De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:49
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2010 @ 14:47:
[...]
Zeg het eens, ik kan het denk ik raden, het Nietjes-schoonmaakmiddel? Joh, ga dat even lekker in je eigen topic doen. Wat is dit nou voor iets achterlijks? Ik kom toch ook niet in het Niet topic een gesprek met Evidenza voeren?
[...]
Zeg het eens, ik kan het denk ik raden, het Nietjes-schoonmaakmiddel? Joh, ga dat even lekker in je eigen topic doen. Wat is dit nou voor iets achterlijks? Ik kom toch ook niet in het Niet topic een gesprek met Evidenza voeren?
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:51
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:49:
[...]
Joh, ga dat even lekker in je eigen topic doen. Wat is dit nou voor iets achterlijks? Ik kom toch ook niet in het Niet topic een gesprek met Evidenza voeren?Doe even normaal zeg, voel je je wel lekker. Er werd gevraagd of er een Nietje was. Voel je je niet zo verheven boven iedereen zeg.
[...]
Joh, ga dat even lekker in je eigen topic doen. Wat is dit nou voor iets achterlijks? Ik kom toch ook niet in het Niet topic een gesprek met Evidenza voeren?Doe even normaal zeg, voel je je wel lekker. Er werd gevraagd of er een Nietje was. Voel je je niet zo verheven boven iedereen zeg.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:49:
Dit topic word gesloten zodra een niet nader te noemen forumster zichzelf weer in haar kruis getast voeltKan dat? Ik wist dat er virueel veel te bereiken was, maar in je kruis getast worden? Gaat je cdrommetjeslade dan open op een cruciale plaats?
Dit topic word gesloten zodra een niet nader te noemen forumster zichzelf weer in haar kruis getast voeltKan dat? Ik wist dat er virueel veel te bereiken was, maar in je kruis getast worden? Gaat je cdrommetjeslade dan open op een cruciale plaats?
dinsdag 16 november 2010 om 14:52
Ja, sorry hoor, maar dat vind ik echt een van de zotste dingen die ik ooit heb gezien. Alsof je het Augustus 2012 topic binnen komt vallen en zegt "goh, zijn er hier nog swingers aanwezig?" en dat Doddie daar dan ook naar toe komt hobbelen en zegt "ja, wat wil je weten? Wat je aan moet naar de Fun?"
Echt, daar zakt mijn broek vanaf.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:53
quote:Ephemera schreef op 16 november 2010 @ 14:50:
Kom ik binnenwaaien, zie ik meteen een TLO langskomen...
Wat voor TLO?
Acronym Definition
TLO Terminal Learning Objective
TLO Total Loss Only
TLO The Last One (Consultants)
TLO Terrorism Liaison Officer
TLO Top-Level Object (object oriented programming)
TLO Technical Liaison Officer
TLO Technical Liaison Office (Telcordia)
TLO Temporary Lay-Off
TLO Task-Level Organization
TLO Thoracolumbar Orthosis
TLO Three Letter Organization
TLO Train Load-Out (area where coal product is loaded onto train)
TLO The List Online (subscription based resource)
Kom ik binnenwaaien, zie ik meteen een TLO langskomen...
Wat voor TLO?
Acronym Definition
TLO Terminal Learning Objective
TLO Total Loss Only
TLO The Last One (Consultants)
TLO Terrorism Liaison Officer
TLO Top-Level Object (object oriented programming)
TLO Technical Liaison Officer
TLO Technical Liaison Office (Telcordia)
TLO Temporary Lay-Off
TLO Task-Level Organization
TLO Thoracolumbar Orthosis
TLO Three Letter Organization
TLO Train Load-Out (area where coal product is loaded onto train)
TLO The List Online (subscription based resource)
dinsdag 16 november 2010 om 14:54
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 14:52:
Ja, sorry hoor, maar dat vind ik echt een van de zotste dingen die ik ooit heb gezien. Alsof je het Augustus 2012 topic binnen komt vallen en zegt "goh, zijn er hier nog swingers aanwezig?" en dat Doddie daar dan ook naar toe komt hobbelen en zegt "ja, wat wil je weten? Wat je aan moet naar de Fun?"
dinsdag 16 november 2010 om 14:54
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 november 2010 @ 14:51:
[...]
Doe even normaal zeg, voel je je wel lekker. Er werd gevraagd of er een Nietje was. Voel je je niet zo verheven boven iedereen zeg.Ik DOE normaal. Jij doet niet normaal. En dat mag je wat mij betreft lekker ergens anders gaan doen.
[...]
Doe even normaal zeg, voel je je wel lekker. Er werd gevraagd of er een Nietje was. Voel je je niet zo verheven boven iedereen zeg.Ik DOE normaal. Jij doet niet normaal. En dat mag je wat mij betreft lekker ergens anders gaan doen.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 14:59
dinsdag 16 november 2010 om 14:59
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 16 november 2010 @ 14:54:
[...]
Ja, en dan ook nog doodleuk een heel gesprek gaan voeren over parenclubs, gewoon, zo midden tussen de bekkeninstabiliteit en ochtendmisselijkheid in, alsof het de normaalste zaak van de wereld is en dan nog verbaasd zijn als je gevraagd wordt dat even lekker in het parenclub topic te gaan doen.
Echt, sommige mensen...
[...]
Ja, en dan ook nog doodleuk een heel gesprek gaan voeren over parenclubs, gewoon, zo midden tussen de bekkeninstabiliteit en ochtendmisselijkheid in, alsof het de normaalste zaak van de wereld is en dan nog verbaasd zijn als je gevraagd wordt dat even lekker in het parenclub topic te gaan doen.
Echt, sommige mensen...
Am Yisrael Chai!