Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Alle reacties Link kopieren
Hebben we die laatst niet gebruikt voor de isolatie Elynn? Toen leek het slootslempevent nog zo ver weg en we gingen ervan uit dat het tegen die tijd wel mooi weer zou zijn.
Later is nu
Oh jee, ik heb op het CreaBeoDoeFestival wel wat slootslemppapieren gebruikt ...
Best leuk geworden, toch? Met dank aan Wé en de emmertjes behangplaksel van het COC.
Eh ja, hartstikke leuk, Yette, maar wat deel ik vanmiddag dan uit aan die verwachtingsvolle kindertjes?
En op de een of andere manier het ik het gevoel dat het visualiseren van 200 slootslempalbums en een stuk of 5000 slootslempersplaatjes 'm niet gaat worden.
Een beetje kort dag, maar is dit wat, Yette? Of ben jij autodidact?

Daar kon je wel eens gelijk in hebben, Elynn. Om het goed te maken mag je mijn dubbele voetbalplaatjes wel uitdelen.

En over voetballen ... ik denk niet dat ik een overwinning in Polen kan visualiseren, Dreamer. Alle betrokkenen moeten er namelijk wel in geloven.
Kom je ze zo even langsbrengen op de brommer? Ik moet me nog in m'n slootslemppakje hijsen, waardoor het me niet meer lukt om bij jou langs te gaan.
Prima joh, ik kom ze wel even brengen.

Da's een leuk boek om mee te beginnen trouwens. Alleen wel een beetje duur voor een boek dat van binnen helemaal leeg is.
Eh, Yette, het zijn er maar vijf, van het EK in 1988. Nu begrijp ik wel dat Ruud Gullit sinds de breuk met Estelle weer helemaal happening is, maar ik ben bang dat dit toch veel teleurgestelde kindergezichtjes oplevert.

quote:yette schreef op 26 juni 2012 @ 13:10:

Daar kon je wel eens gelijk in hebben, Elynn. Om het goed te maken mag je mijn dubbele voetbalplaatjes wel uitdelen.

En over voetballen ... ik denk niet dat ik een overwinning in Polen kan visualiseren, Dreamer. Alle betrokkenen moeten er namelijk wel in geloven.Dat kan wel lastig worden. Ik begreep bij de voorbespreking vanmorgen dat ze nog bezig zijn de WKoverwinning op Griekenland van ooit te visualiseren. En ook dat is nooit gelukt, want die finale is er nooit gekomen.
Later is nu
Wat hebben jullie de kinderen nou uiteindelijk meegegeven? Ik bedenk net dat je één zo'n voetbalplaatje best aan een heel groepje kinderen kado kan doen - als je er een puzzle van knipt.
quote:Elynn schreef op 26 juni 2012 @ 12:09:

Even over vanmiddag: bij wie liggen de slootslempalbums en de stapels met slootslempersplaatjes? Zou sneu zijn als we de kinderen moeten teleurstellen.Ik heb de collectie even uitgeleend aan de reizende expositie: Volksvermaak en verlakkerij. Ze toeren nu door Finland
Krijgen we daar ook nog wat voor, Meds?
Lieve BEO's, no problemos hoor gistermiddag. Er was een O o Cherso meet & greet in Gasselternijveenschemond, en die bleek bij de jeugd nogal populair. Geen kind gezien bij het slootslempen.

Een mooie oplossing, hoewel het me voor de toekomst van de slootslemperij wel wat zorgen baart.
Slootslempen moet inderdaad een boost hebben.

Ik heb Bert van Marwijk op facebook, aangezien hij waarschijnlijk gewipt wordt bij het Nederlands Elftal, kan hij wel wat aan aanbiedingen van nieuwe clubs gebruiken denk ik.

We hebben nog wat subsidiegeld. Voor dat + gratis deelname aan alle workshops (rustig maar Yette, voor wát dan ook met de llama's moet hij gewoon betalen) denk ik wel dat hij hapt.
Yette, het helpt, je visualisatie! Prachtig weer hier. Ik maak er een sportief dagje van. Jullie nog plannen?

Ziet er goed uit, vrouw!

Ik ben bij Yette langsgeweest, wat leuk zeg, die Llama's! Kijk, hier rijden we erop!

Ik zit er nu over te denken om zoiets te gaan doen in Kuala Lumpur.
Later is nu
(alleen de datum van het fototoestel van Yette staa tverkeerd, dat lijkt me duidelijk )
Later is nu
Yette heeft in de zomer van 2008 een workshop Zet Het Leven Even Stil En Wees In Het Moment gevolgd. Vrees dat ze daarin is blijven hangen, Dreamer.

Leuk trouwens, van dat ritje op de lama's. Die winterse kleding met deze zomerse temperaturen, droegen jullie die voor de weekopdracht van Leo's cursus Vooruitgang Door Tegendraadsheid?
Nee Elynn, Yette wist me te vertellen dat Llama´s niet tegen mensenhuid kunnen. Daar zijn ze allergisch voor. Bovendien moet je je inleven in de Peruaanse cultuur, voordat je op zo'n Llama van Yette mag zitten. En daar schijnen ze te lopen met zulke mutsjes. Helaas kun je zien dat ik m´n handschoenen niet draag. Gelukkig zat ik op de minst allergische Llama; Dali. Ik kon dan namelijk weer niet tegen de handschoenen van Llamahaar. Een gekkenhuis, echt.

Hoe is het fietsen verder gegaan Elynn?
Later is nu
Die allergie voor mensenhuid gaat over direct contact. Je doet de llama' s een groot plezier door gewoon je kleren aan te houden.
Sorry. Dat was wat kortaf. Was net wakker.

Ik ben gisteren met de llama' s aangekomen in de Vaucluse voor de Llamawaaien-vakanties en de eerste yuppen landen vanmiddag al. Moet eigenlijk zelf ook nog onthaasten. Weinig slaap en veel werk gehad.
Yette, ik zit in de Dordogne op je te wachten. Er is iets misgegaan. Nu vallen de llamawaaien en de llamazitten kampen in dezelfde week!

Ik hoop dat het volgende week wél allemaal goed verloopt tijdens de llamaliggenweek in de Drôme!

En tijdens de Nijmeegsje vierdaagse hebben wij een llamalopenworkshop he!?
Getriggerd door dit topic denk ik dat het verstandig is om ook voor ons eens een handwerkplek onderzoek in te stellen. Kunnen we misschien collectief een arboarts inschakelen om ons gepersonificeerde arbotechnisch verantwoorde adviezen te geven voor onze handwerkplekken. Wie heeft interesse?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven