Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!

zondag 13 november 2011 om 18:17
We hebben belangrijkere zaken aan het hoofd dan het vredespijpen. Geen idee of jullie het gemerkt hebben maar er is ruzie bij het COC over Sinterklaas. De lesbo's zijn boos dat ze alleen in aanmerking komen voor de rol van Piet of paard, niet van de Sint. Ze hebben het Sinterklaasfeest officieel 'seksistisch' verklaard. De COC jongens wilden Sint in het leer hijsen óf de tabberd heel kort afknippen. Onnodig te melden dat de lesbo's toen helemaal ontploften.
Er zijn t-shirts gemaakt met anti Sint leuzen en het hele gebouw hangt vol pamfletten met opruiende teksten over en weer.
Wij kunnen nu geen Sinterklaas gaan vieren met Yette, zoals afgesproken, als Sint. Dat zou provocatie zijn.
Ik zit met mijn handen in mijn TP.......
Er zijn t-shirts gemaakt met anti Sint leuzen en het hele gebouw hangt vol pamfletten met opruiende teksten over en weer.
Wij kunnen nu geen Sinterklaas gaan vieren met Yette, zoals afgesproken, als Sint. Dat zou provocatie zijn.
Ik zit met mijn handen in mijn TP.......
zondag 13 november 2011 om 19:05
Elynn dan is er iets raars gebeurd bij het roosteren, want op het rooster op het prikbord sta ik 15/11 bij het vredespijpen, terwijl ik daar nooit aan meedoe. Jij staat daar bij het schaamhaarinvlechten voor beginners en Leo staat bij de pottenbaksters. Die groep leid ik altijd, vandaar dat ik wilde ruilen met Leo.
Leo, ik ben er op tegen dat wij ons aan gaan passen aan het COC. Yette verheugt zich er al jaren op en ik ga het haar niet vertellen. Daarbij, het COC huurt bij ons hè, het wordt steeds gekker.
Leo, ik ben er op tegen dat wij ons aan gaan passen aan het COC. Yette verheugt zich er al jaren op en ik ga het haar niet vertellen. Daarbij, het COC huurt bij ons hè, het wordt steeds gekker.
woensdag 16 november 2011 om 16:01

woensdag 16 november 2011 om 16:55
Maar waarom kunnen wij niet ieder ons eigen Sinterklaas vieren? De COC en lesbo' s op de zolder en wij in het souterrain? Ik zie niet in waarom wij altijd maar moeten inleveren als het de lesbo's niet zint.
Zo. Ik heb bij deze mijn 'Steek je woorden waar je mond is' weer lekker in praktijk gebracht. Goede cursus, trouwens, voor de liefhebber. Nog een paar plaatsen over, volgende week donderdag.
Verder iedereen in balans met de herfst? Ik heb mijn aurabladeren al verzameld. Nu nog op mijn mandala plakken, maar ik heb even geen inspiratie... Iemand een leuk idee?
Zo. Ik heb bij deze mijn 'Steek je woorden waar je mond is' weer lekker in praktijk gebracht. Goede cursus, trouwens, voor de liefhebber. Nog een paar plaatsen over, volgende week donderdag.
Verder iedereen in balans met de herfst? Ik heb mijn aurabladeren al verzameld. Nu nog op mijn mandala plakken, maar ik heb even geen inspiratie... Iemand een leuk idee?

donderdag 17 november 2011 om 16:41
Voor Kerst ben ik al bezig met de organisatie van 'Mama's voor AMA's'. Er komen vanaf kerstavond een stuk of 12 kinderen uit het AZC in het clubhuis logeren. Wie wil komen moederen voor het goede doel, kan zich vanaf nu opgeven.
En natuurlijk zijn alle ideeën en initiatieven om hier onvergetelijke dagen van te maken, welkom!
En natuurlijk zijn alle ideeën en initiatieven om hier onvergetelijke dagen van te maken, welkom!

vrijdag 18 november 2011 om 10:09
Volgens mij staat er in de koelkast in het magazijn van het clubhuis nog een emmer met afgekolfde melk van Spoek. Is dat wat?
Ik weet heus wel dat het bij borstvoeding niet alleen om melk maar vooral ook om moederlijke warmte en liefde gaat. Maar om nou aan te komen zetten met van die anderhalve literflessen van de Aldi...
We zouden vooraf trouwens ook een Beo Bruin Bier Fest kunnen organiseren, waarbij we dan rijkelijk innemen, zodat ons aller zog goed op gang komt.
Ik weet heus wel dat het bij borstvoeding niet alleen om melk maar vooral ook om moederlijke warmte en liefde gaat. Maar om nou aan te komen zetten met van die anderhalve literflessen van de Aldi...
We zouden vooraf trouwens ook een Beo Bruin Bier Fest kunnen organiseren, waarbij we dan rijkelijk innemen, zodat ons aller zog goed op gang komt.

vrijdag 18 november 2011 om 14:15

vrijdag 18 november 2011 om 16:08
Ik prefereer 'Piet'. En die mogen wat mij betreft alle kleuren hebben.
Zet je er 'zwarte' voor dan zouden andere kleuren zich achtergesteld kunnen voelen. Het is ook zo stigmatiserend voor mensen die Piet heten en niet zwart zijn, want voor je het weet voelen die zich dan weer gediscrimineerd omdat eh...nou ja, gewoon, beter van niet dus, met kleuren werken in combinatie met de naam Piet.
Ja, het is maar waar je je mee bezighoudt he....?
Zet je er 'zwarte' voor dan zouden andere kleuren zich achtergesteld kunnen voelen. Het is ook zo stigmatiserend voor mensen die Piet heten en niet zwart zijn, want voor je het weet voelen die zich dan weer gediscrimineerd omdat eh...nou ja, gewoon, beter van niet dus, met kleuren werken in combinatie met de naam Piet.
Ja, het is maar waar je je mee bezighoudt he....?

zaterdag 19 november 2011 om 08:47
zaterdag 19 november 2011 om 13:13
Mijn afgekolfde melk is helaas opgegaan aan de pannenkoeken. Maar inmiddels is de volgende emmer al weer bijna vol. Aan de melkmachine van Meds ga ik niet hoor, die is voor koeien en voor Leo. Compleet ongeschikt voor mijn tepels met kloven.
Zijn we er nu al uit wat het Sinterklaasfeest aangaat? Ik ben druk aan het boetseren met marsepein en wil graag weten hoeveel vulva's ik nog moet maken.
Zijn we er nu al uit wat het Sinterklaasfeest aangaat? Ik ben druk aan het boetseren met marsepein en wil graag weten hoeveel vulva's ik nog moet maken.
zondag 20 november 2011 om 09:58
Kunnen we van de week alvast zo'n Beo Bruin Bier Fest houden? Het komt hier maar niet op gang.
Droomde vannacht trouwens dat de ene na de andere leatherboy op mijn schoot in mijn baard zat te kroelen en dat het COC de traditionele blinddoekspelletjes en Twister net als het 'lekkers in een of andere hoek' op een nogal, ehm, àndere wijze benaderde. Ik hoef niet meer zonodig, wie wil Sint zijn?
Droomde vannacht trouwens dat de ene na de andere leatherboy op mijn schoot in mijn baard zat te kroelen en dat het COC de traditionele blinddoekspelletjes en Twister net als het 'lekkers in een of andere hoek' op een nogal, ehm, àndere wijze benaderde. Ik hoef niet meer zonodig, wie wil Sint zijn?

zondag 20 november 2011 om 10:07
ik doe baaidewee mee aan het Beo Bruin Beerfest, maar reken niet op mij met het AMA-bortsvoeden. Ik heb mijn melkklieren al jaren geleden gedoneerd aan Ethiopië.
Flesje geven wil ik wel doen hoor.
En geef de COC-boys lekker een kaartje voor de Beau Monde-Award...kunnen ze sinterklaas spelen met Albert V. en die .... (kom hoe heet hij, die dikke stylist). De lesbo's kunnen met ons meedoen, ik heb van de week met ze gesproken en onder het genot van een glaasje wodka is de lucht geklaard hoor.
Oja, ik heb ze die dildo's meegegeven die Heleen van R. ooit heeft laten liggen. Ze waren als een kind zo blij en het ruimt weer lekker op.
Flesje geven wil ik wel doen hoor.
En geef de COC-boys lekker een kaartje voor de Beau Monde-Award...kunnen ze sinterklaas spelen met Albert V. en die .... (kom hoe heet hij, die dikke stylist). De lesbo's kunnen met ons meedoen, ik heb van de week met ze gesproken en onder het genot van een glaasje wodka is de lucht geklaard hoor.
Oja, ik heb ze die dildo's meegegeven die Heleen van R. ooit heeft laten liggen. Ze waren als een kind zo blij en het ruimt weer lekker op.