De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 18:51
dinsdag 16 november 2010 om 18:54
quote:Maleficent schreef op 16 november 2010 @ 18:50:
Zou Theo Maassen dan ook op het strafbankje zitten, want daar heb ik ze niet zo over gehoord, maar hij is volgens mij daarna geen tafelheer geweest.Nee, is volgens mij alleen 1 keer als gast nog terug geweest maar na die uitzending heeft de Vara toen wel een persbericht uitgedaan dat hij nog steeds gewoon welkom was als tafelheer.
Zou Theo Maassen dan ook op het strafbankje zitten, want daar heb ik ze niet zo over gehoord, maar hij is volgens mij daarna geen tafelheer geweest.Nee, is volgens mij alleen 1 keer als gast nog terug geweest maar na die uitzending heeft de Vara toen wel een persbericht uitgedaan dat hij nog steeds gewoon welkom was als tafelheer.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 18:59
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 18:54:
[...]
Nee, is volgens mij alleen 1 keer als gast nog terug geweest maar na die uitzending heeft de Vara toen wel een persbericht uitgedaan dat hij nog steeds gewoon welkom was als tafelheer.beetje hypocriet wel van de Vara.
[...]
Nee, is volgens mij alleen 1 keer als gast nog terug geweest maar na die uitzending heeft de Vara toen wel een persbericht uitgedaan dat hij nog steeds gewoon welkom was als tafelheer.beetje hypocriet wel van de Vara.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 16 november 2010 om 19:19
Vanavond wordt er trouwens weer een delinquent van De Grote Blonde Roerganger gekielhaald, voor de geinteresseerden. Of ben ik jullie nou oud nieuws aan het vertellen?
"Zo. Halve dag rust geweest voor Geert. Gaan we nu eens een PVV-Kamerlid in het zonnetje zetten. Want dit keer geen parlementariër die ontucht heeft gepleegd of op gezette tijden het vrouwtje in elkaar beukt. Nee, een echte vrouwenliefhebber. Wat zeggen we, een PVV'er die wel pap lust van wat vrouwelijk schoon. En van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt. Naam is James Sharpe. Nummer 23 op de lijst. Duiken we in het cv van de dirty ol' backbencher. Sharpe werkte als project manager en director voor Translease International. Een bedrijf in, ehm zeg maar, nou ja, ehm, de communicatiesector. Gespecialiseerd in niche-titels als een kutgeil.com (NSFW), een zaadsnol.com (NSFW) en een veeeel meer. Zo leverde Sharpe met zwartesletjes.com (NSFW) een belangrijke bijdrage aan het integratiedebat. Speciaal voor Dion Graus wordt mijnexiseenhoer.com (NSFW) in de lucht gehouden. Allemaal eenvoudig terug te vinden met domaintools. Zijn we nog wel even benieuwd wat de gedoogsteunbroeders van de SGP vinden van zoveel hitsigheid. "Gratisnatkutje.com (NSFW) zegt u, mevrouw de voorzitter?" Anywaytjes Sharpe. Bedankt voor vele jaren fapplezier. Doe de geile groetjes aan Fleur!
Update: Bedrijf van James Sharpe zou veroordeeld zijn wegens misleiden van consumenten. Vanavond in Straks bij het Pownews."
"Zo. Halve dag rust geweest voor Geert. Gaan we nu eens een PVV-Kamerlid in het zonnetje zetten. Want dit keer geen parlementariër die ontucht heeft gepleegd of op gezette tijden het vrouwtje in elkaar beukt. Nee, een echte vrouwenliefhebber. Wat zeggen we, een PVV'er die wel pap lust van wat vrouwelijk schoon. En van zijn hobby zijn beroep heeft gemaakt. Naam is James Sharpe. Nummer 23 op de lijst. Duiken we in het cv van de dirty ol' backbencher. Sharpe werkte als project manager en director voor Translease International. Een bedrijf in, ehm zeg maar, nou ja, ehm, de communicatiesector. Gespecialiseerd in niche-titels als een kutgeil.com (NSFW), een zaadsnol.com (NSFW) en een veeeel meer. Zo leverde Sharpe met zwartesletjes.com (NSFW) een belangrijke bijdrage aan het integratiedebat. Speciaal voor Dion Graus wordt mijnexiseenhoer.com (NSFW) in de lucht gehouden. Allemaal eenvoudig terug te vinden met domaintools. Zijn we nog wel even benieuwd wat de gedoogsteunbroeders van de SGP vinden van zoveel hitsigheid. "Gratisnatkutje.com (NSFW) zegt u, mevrouw de voorzitter?" Anywaytjes Sharpe. Bedankt voor vele jaren fapplezier. Doe de geile groetjes aan Fleur!
Update: Bedrijf van James Sharpe zou veroordeeld zijn wegens misleiden van consumenten. Vanavond in Straks bij het Pownews."
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 19:25
Hoerig kut OV.
Zo. Das eruit. Vandaag voor een gesprek van een half uur met de kinderpsychiater verdorie 5 uur aan het reizen geweest - heen en terug, 2,5 uur per rit. Over een kutstukje wat we met de auto in een half uurtje reizen.
Zat ik heerlijk in de stilte coupe , werd hij overspoeld met spwtutjes die duidelijk geen talent hadden in lezen. En op mijn vraag of ze mss even ergens anders konden gaan babbelen kreeg ik te horen dat ik mijn bek moest houden. En dat moet dan met je kinderen gaan werken, later als ze groot zijn.
Anyway.
Hai.
Zo. Das eruit. Vandaag voor een gesprek van een half uur met de kinderpsychiater verdorie 5 uur aan het reizen geweest - heen en terug, 2,5 uur per rit. Over een kutstukje wat we met de auto in een half uurtje reizen.
Zat ik heerlijk in de stilte coupe , werd hij overspoeld met spwtutjes die duidelijk geen talent hadden in lezen. En op mijn vraag of ze mss even ergens anders konden gaan babbelen kreeg ik te horen dat ik mijn bek moest houden. En dat moet dan met je kinderen gaan werken, later als ze groot zijn.
Anyway.
Hai.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 16 november 2010 om 19:35
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 19:20:
Ik zeg: nog 3 maandjes en we mogen weer naar de stembus.Volgens mij gaat Wilders dit ook weer goedvinden - met uitkleding van portefeuille - en Rutte vindt het dan dus ook goed, en dan hebben we dus alweer twee kamerleden de voor een riant salaris geen ruk mogen uitvoeren, en zitten we de vier jaar met dit kutkabinet gewoon uit. Dan zijn we wellicht net zo verfrissend als het oostblok in de jaren 70-80, en hebben we eindelijk weer wat geld over om naar het theater te gaan, maar kan het niet omdat er geen theater meer gemaakt wordt.
Ik zeg: nog 3 maandjes en we mogen weer naar de stembus.Volgens mij gaat Wilders dit ook weer goedvinden - met uitkleding van portefeuille - en Rutte vindt het dan dus ook goed, en dan hebben we dus alweer twee kamerleden de voor een riant salaris geen ruk mogen uitvoeren, en zitten we de vier jaar met dit kutkabinet gewoon uit. Dan zijn we wellicht net zo verfrissend als het oostblok in de jaren 70-80, en hebben we eindelijk weer wat geld over om naar het theater te gaan, maar kan het niet omdat er geen theater meer gemaakt wordt.
dinsdag 16 november 2010 om 19:38
Beetje jammer dat je die stoere OP dan weer met 5% moet veranderen FV. Ik ben een stoer, Incrowd waardig wijf, mét echter helaas voor jou een zeer grote konijnenliefde. Kan ik meedoen hier, met de creme de la creme, of zal ik maar gelijk opzouten?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 16 november 2010 om 19:39
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 19:35:
hai boro~! Da's zo leuk van het OV, je komt allemaal mensen tegen die je normaal nooit zou zien!
Kind ik heb genoten.
Is er ook een partij die faliekant tegen spwérs is ? Zo ja, dan stem ik daarop over een maand of drie.
hai boro~! Da's zo leuk van het OV, je komt allemaal mensen tegen die je normaal nooit zou zien!
Kind ik heb genoten.
Is er ook een partij die faliekant tegen spwérs is ? Zo ja, dan stem ik daarop over een maand of drie.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 16 november 2010 om 19:40
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 19:35:
[...]
Volgens mij gaat Wilders dit ook weer goedvinden - met uitkleding van portefeuille - en Rutte vindt het dan dus ook goed, en dan hebben we dus alweer twee kamerleden de voor een riant salaris geen ruk mogen uitvoeren, en zitten we de vier jaar met dit kutkabinet gewoon uit. Dan zijn we wellicht net zo verfrissend als het oostblok in de jaren 70-80, en hebben we eindelijk weer wat geld over om naar het theater te gaan, maar kan het niet omdat er geen theater meer gemaakt wordt.
Nou, Wilders en Rutte kunnen het wel weer goedvinden, maar er hoeft er maar 1 zijn temper (shit zeg, kan ik gewoon niet op het NL'se woord komen, help me eens?) niet in check te kunnen houden en op te stappen, en het is bye bye zwaai zwaai meerderheid.
De PVV ligt zwaar onder vuur, dus ik zie dit wel klappen, hoor. Met al die pornoprinsen en brievenbuspissers maken ze ook geen vrienden bij de SGP, hoor.
[...]
Volgens mij gaat Wilders dit ook weer goedvinden - met uitkleding van portefeuille - en Rutte vindt het dan dus ook goed, en dan hebben we dus alweer twee kamerleden de voor een riant salaris geen ruk mogen uitvoeren, en zitten we de vier jaar met dit kutkabinet gewoon uit. Dan zijn we wellicht net zo verfrissend als het oostblok in de jaren 70-80, en hebben we eindelijk weer wat geld over om naar het theater te gaan, maar kan het niet omdat er geen theater meer gemaakt wordt.
Nou, Wilders en Rutte kunnen het wel weer goedvinden, maar er hoeft er maar 1 zijn temper (shit zeg, kan ik gewoon niet op het NL'se woord komen, help me eens?) niet in check te kunnen houden en op te stappen, en het is bye bye zwaai zwaai meerderheid.
De PVV ligt zwaar onder vuur, dus ik zie dit wel klappen, hoor. Met al die pornoprinsen en brievenbuspissers maken ze ook geen vrienden bij de SGP, hoor.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 19:42
quote:Very Cherry schreef op 16 november 2010 @ 19:38:
Beetje jammer dat je die stoere OP dan weer met 5% moet veranderen FV. Ik ben een stoer, Incrowd waardig wijf, mét echter helaas voor jou een zeer grote konijnenliefde. Kan ik meedoen hier, met de creme de la creme, of zal ik maar gelijk opzouten?
Ik heb er wat bijgezet! En 1 zin weggehaald omdat er alweer huilies gestaft hadden.
Wees welkom, hoor. Doe mij d'r maar 1 met mosterdsaus.
Beetje jammer dat je die stoere OP dan weer met 5% moet veranderen FV. Ik ben een stoer, Incrowd waardig wijf, mét echter helaas voor jou een zeer grote konijnenliefde. Kan ik meedoen hier, met de creme de la creme, of zal ik maar gelijk opzouten?
Ik heb er wat bijgezet! En 1 zin weggehaald omdat er alweer huilies gestaft hadden.
Wees welkom, hoor. Doe mij d'r maar 1 met mosterdsaus.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 19:46
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 19:40:
[...]
Nou, Wilders en Rutte kunnen het wel weer goedvinden, maar er hoeft er maar 1 zijn temper (shit zeg, kan ik gewoon niet op het NL'se woord komen, help me eens?) niet in check te kunnen houden en op te stappen, en het is bye bye zwaai zwaai meerderheid.
De PVV ligt zwaar onder vuur, dus ik zie dit wel klappen, hoor. Met al die pornoprinsen en brievenbuspissers maken ze ook geen vrienden bij de SGP, hoor.Ik hoop het. Zijn er eigenlijk al weer wat nieuwe peilingen, zodat we kunnen zien wat Henk & Ingrid vinden van brievenbuspissers die de portefeuille wonen &wijken hebben? Kan me zomaar voorstellen dat de gemiddelde pvv-er niet zo gediend zijn van ontuchtige, oplichtende, bedreigende, vrouwmeppende, etc pvv-leden. En de grote blonde roerganger die het allemaal maar prima vindt.
[...]
Nou, Wilders en Rutte kunnen het wel weer goedvinden, maar er hoeft er maar 1 zijn temper (shit zeg, kan ik gewoon niet op het NL'se woord komen, help me eens?) niet in check te kunnen houden en op te stappen, en het is bye bye zwaai zwaai meerderheid.
De PVV ligt zwaar onder vuur, dus ik zie dit wel klappen, hoor. Met al die pornoprinsen en brievenbuspissers maken ze ook geen vrienden bij de SGP, hoor.Ik hoop het. Zijn er eigenlijk al weer wat nieuwe peilingen, zodat we kunnen zien wat Henk & Ingrid vinden van brievenbuspissers die de portefeuille wonen &wijken hebben? Kan me zomaar voorstellen dat de gemiddelde pvv-er niet zo gediend zijn van ontuchtige, oplichtende, bedreigende, vrouwmeppende, etc pvv-leden. En de grote blonde roerganger die het allemaal maar prima vindt.
dinsdag 16 november 2010 om 19:49
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 19:46:
[...]
Ik hoop het. Zijn er eigenlijk al weer wat nieuwe peilingen, zodat we kunnen zien wat Henk & Ingrid vinden van brievenbuspissers die de portefeuille wonen &wijken hebben? Kan me zomaar voorstellen dat de gemiddelde pvv-er niet zo gediend zijn van ontuchtige, oplichtende, bedreigende, vrouwmeppende, etc pvv-leden. En de grote blonde roerganger die het allemaal maar prima vindt.
De pvvér die ik ken zegt dat "ze het allemaal zo gepland hebben". Ze is dan voornamelijk GL en SP en hun vrinden. En dat 'ze' bezig zijn om de pvv expres een oor aan te naaien.
Op mijn vraag hoe het dan kan dat de SP blijkbaar mensen levert aan de PVV en dat GeertW dat niet even checkt bleef het ijzig stil.
( Overigens gelooft hij ook dat Elvis nog leeft, de eerste man op de maan niet waar is en dat Pim F vermoordt is door Wim K. )
[...]
Ik hoop het. Zijn er eigenlijk al weer wat nieuwe peilingen, zodat we kunnen zien wat Henk & Ingrid vinden van brievenbuspissers die de portefeuille wonen &wijken hebben? Kan me zomaar voorstellen dat de gemiddelde pvv-er niet zo gediend zijn van ontuchtige, oplichtende, bedreigende, vrouwmeppende, etc pvv-leden. En de grote blonde roerganger die het allemaal maar prima vindt.
De pvvér die ik ken zegt dat "ze het allemaal zo gepland hebben". Ze is dan voornamelijk GL en SP en hun vrinden. En dat 'ze' bezig zijn om de pvv expres een oor aan te naaien.
Op mijn vraag hoe het dan kan dat de SP blijkbaar mensen levert aan de PVV en dat GeertW dat niet even checkt bleef het ijzig stil.
( Overigens gelooft hij ook dat Elvis nog leeft, de eerste man op de maan niet waar is en dat Pim F vermoordt is door Wim K. )
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 16 november 2010 om 19:59
quote:fashionvictim schreef op 16 november 2010 @ 19:42:
[...]
Ik heb er wat bijgezet! En 1 zin weggehaald omdat er alweer huilies gestaft hadden.
Wees welkom, hoor. Doe mij d'r maar 1 met mosterdsaus.Dat zeg ik ja, veranderd Een creme de la creme met mosterdsaus bedoel je? Met wie zullen we beginnen?
[...]
Ik heb er wat bijgezet! En 1 zin weggehaald omdat er alweer huilies gestaft hadden.
Wees welkom, hoor. Doe mij d'r maar 1 met mosterdsaus.Dat zeg ik ja, veranderd Een creme de la creme met mosterdsaus bedoel je? Met wie zullen we beginnen?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 16 november 2010 om 20:01
quote:Boro schreef op 16 november 2010 @ 19:49:
[...]
De pvvér die ik ken zegt dat "ze het allemaal zo gepland hebben". Ze is dan voornamelijk GL en SP en hun vrinden. En dat 'ze' bezig zijn om de pvv expres een oor aan te naaien.
Op mijn vraag hoe het dan kan dat de SP blijkbaar mensen levert aan de PVV en dat GeertW dat niet even checkt bleef het ijzig stil.
( Overigens gelooft hij ook dat Elvis nog leeft, de eerste man op de maan niet waar is en dat Pim F vermoordt is door Wim K. )Ik zou daar dus echt serieus moeite mee hebben om zo'n gesprek te voeren.
[...]
De pvvér die ik ken zegt dat "ze het allemaal zo gepland hebben". Ze is dan voornamelijk GL en SP en hun vrinden. En dat 'ze' bezig zijn om de pvv expres een oor aan te naaien.
Op mijn vraag hoe het dan kan dat de SP blijkbaar mensen levert aan de PVV en dat GeertW dat niet even checkt bleef het ijzig stil.
( Overigens gelooft hij ook dat Elvis nog leeft, de eerste man op de maan niet waar is en dat Pim F vermoordt is door Wim K. )Ik zou daar dus echt serieus moeite mee hebben om zo'n gesprek te voeren.
dinsdag 16 november 2010 om 20:01
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 19:56:
Wow, Boro, hoe hou je het uit! Moet je daar nou niet telkens heel erg om lachen?Ik heb geleerd om gewoon niet meer in discussie te gaan En ik blijf er aan denken dat hij het niet is, maar die klote ptss Daar kun je nogal achterdochtig van worden, naar het schijnt. En als ik het echt zat ben bel ik zijn neef. Die houdt ook van complotten. Gaan ze samen maar een avondje achterlijke complotten bespreken .
Wow, Boro, hoe hou je het uit! Moet je daar nou niet telkens heel erg om lachen?Ik heb geleerd om gewoon niet meer in discussie te gaan En ik blijf er aan denken dat hij het niet is, maar die klote ptss Daar kun je nogal achterdochtig van worden, naar het schijnt. En als ik het echt zat ben bel ik zijn neef. Die houdt ook van complotten. Gaan ze samen maar een avondje achterlijke complotten bespreken .
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
dinsdag 16 november 2010 om 20:10