Dag buurvrouw!

02-03-2010 09:46 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of, gezien de grootte van die forum, er mensen elkaar tegen gekomen waren? Zoals ehm..

TO schrijft dat haar bovenburen altijd zo'n herrie maken met sex, en dat ze dan daarna gek word van het geluid van hakken..

Waarop een ander (de buurvrouw dus) dan reageert: "Ja zonder die hakken krijgt Henk hem niet omhoog"

Totaal doelloos topic, maar gewoon uit nieuwsgierigheid
Geen idee eigenlijk.

Twee vriendinnen van mij hebben meegeschreven hier. Via een van hen ben ik hier ooit terecht gekomen.

Verder ken ik iemand van héél lang geleden maar zij was mij vergeten hahahaha!

Via mail kwam ik er achter dat zij zij was.
Mijn zus schrijft hier ook en ik ben op een topic een keer iemand tegengekomen die in dezelfde wijk woont als ik, meer niet.

Heb zelf ook nooit gedacht "Hey, dat zou wel eens die of die kunnen zijn"
Ik weet alleen dat Festen mijn overbuurvrouw is hahah alleen hebben we elkaar nog nooit in het echt gezien

Maar moest denken aan dat topic met die Emmer die uit het raam hing, waarvoor dat toch was! Had leuk geweest als emmermevrouw ook een forummer bleek te zijn
ik ben nog nooit iemand in real life tegengekomen die hier forumt. In ieder geval niet dat ik weet. Zelfs niet na het ''post een foto van jezelf'' topic.
Ik heb een vriendin die ik een keer ben tegen gekomen hier. Het was eigenlijk wel grappig dat we elkaar aan elkaars schrijfstijl herkenden!
Nog nooit iemand herkend, gelukkig.

Wel schijn ik in de buurt te wonen bij een heleboel mensen. Gezellig!
Ik ben de zus van Vl43inder!

Hahaha en ben eens herkent door andere forumster als die moeder die ze elke maandag tegenkomt op school.....hahaha nog steeds wel leuk contact!

verder ken ik hier niemand in RL, denk ik en anders soit!
quote:Nijntje schreef op 02 maart 2010 @ 10:15:

Nog nooit iemand herkend, gelukkig.

Wel schijn ik in de buurt te wonen bij een heleboel mensen. Gezellig!

Ik zie jou regelamtig lopen anders hoor.

En dan roep ik ; 'hai Nijn' en dan kijk je heel vreemd naar me.

Tegenwoordig loop je zelfs weg als ik eraan kom. Vreemd hoor.
We zouden met een groepje forummers uit eten gaan en we hadden de oproep geplaatst op het forum dat andere mensen ook van harte welkom waren.

Eén iemand meldde zich ook aan, had Zoyla toevallig een brief van haar, waarin stond dat ze uit K*ttekrabbeveen kwam.

Sjips, ik had echt nachtmerries van het idee dat mogelijk de verstofte buurvrouw met mij over allerlei intieme zaken had lopen forummen.

Ze bleek geen directe buurvrouw, maar is wel een héle leuke, lieve meid !!
Een forummer van mijn vaste topic heb ik inmiddels ook op facebook en toen kwamen we erachter dat we letterlijk overburen waren vroeger (piepklein straatje, een soort van fietspad eigenlijk). Ook zaten we op dezelfde middelbare school. Ze kent mijn ouders en mijn zusje, maar het stomme is, we kunnen ons elkaar echt totáál niet herinneren!
Ik heb de verschrikkelijk stomme exvriendin van mijn broertje hier herkend. Heb ik haar nooit verteld, maar gelukkig ging ze vrij snel over naar een ander forum en weg bij broertje.

Buuv!
Nog nooit iemand herkend, maar ik ben er van overtuigd dat ik een paar forummers zal kennen. It's a small world after all.
Hey Potsie!

Wie was hier ook al weer eerder, jij of ik? Kwamen we hier onafhankelijk van elkaar, heb jij mij getipt? Weet jij het nog?
Een forumster heeft mij een keer een recept gestuurd via de mail en toen vroeg ze of ik het vroegere buurmeisje was van .....

Dat klopte. Maar ik denk dat ze mij pas herkende toen ze dus mijn echte naam zag bij mijn emailadres. Ik ben haar forumnaam vergeten dus ik weet niet of ze hier nog op het forum is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
een vriendin van me forumt hier ook (herkende haar avatar..... die stond ook op d'r trouwkaart )

En verder heb ik met de meeste dames waar ik regelmatig mee schijf wel gemeet. Maar verder ben ik nog nooit bekenden tegengekomen of heb ik het vermoeden dat ik ooit ben herkend....
Ik vertelde ronduit over mijn nieuwe vriendje en zijn sport, ook al was ik wat vaag (tenminste dat dacht ik) herkende iemand zijn omschrijving. Ik vond dat best een beetje scary in het begin, maar nu mailen we regelmatig! :-)
Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht van "hee, dat kan mijn buurvrouw wel zijn!" maar probeer wel zo neutraal mogelijk over buren te praten.. stel dat ze mij wél herkend hebben
Later is nu
Ik heb een keer het vriendinnetje van een vroegere vriend van mij herkend (n.a.v. een foto die ze geplaatst had). Het lullig was alleen dat ze hier uitgebreid schreef over haar beroerde seksleven met haar vriend en over alle minnaars die ze daarnaast had en wat ze wanneer daarmee deed.

Ik was eigenlijk blij dat ik geen contact meer met die vriend van mij had, want ik voelde me behoorlijk lullig dat hij zo belazerd werd en zij daar zo mee te koop liep.

Inmiddels zit ze niet meer hier op het forum. Althans niet onder die naam.

En ik heb begrepen dat de relatie inmiddels over is (gek he).
anoniem_20123 wijzigde dit bericht op 02-03-2010 11:53
Reden: sekSleven dus
% gewijzigd
Ik herkende mijn beste vriendin die puur toevallig bij het nietgroepje binnenkwam vallen

Dat was erg leuk, hoewel ze niet meer op viva zit , maar op een ander forum waar ze wat meer raakvlakken heeft met de mensen.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
het zou maar zo kunnen dat mensen me herkennen, ben soms een beetje te onoplettend met wat ik schrijf, aan de andere kant maakt het me ook niks uit eigenlijk
quote:whopper schreef op 02 maart 2010 @ 10:20:

[...]

Ik zie jou regelamtig lopen anders hoor.

En dan roep ik ; 'hai Nijn' en dan kijk je heel vreemd naar me.

Tegenwoordig loop je zelfs weg als ik eraan kom. Vreemd hoor.

Dat was ik niet, dat was me buurvrouw!

(Ik moet trouwens vanmiddag bij de tandarts zijn, bij jou zo n beetje aan de overkant. Ik zal naar je zwaaien!)
Tot nu toe nog geen bekenden tegengekomen. Ik vind het ook wel goed zo.

Ik weet alleen dat Zoebie bij mij in de buurt woont. Maar heb haar nog nooit in real life ontmoet.
Ik kwam er laatst via FV op FB achter dat Tia Dalma een ex-collegaatje / nu-vriendin is. Erg grappig omdat ik al jaren postings van haar zag en het er erg vaak mee eens was wat zij zei.
WTF?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven