De Actiefste Forummer
donderdag 24 september 2009 om 20:51
Ja leuk, al die 1013* actieve forummers.
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
Maar wie is nou de actíefste forummer?
Ik heb op dit moment 21.369* postings gedaan in de 2 jaar en 53* dagen dat dit 'nieuwe' forum bestaat.
En jij??
Oftwel: wie heeft de meeste postings getypt?
*) aan dit getal kunnen geen rechten worden ontleend. Stand is op moment van posten
donderdag 24 september 2009 om 21:09
quote:AgentL schreef op 24 september 2009 @ 21:00:
[...]
Jij hebt trouwens 713 postings.
Maar dat betekent niet dat je wel een RL hebt. Wie weet lees jij wel heel veel mee en post jij weinig
ik heb wel een RL...gelukkig wel hahahah.
en nee ik lees niet heel erg veel. een paar dingen wat me interesseert...maar dan reageer ik ook, want dat kan ik niet laten
en ik doel daarmee op mezelf he..wil niet zeggen dat iemand die veel post een RL heeft.
het staat er misschien een beetje krom
[...]
Jij hebt trouwens 713 postings.
Maar dat betekent niet dat je wel een RL hebt. Wie weet lees jij wel heel veel mee en post jij weinig
ik heb wel een RL...gelukkig wel hahahah.
en nee ik lees niet heel erg veel. een paar dingen wat me interesseert...maar dan reageer ik ook, want dat kan ik niet laten
en ik doel daarmee op mezelf he..wil niet zeggen dat iemand die veel post een RL heeft.
het staat er misschien een beetje krom
donderdag 24 september 2009 om 21:15
donderdag 24 september 2009 om 21:18
donderdag 24 september 2009 om 21:19
Dat was de datum dat het nieuwe forum live ging. Vanaf toen zijn ook de berichten gaan tellen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 24 september 2009 om 21:20