Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
dinsdag 26 juni 2012 om 13:10
dinsdag 26 juni 2012 om 14:08
quote:yette schreef op 26 juni 2012 @ 13:10:
Daar kon je wel eens gelijk in hebben, Elynn. Om het goed te maken mag je mijn dubbele voetbalplaatjes wel uitdelen.
En over voetballen ... ik denk niet dat ik een overwinning in Polen kan visualiseren, Dreamer. Alle betrokkenen moeten er namelijk wel in geloven.Dat kan wel lastig worden. Ik begreep bij de voorbespreking vanmorgen dat ze nog bezig zijn de WKoverwinning op Griekenland van ooit te visualiseren. En ook dat is nooit gelukt, want die finale is er nooit gekomen.
Daar kon je wel eens gelijk in hebben, Elynn. Om het goed te maken mag je mijn dubbele voetbalplaatjes wel uitdelen.
En over voetballen ... ik denk niet dat ik een overwinning in Polen kan visualiseren, Dreamer. Alle betrokkenen moeten er namelijk wel in geloven.Dat kan wel lastig worden. Ik begreep bij de voorbespreking vanmorgen dat ze nog bezig zijn de WKoverwinning op Griekenland van ooit te visualiseren. En ook dat is nooit gelukt, want die finale is er nooit gekomen.
Later is nu

dinsdag 26 juni 2012 om 23:18
quote:Elynn schreef op 26 juni 2012 @ 12:09:
Even over vanmiddag: bij wie liggen de slootslempalbums en de stapels met slootslempersplaatjes? Zou sneu zijn als we de kinderen moeten teleurstellen.Ik heb de collectie even uitgeleend aan de reizende expositie: Volksvermaak en verlakkerij. Ze toeren nu door Finland
Even over vanmiddag: bij wie liggen de slootslempalbums en de stapels met slootslempersplaatjes? Zou sneu zijn als we de kinderen moeten teleurstellen.Ik heb de collectie even uitgeleend aan de reizende expositie: Volksvermaak en verlakkerij. Ze toeren nu door Finland
woensdag 27 juni 2012 om 12:30

woensdag 27 juni 2012 om 16:33
Slootslempen moet inderdaad een boost hebben.
Ik heb Bert van Marwijk op facebook, aangezien hij waarschijnlijk gewipt wordt bij het Nederlands Elftal, kan hij wel wat aan aanbiedingen van nieuwe clubs gebruiken denk ik.
We hebben nog wat subsidiegeld. Voor dat + gratis deelname aan alle workshops (rustig maar Yette, voor wát dan ook met de llama's moet hij gewoon betalen) denk ik wel dat hij hapt.
Ik heb Bert van Marwijk op facebook, aangezien hij waarschijnlijk gewipt wordt bij het Nederlands Elftal, kan hij wel wat aan aanbiedingen van nieuwe clubs gebruiken denk ik.
We hebben nog wat subsidiegeld. Voor dat + gratis deelname aan alle workshops (rustig maar Yette, voor wát dan ook met de llama's moet hij gewoon betalen) denk ik wel dat hij hapt.
woensdag 4 juli 2012 om 18:08
Yette heeft in de zomer van 2008 een workshop Zet Het Leven Even Stil En Wees In Het Moment gevolgd. Vrees dat ze daarin is blijven hangen, Dreamer.
Leuk trouwens, van dat ritje op de lama's. Die winterse kleding met deze zomerse temperaturen, droegen jullie die voor de weekopdracht van Leo's cursus Vooruitgang Door Tegendraadsheid?
Leuk trouwens, van dat ritje op de lama's. Die winterse kleding met deze zomerse temperaturen, droegen jullie die voor de weekopdracht van Leo's cursus Vooruitgang Door Tegendraadsheid?
woensdag 4 juli 2012 om 21:57
Nee Elynn, Yette wist me te vertellen dat Llama´s niet tegen mensenhuid kunnen. Daar zijn ze allergisch voor. Bovendien moet je je inleven in de Peruaanse cultuur, voordat je op zo'n Llama van Yette mag zitten. En daar schijnen ze te lopen met zulke mutsjes. Helaas kun je zien dat ik m´n handschoenen niet draag. Gelukkig zat ik op de minst allergische Llama; Dali. Ik kon dan namelijk weer niet tegen de handschoenen van Llamahaar. Een gekkenhuis, echt.
Hoe is het fietsen verder gegaan Elynn?
Hoe is het fietsen verder gegaan Elynn?
Later is nu
zaterdag 7 juli 2012 om 07:48

zaterdag 7 juli 2012 om 14:33
Yette, ik zit in de Dordogne op je te wachten. Er is iets misgegaan. Nu vallen de llamawaaien en de llamazitten kampen in dezelfde week!
Ik hoop dat het volgende week wél allemaal goed verloopt tijdens de llamaliggenweek in de Drôme!
En tijdens de Nijmeegsje vierdaagse hebben wij een llamalopenworkshop he!?
Ik hoop dat het volgende week wél allemaal goed verloopt tijdens de llamaliggenweek in de Drôme!
En tijdens de Nijmeegsje vierdaagse hebben wij een llamalopenworkshop he!?
maandag 16 juli 2012 om 18:58