Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Dat is handig Leo, dan kun jij mooi het vredespijpen van 15/11 overnemen.
Hé Spoek, wat doe je nou? Ik leid het vredespijpen en laat me dus mooi niet de worst(en) van het brood eten.
We hebben belangrijkere zaken aan het hoofd dan het vredespijpen. Geen idee of jullie het gemerkt hebben maar er is ruzie bij het COC over Sinterklaas. De lesbo's zijn boos dat ze alleen in aanmerking komen voor de rol van Piet of paard, niet van de Sint. Ze hebben het Sinterklaasfeest officieel 'seksistisch' verklaard. De COC jongens wilden Sint in het leer hijsen óf de tabberd heel kort afknippen. Onnodig te melden dat de lesbo's toen helemaal ontploften.

Er zijn t-shirts gemaakt met anti Sint leuzen en het hele gebouw hangt vol pamfletten met opruiende teksten over en weer.

Wij kunnen nu geen Sinterklaas gaan vieren met Yette, zoals afgesproken, als Sint. Dat zou provocatie zijn.

Ik zit met mijn handen in mijn TP.......
Elynn dan is er iets raars gebeurd bij het roosteren, want op het rooster op het prikbord sta ik 15/11 bij het vredespijpen, terwijl ik daar nooit aan meedoe. Jij staat daar bij het schaamhaarinvlechten voor beginners en Leo staat bij de pottenbaksters. Die groep leid ik altijd, vandaar dat ik wilde ruilen met Leo.

Leo, ik ben er op tegen dat wij ons aan gaan passen aan het COC. Yette verheugt zich er al jaren op en ik ga het haar niet vertellen. Daarbij, het COC huurt bij ons hè, het wordt steeds gekker.
Zo. Dit was wel weer ff genoeg kwaalittietaim. Ik was Leo al na een paar uur kwijt en het Pieterpad nog eens drie kwartier later (Leo had het boekje). Al met al heb ik toch de afgesproken drie weken gewandeld. Ik wel. Leo zo te zien niet.

Hoest hier?
Lees dan!

Je kunt misschien geen sint spelen, vanwege discriminatie en seksisme. Vinden de lesbo's.

Meds is minder controversieel, als Sint omdat ze onzijdig is maar ja, die is weg.....

Yet, kun jij iets met de lama's doen anders?
Maar waarom kunnen wij niet ieder ons eigen Sinterklaas vieren? De COC en lesbo' s op de zolder en wij in het souterrain? Ik zie niet in waarom wij altijd maar moeten inleveren als het de lesbo's niet zint.

Zo. Ik heb bij deze mijn 'Steek je woorden waar je mond is' weer lekker in praktijk gebracht. Goede cursus, trouwens, voor de liefhebber. Nog een paar plaatsen over, volgende week donderdag.

Verder iedereen in balans met de herfst? Ik heb mijn aurabladeren al verzameld. Nu nog op mijn mandala plakken, maar ik heb even geen inspiratie... Iemand een leuk idee?
Oh, dat zou wel heel erg jammer zijn. Kunnen we geen compromis verzinnen? Dat zij voor de travespieten zorgen of zo?
eens met Lionlily, laat ze het lekker zelf uitzoeken.

we doen kerst wel samen.
Voor Kerst ben ik al bezig met de organisatie van 'Mama's voor AMA's'. Er komen vanaf kerstavond een stuk of 12 kinderen uit het AZC in het clubhuis logeren. Wie wil komen moederen voor het goede doel, kan zich vanaf nu opgeven.

En natuurlijk zijn alle ideeën en initiatieven om hier onvergetelijke dagen van te maken, welkom!
Ik hoop wel dat er geborstvoed wordt ook Yet. We zijn bezig met een borstvoedingsbank, voor de minderbedeelden, asielzoekenden en echte minima.

Je wil tóch het beste voor je AMA he.....
Lijkt me een geweldig plan Leo! Wie wil die stakkers nou niet aan de borst drukken? Zo jammer dat ik toen de jongste 4 werd, ben ik gestopt met voeden. Dat wordt een schrale troost.
Volgens mij staat er in de koelkast in het magazijn van het clubhuis nog een emmer met afgekolfde melk van Spoek. Is dat wat?

Ik weet heus wel dat het bij borstvoeding niet alleen om melk maar vooral ook om moederlijke warmte en liefde gaat. Maar om nou aan te komen zetten met van die anderhalve literflessen van de Aldi...

We zouden vooraf trouwens ook een Beo Bruin Bier Fest kunnen organiseren, waarbij we dan rijkelijk innemen, zodat ons aller zog goed op gang komt.
Ik ben eigenlijk apert tegen drank maar met die COC anti-Sinterklaasliga in mijn nek hijgend én dag en nacht kolvend voor de AMA's kan ik wel een bierfest gebruiken ja.

Mijn tepels zijn inmiddels vier keer zo groot als normaal van die melkmachine die ik van Meds geleend heb.
tegen drank? en wie heeft dan de voorraad kerstbitter opgedronken? Zwarte Piet zeker.
Ik prefereer 'Piet'. En die mogen wat mij betreft alle kleuren hebben.

Zet je er 'zwarte' voor dan zouden andere kleuren zich achtergesteld kunnen voelen. Het is ook zo stigmatiserend voor mensen die Piet heten en niet zwart zijn, want voor je het weet voelen die zich dan weer gediscrimineerd omdat eh...nou ja, gewoon, beter van niet dus, met kleuren werken in combinatie met de naam Piet.

Ja, het is maar waar je je mee bezighoudt he....?
Jij bent zo goed met kleuren, Eleonora!! Kun je mij advies geven wb mijn herfstbladerenauramandala? Ik kom er gewoonweg niet uit. De gele blaadjes voelden zo goed, tot ik ging plakken en toen raakte ik volledig uit balans...
Geel, op jouw leeftijd!

Meid, mandala met bruintinten, van Saint Tropez zonnebruin tot Elisabeth Bas sigarenbruin en de verwarring zal verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Maar ik voel me nog zo geel! Ik ben nog niet toe aan de bruintinten... Kan ik nog een tussenkleur kiezen, zoals mostergroen en eikenbladgroen met herfstaantasting?
Door groen als tussenkleur te kiezen gooi je je hele innerlijke spectrum overhoop, Lionlily. Groentinten als mosterd- en eikenbladgroen liggen tussen hemelsblauw en eigeel. Als tussenkleur bij geel en bruin zou ik eerder kiezen voor oranjetinten - zodat je er minder blauwtjes bij loopt.
Mijn afgekolfde melk is helaas opgegaan aan de pannenkoeken. Maar inmiddels is de volgende emmer al weer bijna vol. Aan de melkmachine van Meds ga ik niet hoor, die is voor koeien en voor Leo. Compleet ongeschikt voor mijn tepels met kloven.

Zijn we er nu al uit wat het Sinterklaasfeest aangaat? Ik ben druk aan het boetseren met marsepein en wil graag weten hoeveel vulva's ik nog moet maken.
Kunnen we van de week alvast zo'n Beo Bruin Bier Fest houden? Het komt hier maar niet op gang.

Droomde vannacht trouwens dat de ene na de andere leatherboy op mijn schoot in mijn baard zat te kroelen en dat het COC de traditionele blinddoekspelletjes en Twister net als het 'lekkers in een of andere hoek' op een nogal, ehm, àndere wijze benaderde. Ik hoef niet meer zonodig, wie wil Sint zijn?
ik doe baaidewee mee aan het Beo Bruin Beerfest, maar reken niet op mij met het AMA-bortsvoeden. Ik heb mijn melkklieren al jaren geleden gedoneerd aan Ethiopië.

Flesje geven wil ik wel doen hoor.

En geef de COC-boys lekker een kaartje voor de Beau Monde-Award...kunnen ze sinterklaas spelen met Albert V. en die .... (kom hoe heet hij, die dikke stylist). De lesbo's kunnen met ons meedoen, ik heb van de week met ze gesproken en onder het genot van een glaasje wodka is de lucht geklaard hoor.

Oja, ik heb ze die dildo's meegegeven die Heleen van R. ooit heeft laten liggen. Ze waren als een kind zo blij en het ruimt weer lekker op.
Ik zag bij de bieb dit boek liggen:

Is het een aanrader?
Graancirkels zijn net als seks. Daar moet je niet over lezen, dat met je ervaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven