De In Crowd: Bring it on!

16-11-2010 11:31 822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.



Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.



Ik heb wel huisregels:



* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.

* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden

* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.

* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.

* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.

* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.



Bring it on!



P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ephemera,



Ik vraag me al weken af wie jij vroeger was. Was jij uberhaupt een vroeger?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 17 november 2010 @ 13:01:

Ephemera,



Ik vraag me al weken af wie jij vroeger was. Was jij uberhaupt een vroeger?



Ja, Omen.



Man, ik vind het zo jammer dat Jaap niet meer schrijft op Actueel!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde: ik ben terug omdat ik hou van de topics over politiek.



Verder zou zo'n topic als dit me wel goed uitkomen. Lekker zo'n beetje los praten over diverse dingen, maar dan met van die gelaagde berichten waarin veel humor zit. Ik kan het niet goed omschrijven, maar er zitten hier mensen die hun mening geven over maakt niet uit wat, dat ik ze daarom met veel plezier lees. Ook als die hele mening wat mij betreft prut is. (Nu ja, dat is te ongenuanceerd... )
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 12:17:

[...]



Eh, dat leg ik toch net uit, in grote lijnen? Buiten dat; zeggen en vragen wat je denkt, een dialoog (noem het discussie) niet uit de weg gaan en de grenzen durven opzoeken. Qua humor, (zelf-)spot, zelfreflectie en feedback. Vanwaar je vraag?Thanx. Die grote lijnen zeggen me niet zoveel, nu is het me wél duidelijk. Mijn vraag kwam voort uit nieuwsgierigheid; niet iedereen zal dezelfde definitie hanteren voor pittige forummer, was benieuwd hoe anderen dat zien. Ik sluit me bij jouw definitie aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 13:04:

[...]





Ja, Omen.



Man, ik vind het zo jammer dat Jaap niet meer schrijft op Actueel!





Kom in mijn armen!!!! Ik dacht gister nog dat ik het jammer vond dat jij er niet meer was want dat jij absoluut bij mijn kletsgroepje had moeten horen.



Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 17 november 2010 @ 12:59:

[...]

Tof dat je dat nog even opheldert, want ik raakte gister ook wel geirriteerd door je toon die voor mij echt volkomen uit de lucht kwam vallen. Ik had juist jou niet echt ingeschat als iemand met lange tenen, dus dat verbaasde me wel. Maar goed, we waren er gister al uit. Wat is er dan met je konijn?Dood.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
*doet dramatische slow motion rennen-over-het-strand-scène die eindigt in omhelzing met Omen*
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 13:42:

[...]



Dood.Aaawwww... da's wel heel kut.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Zo bedacht ik gister ook dat ik Margaretha ook heel graag in dit illustere gezelschap zou zien. Als ik nou heel hard ga roepen, zou ze dat dan ergens in een andere uithoek van internet horen?



Maaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggg....!!!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 17 november 2010 @ 13:43:

*doet dramatische slow motion rennen-over-het-strand-scène die eindigt in omhelzing met Omen*Glitteren mag niet!
Hahaha, Fash wil al haar dinnetjes in haar eigenste kletsgroepje



Gaan we nou weer ergens over praten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 13:04:

[...]





Ja, Omen.



Man, ik vind het zo jammer dat Jaap niet meer schrijft op Actueel!Komt wel terug. Die moet een maand op het dissidentenbankje zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Damaris schreef op 17 november 2010 @ 14:21:

[...]Komt wel terug. Die moet een maand op het dissidentenbankje zitten.Even teruggezocht: hij heeft inderdaad op 23 oktober een ban voor een maand gekregen. Zouden al die andere types dan ook weer opduiken?
Alle reacties Link kopieren
Jemig...



Ik kijk even puberruilXL.

De fanatieke Feyenoord-fan Shirley ruilt met de Joodses Jade.



Klik.



Wat houdt Jade zich goed. Wat doet ze haar best om zich aan te passen tussen een groep zulke fanatieke mensen. En toch trouw aan zichzelf blijft. Wat knap voor zo'n meisje. ( En leuk om te zien hoe vader redelijk bijtrekt. Hoewel ik mijn bedenkingen blijf houden bij die gast )



Met Shirley heb ik medelijden. Arm kind.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 17 november 2010 @ 15:05:

Jemig...



Ik kijk even puberruilXL.

De fanatieke Feyenoord-fan Shirley ruilt met de Joodses Jade.



Klik.



[...]Ik vind de vergelijking met een geloof wel interessant. En de opvatting dat 'geloof in je bloed' zou zitten
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 13:04:

[...]





Ja, Omen.



Ik had al een vaag vermoeden. Nice.
Alle reacties Link kopieren
Kan het trouwens kloppen dat Korenwolf ook onder een andere naam post of is zij gewoon verdwenen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf net een email gestuurd. Doen jullie dat wel eens?
Vroegah wel, van werk- naar thuismail of andersom. Als ik iets absoluut niet mocht vergeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:tilalia2 schreef op 17 november 2010 @ 17:01:

Vroegah wel, van werk- naar thuismail of andersom. Als ik iets absoluut niet mocht vergeten.



Ik bedoel iets anders. Geen vergeetdingetjes of boodschappen ofzo.



Ik vertel mezelf dingen en geef me dan advies.



Werkt zeer verhelderend.



Ik vermoed dat ik binnenkort erelid af ben nu?
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 16:15:

Kan het trouwens kloppen dat Korenwolf ook onder een andere naam post of is zij gewoon verdwenen?Ik heb geen flauw idee. Als zij er is, heb ik haar niet herkend. Wat ik jammer vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 17:07:

[...]

Ik bedoel iets anders. Geen vergeetdingetjes of boodschappen ofzo.



Ik vertel mezelf dingen en geef me dan advies.



Werkt zeer verhelderend.



Ik vermoed dat ik binnenkort erelid af ben nu?



Ik mail mezelf nogal vaak. Enerzijds praktische informatie (die ik in het betreffende mapje archiveer) en anderzijds inspiratie-dingen en daarnaast dan ook analyses (waarbij die analyses me dan tot oplossingen voor het een of andere probleem moeten leiden).



Dus blijf gerust erelid!
Interessant idee, nooit geprobeerd.



Ik stuurde mezelf vroeger wel kaarten, ik vond er laatst nog een terug.



Liefe Pompadoer,



Deze berge zijn de Piere Piery Pyrrenen. Mooi he. We hebben een heel lueke vurkansie het zwembat is groot.



Kusje van Pompadoer
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 17:07:

[...]





Ik bedoel iets anders. Geen vergeetdingetjes of boodschappen ofzo.



Ik vertel mezelf dingen en geef me dan advies.



Werkt zeer verhelderend.



Ik vermoed dat ik binnenkort erelid af ben nu?Daar heb ik mijn supernotitieboekje voor
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 17:36:

[...]





Ik mail mezelf nogal vaak. Enerzijds praktische informatie (die ik in het betreffende mapje archiveer) en anderzijds inspiratie-dingen en daarnaast dan ook analyses (waarbij die analyses me dan tot oplossingen voor het een of andere probleem moeten leiden).



Dus blijf gerust erelid!Ja, zo doe ik het ongeveer ook! En nog een ingevingen en wake-up calls mapje. Zo'n wake-up call had ik vanmiddag opeens en dan mail ik dat naar mezelf. Ook echt in gespreksvorm, dat leest wat makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven