De ie clausule
woensdag 28 april 2010 om 23:39
Ik heb net vernomen dat je iemand alleen mag uitmaken voor dingen die op ie eindigen. Maarrrr...er zijn wel regels natuurlijk. Kutwijffie, truttie, huilie, jankie, zakkie, lullie enz enz zijn allemaal oke. Debielie echter niet, wegens overkill aan ie.
Het schijnt zo te zijn dat je wegens de ie clausule je kans op een waarschuwing en/of ban aanzienlijk kleiner wordt...maar is dit zo?
Het schijnt zo te zijn dat je wegens de ie clausule je kans op een waarschuwing en/of ban aanzienlijk kleiner wordt...maar is dit zo?
woensdag 28 april 2010 om 23:55
woensdag 28 april 2010 om 23:55
quote:minny schreef op 28 april 2010 @ 23:53:
[...]
Volgens mij krijg je ook helemaal geen ruzie met je partner als je m lief aankijkt en zegt "Schat, dankzij mij heb je een druipie"
Nog niet gebeurd, andersom wel, ik druip geregeld van de bank als ik 'm zie/aan 'm denk/'m hoor...
*realitycheck*
Mutsie! Je hebt helemaal geen partner!
Alleen een "niksie"
[...]
Volgens mij krijg je ook helemaal geen ruzie met je partner als je m lief aankijkt en zegt "Schat, dankzij mij heb je een druipie"
Nog niet gebeurd, andersom wel, ik druip geregeld van de bank als ik 'm zie/aan 'm denk/'m hoor...
*realitycheck*
Mutsie! Je hebt helemaal geen partner!
Alleen een "niksie"
woensdag 28 april 2010 om 23:56
quote:iry schreef op 28 april 2010 @ 23:55:
[...]
Ja de smiley clausule heeft de ass van min en mij al vaak gered.
We hebben elkaar echt ongestoord voor rottie vissie uit kunnen maken zonder waarschuwing.Psies, zij noemt mij Minny, ik haar huilie, maar een smiley erbij en niemand die er een probleem van maakt
[...]
Ja de smiley clausule heeft de ass van min en mij al vaak gered.
We hebben elkaar echt ongestoord voor rottie vissie uit kunnen maken zonder waarschuwing.Psies, zij noemt mij Minny, ik haar huilie, maar een smiley erbij en niemand die er een probleem van maakt