De ie clausule
woensdag 28 april 2010 om 23:39
Ik heb net vernomen dat je iemand alleen mag uitmaken voor dingen die op ie eindigen. Maarrrr...er zijn wel regels natuurlijk. Kutwijffie, truttie, huilie, jankie, zakkie, lullie enz enz zijn allemaal oke. Debielie echter niet, wegens overkill aan ie.
Het schijnt zo te zijn dat je wegens de ie clausule je kans op een waarschuwing en/of ban aanzienlijk kleiner wordt...maar is dit zo?
Het schijnt zo te zijn dat je wegens de ie clausule je kans op een waarschuwing en/of ban aanzienlijk kleiner wordt...maar is dit zo?
donderdag 29 april 2010 om 00:01
quote:qwertu schreef op 29 april 2010 @ 00:00:
Je vergeet die ene uitzondering te benoemen die de regel bevestigt.
Het bezigen van hubbie is namelijk zéér banwaardig. Oei ja...dat is inderdaad de uitzondering die de regel bevestigd! Hubbie mag enkel gebezigd worden in scherts en als je zegt dat het niet gebezigd mag worden.
Je vergeet die ene uitzondering te benoemen die de regel bevestigt.
Het bezigen van hubbie is namelijk zéér banwaardig. Oei ja...dat is inderdaad de uitzondering die de regel bevestigd! Hubbie mag enkel gebezigd worden in scherts en als je zegt dat het niet gebezigd mag worden.
donderdag 29 april 2010 om 00:03
quote:mamalief schreef op 29 april 2010 @ 00:02:
Dus....even voor de duidelijkheid....
Als ik nu weer eens tegen iemand zeg: Hé jij ga es ff gauw bellen met de afdeling psychiatrie dan mág dat gewoon?
Ik ben vóór!!Klopt, en als diegene dan terugzegt "Echt niet, jij bent hier de gekkie!" dan is dat ook helemaal prima.
Dus....even voor de duidelijkheid....
Als ik nu weer eens tegen iemand zeg: Hé jij ga es ff gauw bellen met de afdeling psychiatrie dan mág dat gewoon?
Ik ben vóór!!Klopt, en als diegene dan terugzegt "Echt niet, jij bent hier de gekkie!" dan is dat ook helemaal prima.
donderdag 29 april 2010 om 00:05
quote:minny schreef op 29 april 2010 @ 00:01:
[...]
Oei ja...dat is inderdaad de uitzondering die de regel bevestigd! Hubbie mag enkel gebezigd worden in scherts en als je zegt dat het niet gebezigd mag worden.
Nu maak je weer regels bij de regels daar wordt het niet duidelijker van he?
Ben je een angel ofzo, die hebben ook steeds van die geintjes
[...]
Oei ja...dat is inderdaad de uitzondering die de regel bevestigd! Hubbie mag enkel gebezigd worden in scherts en als je zegt dat het niet gebezigd mag worden.
Nu maak je weer regels bij de regels daar wordt het niet duidelijker van he?
Ben je een angel ofzo, die hebben ook steeds van die geintjes
donderdag 29 april 2010 om 00:06