geloofsboeken doorgaans op heel dun papier gedrukt worden?

Nou ja, dan kun je het milieu als gedachte nemen.

Eco reli-maché.

Zoiets?
ik ben zeker niet 1/32 indiaan hoor. gewoon 100% van de gestampte hollandse pot (hihi) maar dat wisten jullie wel, geen exotische polonaise aan mijn lijf.

Zodra je die gedachte rond hebt Yette, ga ik erover denken mee te doen aan het papiermacheeën.
Over gedachte gesproken; hebben jullie gisteren Nasrdin Dchar een gouden kalf zien winnen bij het filmgala gisteren?

http://www.youtube.com/watch?v=qKsbx7B5f5g

Als ik jullie tijdens een jaarvergadering toch één keer zó geëxalteerd zou kunnen krijgen als ik de jaarcijfers voorlees, dan kan ik rustig met pensioen gaan.
Millieu is een goede gedachte Leo. En misschien iets met begrip of zo. Ben er nog niet helemaal uit.
milieu ja!

ik bedoel...toen die twin towers plat gingen is er ook enorme milieuschade aangericht en dat allemaal vanwege een meningsverschil over geloof
Kan je filmpje wegens ziek met foon in bed helaas niet zien, Leo. Was hij blij?
Begrip......

Ook beeldig inderdaad.

Mijn buurmeisje, een hoogblond kind van een jaar of veertien, kwam vanmiddag de krant brengen. Ze zei iets, in het plaatselijke dialect hier, wat ik na al die jaren nog steeds niet versta. Ik heb vriendelijk geglimlacht en 'moi' gezegd. Ik denk, ja, dat is in ieder geval aardig.

Het zou zo fijn zijn om de mensen hier eens te begrijpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven