De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 november 2010 om 13:08
Ik bedoelde: ik ben terug omdat ik hou van de topics over politiek.
Verder zou zo'n topic als dit me wel goed uitkomen. Lekker zo'n beetje los praten over diverse dingen, maar dan met van die gelaagde berichten waarin veel humor zit. Ik kan het niet goed omschrijven, maar er zitten hier mensen die hun mening geven over maakt niet uit wat, dat ik ze daarom met veel plezier lees. Ook als die hele mening wat mij betreft prut is. (Nu ja, dat is te ongenuanceerd... )
Verder zou zo'n topic als dit me wel goed uitkomen. Lekker zo'n beetje los praten over diverse dingen, maar dan met van die gelaagde berichten waarin veel humor zit. Ik kan het niet goed omschrijven, maar er zitten hier mensen die hun mening geven over maakt niet uit wat, dat ik ze daarom met veel plezier lees. Ook als die hele mening wat mij betreft prut is. (Nu ja, dat is te ongenuanceerd... )
woensdag 17 november 2010 om 13:09
quote:Very Cherry schreef op 17 november 2010 @ 12:17:
[...]
Eh, dat leg ik toch net uit, in grote lijnen? Buiten dat; zeggen en vragen wat je denkt, een dialoog (noem het discussie) niet uit de weg gaan en de grenzen durven opzoeken. Qua humor, (zelf-)spot, zelfreflectie en feedback. Vanwaar je vraag?Thanx. Die grote lijnen zeggen me niet zoveel, nu is het me wél duidelijk. Mijn vraag kwam voort uit nieuwsgierigheid; niet iedereen zal dezelfde definitie hanteren voor pittige forummer, was benieuwd hoe anderen dat zien. Ik sluit me bij jouw definitie aan.
[...]
Eh, dat leg ik toch net uit, in grote lijnen? Buiten dat; zeggen en vragen wat je denkt, een dialoog (noem het discussie) niet uit de weg gaan en de grenzen durven opzoeken. Qua humor, (zelf-)spot, zelfreflectie en feedback. Vanwaar je vraag?Thanx. Die grote lijnen zeggen me niet zoveel, nu is het me wél duidelijk. Mijn vraag kwam voort uit nieuwsgierigheid; niet iedereen zal dezelfde definitie hanteren voor pittige forummer, was benieuwd hoe anderen dat zien. Ik sluit me bij jouw definitie aan.
woensdag 17 november 2010 om 13:40
quote:Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 13:04:
[...]
Ja, Omen.
Man, ik vind het zo jammer dat Jaap niet meer schrijft op Actueel!
Kom in mijn armen!!!! Ik dacht gister nog dat ik het jammer vond dat jij er niet meer was want dat jij absoluut bij mijn kletsgroepje had moeten horen.
[...]
Ja, Omen.
Man, ik vind het zo jammer dat Jaap niet meer schrijft op Actueel!
Kom in mijn armen!!!! Ik dacht gister nog dat ik het jammer vond dat jij er niet meer was want dat jij absoluut bij mijn kletsgroepje had moeten horen.
Am Yisrael Chai!
woensdag 17 november 2010 om 13:42
quote:fashionvictim schreef op 17 november 2010 @ 12:59:
[...]
Tof dat je dat nog even opheldert, want ik raakte gister ook wel geirriteerd door je toon die voor mij echt volkomen uit de lucht kwam vallen. Ik had juist jou niet echt ingeschat als iemand met lange tenen, dus dat verbaasde me wel. Maar goed, we waren er gister al uit. Wat is er dan met je konijn?Dood.
[...]
Tof dat je dat nog even opheldert, want ik raakte gister ook wel geirriteerd door je toon die voor mij echt volkomen uit de lucht kwam vallen. Ik had juist jou niet echt ingeschat als iemand met lange tenen, dus dat verbaasde me wel. Maar goed, we waren er gister al uit. Wat is er dan met je konijn?Dood.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 17 november 2010 om 13:50
woensdag 17 november 2010 om 14:39
woensdag 17 november 2010 om 15:05
Jemig...
Ik kijk even puberruilXL.
De fanatieke Feyenoord-fan Shirley ruilt met de Joodses Jade.
Klik.
Wat houdt Jade zich goed. Wat doet ze haar best om zich aan te passen tussen een groep zulke fanatieke mensen. En toch trouw aan zichzelf blijft. Wat knap voor zo'n meisje. ( En leuk om te zien hoe vader redelijk bijtrekt. Hoewel ik mijn bedenkingen blijf houden bij die gast )
Met Shirley heb ik medelijden. Arm kind.
Ik kijk even puberruilXL.
De fanatieke Feyenoord-fan Shirley ruilt met de Joodses Jade.
Klik.
Wat houdt Jade zich goed. Wat doet ze haar best om zich aan te passen tussen een groep zulke fanatieke mensen. En toch trouw aan zichzelf blijft. Wat knap voor zo'n meisje. ( En leuk om te zien hoe vader redelijk bijtrekt. Hoewel ik mijn bedenkingen blijf houden bij die gast )
Met Shirley heb ik medelijden. Arm kind.
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
woensdag 17 november 2010 om 15:27
woensdag 17 november 2010 om 17:07
quote:tilalia2 schreef op 17 november 2010 @ 17:01:
Vroegah wel, van werk- naar thuismail of andersom. Als ik iets absoluut niet mocht vergeten.
Ik bedoel iets anders. Geen vergeetdingetjes of boodschappen ofzo.
Ik vertel mezelf dingen en geef me dan advies.
Werkt zeer verhelderend.
Ik vermoed dat ik binnenkort erelid af ben nu?
Vroegah wel, van werk- naar thuismail of andersom. Als ik iets absoluut niet mocht vergeten.
Ik bedoel iets anders. Geen vergeetdingetjes of boodschappen ofzo.
Ik vertel mezelf dingen en geef me dan advies.
Werkt zeer verhelderend.
Ik vermoed dat ik binnenkort erelid af ben nu?
woensdag 17 november 2010 om 17:36
quote:Evidenza schreef op 17 november 2010 @ 17:07:
[...]
Ik bedoel iets anders. Geen vergeetdingetjes of boodschappen ofzo.
Ik vertel mezelf dingen en geef me dan advies.
Werkt zeer verhelderend.
Ik vermoed dat ik binnenkort erelid af ben nu?
Ik mail mezelf nogal vaak. Enerzijds praktische informatie (die ik in het betreffende mapje archiveer) en anderzijds inspiratie-dingen en daarnaast dan ook analyses (waarbij die analyses me dan tot oplossingen voor het een of andere probleem moeten leiden).
Dus blijf gerust erelid!
[...]
Ik bedoel iets anders. Geen vergeetdingetjes of boodschappen ofzo.
Ik vertel mezelf dingen en geef me dan advies.
Werkt zeer verhelderend.
Ik vermoed dat ik binnenkort erelid af ben nu?
Ik mail mezelf nogal vaak. Enerzijds praktische informatie (die ik in het betreffende mapje archiveer) en anderzijds inspiratie-dingen en daarnaast dan ook analyses (waarbij die analyses me dan tot oplossingen voor het een of andere probleem moeten leiden).
Dus blijf gerust erelid!
woensdag 17 november 2010 om 18:22
woensdag 17 november 2010 om 19:37
quote:Ephemera schreef op 17 november 2010 @ 17:36:
[...]
Ik mail mezelf nogal vaak. Enerzijds praktische informatie (die ik in het betreffende mapje archiveer) en anderzijds inspiratie-dingen en daarnaast dan ook analyses (waarbij die analyses me dan tot oplossingen voor het een of andere probleem moeten leiden).
Dus blijf gerust erelid!Ja, zo doe ik het ongeveer ook! En nog een ingevingen en wake-up calls mapje. Zo'n wake-up call had ik vanmiddag opeens en dan mail ik dat naar mezelf. Ook echt in gespreksvorm, dat leest wat makkelijker.
[...]
Ik mail mezelf nogal vaak. Enerzijds praktische informatie (die ik in het betreffende mapje archiveer) en anderzijds inspiratie-dingen en daarnaast dan ook analyses (waarbij die analyses me dan tot oplossingen voor het een of andere probleem moeten leiden).
Dus blijf gerust erelid!Ja, zo doe ik het ongeveer ook! En nog een ingevingen en wake-up calls mapje. Zo'n wake-up call had ik vanmiddag opeens en dan mail ik dat naar mezelf. Ook echt in gespreksvorm, dat leest wat makkelijker.