Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
zondag 13 december 2009 om 11:24
zondag 13 december 2009 om 11:37
quote:appeltjesgroen25 schreef op 13 december 2009 @ 11:25:
Maar ja.. misschien herken jij je daar helemaal niet in. Kan natuurlijk ook.
Ik herken het wel van een paar jaar geleden. Ging altijd maar door en maakte overal een grap van.
Toen ik na mijn scheiding vluchtte in mijn werk kwam ik na een paar maanden met een burn-out thuis te zitten. In die 3 maanden heb ik geleerd om mijn emoties te herkennen en te uiten.
Maar ja.. misschien herken jij je daar helemaal niet in. Kan natuurlijk ook.
Ik herken het wel van een paar jaar geleden. Ging altijd maar door en maakte overal een grap van.
Toen ik na mijn scheiding vluchtte in mijn werk kwam ik na een paar maanden met een burn-out thuis te zitten. In die 3 maanden heb ik geleerd om mijn emoties te herkennen en te uiten.
zondag 13 december 2009 om 11:41
Het voelen en uiten van emoties blijft voor mij heel moeilijk. Laatst zei ik tegen mijn man dat hij het altijd over zijn eigen gevoelens heeft en nooit eens aan de mijne dacht
Toen vroeg hij of ik dan wel emoties had, want ik liet dat nooit zien.
Was niet de eerste persoon in mijn leven die vroeg of ik wel gevoel had. Moeilijk.
Toen vroeg hij of ik dan wel emoties had, want ik liet dat nooit zien.
Was niet de eerste persoon in mijn leven die vroeg of ik wel gevoel had. Moeilijk.
zondag 13 december 2009 om 11:45
Voor mij is het toch iets moeilijks, herkennen en dan ook uiten van gevoelens en emoties.
Ben het nu ook noodgedwongen eigenlijk, aan het leren.
Ik ben een paar weken geleden voor het eerst van mijn leven verdrietig geweest om mezelf, om wat ik heb meegemaakt.
Pff.. niet fijn, wel goed. Zegt peut dan.
Ben het nu ook noodgedwongen eigenlijk, aan het leren.
Ik ben een paar weken geleden voor het eerst van mijn leven verdrietig geweest om mezelf, om wat ik heb meegemaakt.
Pff.. niet fijn, wel goed. Zegt peut dan.
zondag 13 december 2009 om 11:49