De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 15:04
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 15:01:
[...]
Iedereen met schoolgaande kinderen, toch? Volgens mij is het hier op het forum zo tijdens ophaaltijd erg rustig, qua posts.Klopt, maar doelde ook mede op de eerdere post van het helemaal niks doen. Ongewassen was heb ik dan nog net niet opgevouwen.
[...]
Iedereen met schoolgaande kinderen, toch? Volgens mij is het hier op het forum zo tijdens ophaaltijd erg rustig, qua posts.Klopt, maar doelde ook mede op de eerdere post van het helemaal niks doen. Ongewassen was heb ik dan nog net niet opgevouwen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 16 november 2010 om 15:19
Een pracht van een vergelijking Fash. Hij zet ons hoog op de toverstaflijst, maar dat moet dan maar.
Ik ben nog wel benieuwd naar het antwoord trouwens, waarom iemand denkt dat het normaal is om te komen vragen of er een Nietje aanwezig is terwijl er een heel topic vol met Nietjes is waar je dat veel beter kunt vragen. De kans dat er eentje aanwezig is lijkt me ook veel groter. Of was dat de bedoeling dan weer niet? Enlighten me.
En TLO, of wat was het, ontgaat me ook al weer.
Zo'n kletstopic is best moeilijk.
Ik ben nog wel benieuwd naar het antwoord trouwens, waarom iemand denkt dat het normaal is om te komen vragen of er een Nietje aanwezig is terwijl er een heel topic vol met Nietjes is waar je dat veel beter kunt vragen. De kans dat er eentje aanwezig is lijkt me ook veel groter. Of was dat de bedoeling dan weer niet? Enlighten me.
En TLO, of wat was het, ontgaat me ook al weer.
Zo'n kletstopic is best moeilijk.
dinsdag 16 november 2010 om 15:53
quote:tilalia2 schreef op 16 november 2010 @ 15:39:
Nog niks nuttigs gedaan, want kind niet opgehaald, want kind met vriendinnetje mee. En ik had nog zo gehoopt dat zij wel zou weten wat we vanavond eens zouden kunnen eten
Zo doe je dat, Evidenza, nutteloos kletsen Pannenkoeken hier.
Nog niks nuttigs gedaan, want kind niet opgehaald, want kind met vriendinnetje mee. En ik had nog zo gehoopt dat zij wel zou weten wat we vanavond eens zouden kunnen eten
Zo doe je dat, Evidenza, nutteloos kletsen Pannenkoeken hier.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 16 november 2010 om 17:05
quote:latoya schreef op 16 november 2010 @ 16:15:
Pasghetti volgens dochter.
Hee, zo noemt mijn zoon het ook.
Wat een saai onderwerp trouwens, dames. Ik ga even weg en jullie gaan alleen maar zeggen wat je gaat eten? Valt me tegen van jullie, hoor.
Tutt, heb je niet nog een lekkere rant in de aanbieding? Ik vind het nog steeds een stomme dag.
Pasghetti volgens dochter.
Hee, zo noemt mijn zoon het ook.
Wat een saai onderwerp trouwens, dames. Ik ga even weg en jullie gaan alleen maar zeggen wat je gaat eten? Valt me tegen van jullie, hoor.
Tutt, heb je niet nog een lekkere rant in de aanbieding? Ik vind het nog steeds een stomme dag.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 16 november 2010 om 17:12
Mijn oudste zei ook pasgettie.
Zag twee opvallende berichten op Nu.nl:
Rusland wil de bevolking gaan concentreren in stedelijke gebieden van meer dan 100.000 inwoners. Iedereen die in kleinere steden woont (90% van de bevolking) zal gedwongen moeten verhuizen. Eea is door een functionaris bevestigd, het Kremlin weigert commentaar. Dit bericht geeft me echt de koude rillingen (hallo vadertje Stalin). Ik hoop dus maar dat het een canard is.
En de Deense Volkspartij wil fundamentalistische immigranten weren door in een introductiefilmpje voor nieuwkomers beelden van blote borsten te laten zien. Dat vind ik dan weer zo debiel dat ik er alleen maar om kan lachen.
Zag twee opvallende berichten op Nu.nl:
Rusland wil de bevolking gaan concentreren in stedelijke gebieden van meer dan 100.000 inwoners. Iedereen die in kleinere steden woont (90% van de bevolking) zal gedwongen moeten verhuizen. Eea is door een functionaris bevestigd, het Kremlin weigert commentaar. Dit bericht geeft me echt de koude rillingen (hallo vadertje Stalin). Ik hoop dus maar dat het een canard is.
En de Deense Volkspartij wil fundamentalistische immigranten weren door in een introductiefilmpje voor nieuwkomers beelden van blote borsten te laten zien. Dat vind ik dan weer zo debiel dat ik er alleen maar om kan lachen.
dinsdag 16 november 2010 om 17:44
dinsdag 16 november 2010 om 17:56
Prem is voor de rest van het seizoen geband bij de DWDD wegens zijn uitspraken van gisteravond tijdens de uitzending. Iemand het gezien?
Matthijs zou eindelijk revanche nemen op de hoofdredacteur van het NRC die had gezegd dat de Volkskrant onbetrouwbaar was, en Matthijs had hem daarmee weg laten komen. Nu zat de hoofdredacteur van de Volkskrant er dan ook en Matthijs daagde het NRC uit de onbetrouwbaarheid van de Volkskrant te benoemen. Had hij 4 weken geleden moeten doen natuurlijk, maar soit.
Daar kwam niks uit natuurlijk dan wat onduidelijk gewauwel en over en weer goedgemaak. Maar Prem had er nog wel wat over te zeggen! Columnist Jean Pierre Geelen van de Volkskrant deed het met kleine jongetjes en daarom was de Volkskrant onbetrouwbaar, en hij kon het weten want het was hem verteld. Matthijs keek erg geschrokken en mompelde nog iets van dat dat zomaar niet kon, de hoofdredacteur was not amused en pas aan het einde van het programma greep Matthijs in en zei dat Prem dit echt niet had mogen zeggen en dat Prem hem en het programma in verlegenheid had gebracht.
In de herhaling was het fragment er eerst uitgeknipt en nu weer teruggeplaatst, maar zit Prem op het strafbankje.
Jean Pierre Geelen deed er naar verluid nogal laconiek over.
Matthijs zou eindelijk revanche nemen op de hoofdredacteur van het NRC die had gezegd dat de Volkskrant onbetrouwbaar was, en Matthijs had hem daarmee weg laten komen. Nu zat de hoofdredacteur van de Volkskrant er dan ook en Matthijs daagde het NRC uit de onbetrouwbaarheid van de Volkskrant te benoemen. Had hij 4 weken geleden moeten doen natuurlijk, maar soit.
Daar kwam niks uit natuurlijk dan wat onduidelijk gewauwel en over en weer goedgemaak. Maar Prem had er nog wel wat over te zeggen! Columnist Jean Pierre Geelen van de Volkskrant deed het met kleine jongetjes en daarom was de Volkskrant onbetrouwbaar, en hij kon het weten want het was hem verteld. Matthijs keek erg geschrokken en mompelde nog iets van dat dat zomaar niet kon, de hoofdredacteur was not amused en pas aan het einde van het programma greep Matthijs in en zei dat Prem dit echt niet had mogen zeggen en dat Prem hem en het programma in verlegenheid had gebracht.
In de herhaling was het fragment er eerst uitgeknipt en nu weer teruggeplaatst, maar zit Prem op het strafbankje.
Jean Pierre Geelen deed er naar verluid nogal laconiek over.
dinsdag 16 november 2010 om 18:46
Ik heb het niet gezien want ik kijk niet naar DWDD, maar ik vind het nogal hypocriet van Mathijs. Begrijp me niet verkeerd, ook oerstom van Prem dat hij dat op tv uitkraamt - en als ik die Geelen was lag er nu al een brief van mijn advocaat bij Prem op de mat - maar ik heb anderen ook wel onfrisse dingen horen zeggen bij Mathijs aan tafel. De necrofilie opmerking richting Patricia Paaij bijvoorbeeld. Dan houdt Mathijs ook zijn mond.
Ik mag Prem wel in ieder geval. Neemt niet weg dat het natuurlijk gewoon laster is als hij het niet met meerdere bronnen kan staven.
Ik mag Prem wel in ieder geval. Neemt niet weg dat het natuurlijk gewoon laster is als hij het niet met meerdere bronnen kan staven.
Am Yisrael Chai!