Dag buurvrouw!
dinsdag 2 maart 2010 om 09:46
Ik vroeg me af of, gezien de grootte van die forum, er mensen elkaar tegen gekomen waren? Zoals ehm..
TO schrijft dat haar bovenburen altijd zo'n herrie maken met sex, en dat ze dan daarna gek word van het geluid van hakken..
Waarop een ander (de buurvrouw dus) dan reageert: "Ja zonder die hakken krijgt Henk hem niet omhoog"
Totaal doelloos topic, maar gewoon uit nieuwsgierigheid
TO schrijft dat haar bovenburen altijd zo'n herrie maken met sex, en dat ze dan daarna gek word van het geluid van hakken..
Waarop een ander (de buurvrouw dus) dan reageert: "Ja zonder die hakken krijgt Henk hem niet omhoog"
Totaal doelloos topic, maar gewoon uit nieuwsgierigheid
dinsdag 2 maart 2010 om 10:05
dinsdag 2 maart 2010 om 10:20
quote:Nijntje schreef op 02 maart 2010 @ 10:15:
Nog nooit iemand herkend, gelukkig.
Wel schijn ik in de buurt te wonen bij een heleboel mensen. Gezellig!
Ik zie jou regelamtig lopen anders hoor.
En dan roep ik ; 'hai Nijn' en dan kijk je heel vreemd naar me.
Tegenwoordig loop je zelfs weg als ik eraan kom. Vreemd hoor.
Nog nooit iemand herkend, gelukkig.
Wel schijn ik in de buurt te wonen bij een heleboel mensen. Gezellig!
dinsdag 2 maart 2010 om 10:21
We zouden met een groepje forummers uit eten gaan en we hadden de oproep geplaatst op het forum dat andere mensen ook van harte welkom waren.
Eén iemand meldde zich ook aan, had Zoyla toevallig een brief van haar, waarin stond dat ze uit K*ttekrabbeveen kwam.
Sjips, ik had echt nachtmerries van het idee dat mogelijk de verstofte buurvrouw met mij over allerlei intieme zaken had lopen forummen.
Ze bleek geen directe buurvrouw, maar is wel een héle leuke, lieve meid !!
Eén iemand meldde zich ook aan, had Zoyla toevallig een brief van haar, waarin stond dat ze uit K*ttekrabbeveen kwam.
Sjips, ik had echt nachtmerries van het idee dat mogelijk de verstofte buurvrouw met mij over allerlei intieme zaken had lopen forummen.
Ze bleek geen directe buurvrouw, maar is wel een héle leuke, lieve meid !!
dinsdag 2 maart 2010 om 10:32
Een forummer van mijn vaste topic heb ik inmiddels ook op facebook en toen kwamen we erachter dat we letterlijk overburen waren vroeger (piepklein straatje, een soort van fietspad eigenlijk). Ook zaten we op dezelfde middelbare school. Ze kent mijn ouders en mijn zusje, maar het stomme is, we kunnen ons elkaar echt totáál niet herinneren!
dinsdag 2 maart 2010 om 10:49
Een forumster heeft mij een keer een recept gestuurd via de mail en toen vroeg ze of ik het vroegere buurmeisje was van .....
Dat klopte. Maar ik denk dat ze mij pas herkende toen ze dus mijn echte naam zag bij mijn emailadres. Ik ben haar forumnaam vergeten dus ik weet niet of ze hier nog op het forum is.
Dat klopte. Maar ik denk dat ze mij pas herkende toen ze dus mijn echte naam zag bij mijn emailadres. Ik ben haar forumnaam vergeten dus ik weet niet of ze hier nog op het forum is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 2 maart 2010 om 11:14
dinsdag 2 maart 2010 om 11:52
Ik heb een keer het vriendinnetje van een vroegere vriend van mij herkend (n.a.v. een foto die ze geplaatst had). Het lullig was alleen dat ze hier uitgebreid schreef over haar beroerde seksleven met haar vriend en over alle minnaars die ze daarnaast had en wat ze wanneer daarmee deed.
Ik was eigenlijk blij dat ik geen contact meer met die vriend van mij had, want ik voelde me behoorlijk lullig dat hij zo belazerd werd en zij daar zo mee te koop liep.
Inmiddels zit ze niet meer hier op het forum. Althans niet onder die naam.
En ik heb begrepen dat de relatie inmiddels over is (gek he).
Ik was eigenlijk blij dat ik geen contact meer met die vriend van mij had, want ik voelde me behoorlijk lullig dat hij zo belazerd werd en zij daar zo mee te koop liep.
Inmiddels zit ze niet meer hier op het forum. Althans niet onder die naam.
En ik heb begrepen dat de relatie inmiddels over is (gek he).
anoniem_20123 wijzigde dit bericht op 02-03-2010 11:53
Reden: sekSleven dus
Reden: sekSleven dus
% gewijzigd
dinsdag 2 maart 2010 om 12:04
dinsdag 2 maart 2010 om 14:06
quote:whopper schreef op 02 maart 2010 @ 10:20:
[...]
Dat was ik niet, dat was me buurvrouw!
(Ik moet trouwens vanmiddag bij de tandarts zijn, bij jou zo n beetje aan de overkant. Ik zal naar je zwaaien!)
[...]
Dat was ik niet, dat was me buurvrouw!
(Ik moet trouwens vanmiddag bij de tandarts zijn, bij jou zo n beetje aan de overkant. Ik zal naar je zwaaien!)