Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

brood, hmmm.....ik denk wel dat dat gaat werken ja.
Alle reacties Link kopieren
En anders tonijn, dat heeft zo'n mooie kleur!
Borstplaat?
Lulkoek!
okay, dank jullie voor de inbreng, daar kan ik wat mee.

Even wat anders.

Leo, wat ontzettend leuk dat je het koor onderwerp hebt gemaakt van een real life soap, met je contacten in de tv-bizz.

Maar waarom iedereen nou andere namen gegeven? Alsof de groenteman niet ziet dat jij Wieteke bent en bij lange na geen sopraan bent.

Verder chapeau hoor!

http://www.youtube.com/watch?v=mE2fcKZ_s5Q

http://www.youtube.com/watch?v=SNqwVYSPSzc
O is het al uitgezonden? Dat korenfestival vond ik echt niets hoor, werden we lààtste, nou dan vraag ik je! Die mannetjesputters uit Putten waren toch niets vergeleken met ons. Star, ik ben wel blij dat je nog een keer met die lief-en-leed pot rondgegaan bent in Paradiso, 1200¤, daar kunnen we heel wat broodjes kroket en huzarensalades van eten.

Wie gaat er morgen mee naar de visafslag? Het wordt weer tijd om onze voorraad visoliecapsules aan te vullen.
Vond het gezellig op de visafslag, dames. Spoek, alleen een beetje jammer dat je (blijkbaar geïnspireerd door de vis) eindeloos doorging over de weeïge lucht die je maar niet uit je onderbroeken kunt wassen.

voor die lucht heb ik wel een tip hoor.

Gewoon twee handjes peterselie heel fijn hakken, in een emmer doen en kokend water toevoegen. Onderbroeken erbij en op een laag pitje een paar uur laten weken (af en toe even roeren).

Verwittig wel even je huisgenoten dat je geen soep staat te trekken en dat ze dus niet moeten proeven.
Gezien de frequentie waarmee Spoek tijdens haar bardiensten vissoep op de dagkaart van het clubhuis zet, kent ze die tip wel, Star.
ooooh vandaar.
Ik zeg altijd maar: wat niet weet, wat niet deert. Met een paar verse garnalen en wat mootjes schelvis erin is die soep goed te doen, toch?
jazeker, en nog goedkoop ook.
Plus dat ik dan weer even van de luchtjes af ben.
Ik zeg: win-winsituatie.
Precies.
Wat ik je brom.
Met het oog op het najaar: organiseren we dit jaar ook weer onze befaamde paddenstoelenexcursie?

Heb echt zo genoten vorig jaar. Hier nog wat plaatjes:

ja mooi hoor, kan er uren naar kijken

zelfs gewone champignons zijn vaak een plaatje

Ach ja, leuk, weer gezellig de bossen in.

Boekweitpannekoeken mee en speuren maar naar de paddestoelen in al haar schoonheid.

Ik ben zelf vulva's aan het haken. Voor de 'ken je kut' cursus. Gek genoeg hebben vooral de COC ladies zich aangemeld, terwijl ik er vanuit ging dat die de kut als zodanig wel van binnen en buiten zouden kennen.

Wat een vooroordelen waar ik me door liet leiden!

Meds is inmiddels in Polen.

Wat ze daar doet terwijl ze naar Santiago de Compostello zou gaan is me een raadsel maar ik verstond de uitleg steeds niet door de cafégeluiden op de achtergrond.
Ik denk dat ze de Oosttour doet, Eleonora! Dan reis je niet direct naar Santiago, maar via Polen, de Oost, door Iran, Griekenland en Turkije en de Noordkust van Afrika, via Marokko naar Spanje.

Een bijzondere reis. Ik hoop dat ze haar hartchakra mee heeft genomen. Dan is het optimaal genieten.
Oh! Ik wil me graag inschrijven voor de paddenstoelendag. Zo van genoten vorig jaar!

Wel even een andere boswachter regelen, meiden, want die hallucinaties ben ik nooit meer helemaal kwijtgeraakt. (herinner me het nog goed: nee, hoor, mevrouwtje, dit is geen boleet, echt niet...)
Vrouwen, vrouwen....

Star en ik hebben net contact gehad met Meds. Ze was in de Oost in een internetcafé aan de gedestilleerde kamelenpis geraakt en kwam op het forum raaskallen om haar gemis te ventileren. Geen touw aan vast te knopen natuurlijk (jullie kennen Meds als er een flinke slok in zit), het topic is verwijderd en ik vrees dat ze een ban aan haar broek(rok) heeft.
ja het is weg merkte ik.

Nou hopelijk loopt Meds niet in 7 sloten tegelijk (maar dat kan ze wel aan als slootslempkampioen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven