De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.

Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.

Ik heb wel huisregels:

* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.

Bring it on!

P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2010 @ 14:47:

[...]

Zeg het eens, ik kan het denk ik raden, het Nietjes-schoonmaakmiddel? Joh, ga dat even lekker in je eigen topic doen. Wat is dit nou voor iets achterlijks? Ik kom toch ook niet in het Niet topic een gesprek met Evidenza voeren?
Am Yisrael Chai!
Dit topic word gesloten zodra een niet nader te noemen forumster zichzelf weer in haar kruis getast voelt
Tut, dan is forummen nuttiger, geloof ik.

Misschien is een ongewassen was vouwen nuttiger dan winterfairen. Denk ik.
Kom ik binnenwaaien, zie ik meteen een TLO langskomen...
Is misschien wel een keer een kek plan Fash
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:48:

Het nietjes schoonmaakmiddel? vast Dasty van de wibraDasty rules!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:49:

[...]

Joh, ga dat even lekker in je eigen topic doen. Wat is dit nou voor iets achterlijks? Ik kom toch ook niet in het Niet topic een gesprek met Evidenza voeren?Doe even normaal zeg, voel je je wel lekker. Er werd gevraagd of er een Nietje was. Voel je je niet zo verheven boven iedereen zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik weet het zeker Til, zelfs het wegkrabben van mos aan de onderkant van je tuintegels is nuttiger dan dat.

Gelukkig was mijn moeder het er helemaal mee eens en stonden we binnen 20 minuten weer buiten en zijn we bij Karel de Vijfde gaan lunchen.
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:49:

Dit topic word gesloten zodra een niet nader te noemen forumster zichzelf weer in haar kruis getast voeltKan dat? Ik wist dat er virueel veel te bereiken was, maar in je kruis getast worden? Gaat je cdrommetjeslade dan open op een cruciale plaats?
MV, ik vond het ook raar staan hoor.
Wat een ellende Suus zo'n dag. ( heeft wel zo'n boodschappentrolley)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MV, kun je even naar 3000 komen en daar het 'recept' plakken van het nietjesmiddel?

Dank
Ja, sorry hoor, maar dat vind ik echt een van de zotste dingen die ik ooit heb gezien. Alsof je het Augustus 2012 topic binnen komt vallen en zegt "goh, zijn er hier nog swingers aanwezig?" en dat Doddie daar dan ook naar toe komt hobbelen en zegt "ja, wat wil je weten? Wat je aan moet naar de Fun?"

Echt, daar zakt mijn broek vanaf.
Am Yisrael Chai!
quote:Ephemera schreef op 16 november 2010 @ 14:50:

Kom ik binnenwaaien, zie ik meteen een TLO langskomen...

Wat voor TLO?

Acronym Definition

TLO Terminal Learning Objective

TLO Total Loss Only

TLO The Last One (Consultants)

TLO Terrorism Liaison Officer

TLO Top-Level Object (object oriented programming)

TLO Technical Liaison Officer

TLO Technical Liaison Office (Telcordia)

TLO Temporary Lay-Off

TLO Task-Level Organization

TLO Thoracolumbar Orthosis

TLO Three Letter Organization

TLO Train Load-Out (area where coal product is loaded onto train)

TLO The List Online (subscription based resource)
Omdat je een goed motto hebt zie ik je posting door de vingers chocolover
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha! We hebben vandaag een nog onbekende afkorting in het leven geroepen!

TLO. Zie OP.
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:52:

Ja, sorry hoor, maar dat vind ik echt een van de zotste dingen die ik ooit heb gezien. Alsof je het Augustus 2012 topic binnen komt vallen en zegt "goh, zijn er hier nog swingers aanwezig?" en dat Doddie daar dan ook naar toe komt hobbelen en zegt "ja, wat wil je weten? Wat je aan moet naar de Fun?"

Echt, daar zakt mijn broek vanaf.
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2010 @ 14:51:

[...]

Doe even normaal zeg, voel je je wel lekker. Er werd gevraagd of er een Nietje was. Voel je je niet zo verheven boven iedereen zeg.Ik DOE normaal. Jij doet niet normaal. En dat mag je wat mij betreft lekker ergens anders gaan doen.
Am Yisrael Chai!
Fijn Mal, pak van mn hart
Maar goed. Toch nog iets nuttigs doen: kind van schoolplein afplukken.
test test
*Oei, zal voortaan eerst de OP lezen voor ik ergens binnenstap.. Brr ik ga weer heur *
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 14:58:

Maar goed. Toch nog iets nuttigs doen: kind van schoolplein afplukken.Wij hebben hetzelfde schema volgens mij vandaag
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:54:

[...]

Ja, en dan ook nog doodleuk een heel gesprek gaan voeren over parenclubs, gewoon, zo midden tussen de bekkeninstabiliteit en ochtendmisselijkheid in, alsof het de normaalste zaak van de wereld is en dan nog verbaasd zijn als je gevraagd wordt dat even lekker in het parenclub topic te gaan doen.

Echt, sommige mensen...
Am Yisrael Chai!
Waar zit het HRS als je het nodig hebt?

Ik kom morgen nog wel eens aanwaaien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven