De klaagmuur!

22-08-2013 14:25 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal ben je de liefheid en de warmte zelve maar soms heb je van die momenten. Van die problemen of gebeurtenissen die eigenlijk geen eigen topic waardig zijn maar omdat je ongesteld moet worden, emotioneel bent, ergens over in de rats zit kun je het er EVENTJES niet bij hebben. En dan is het heerlijk om even van je af te schreeuwen/schoppen/slaan. Omdat het oplucht. Ook al weet je dat je boosheid irrationeel is, het is fijn om het een plekje te kunnen geven

Ik trap af:

Ik word steeds met geblokkeerde nummers gebeld op mijn zakelijke telefoon door allerlei etters van energie maatschappijen en meer zulks gespuis en ze vragen altijd naar Mevrouw Bakker (geen idee wie dat mens is) Als ik dan roep DIE KEN IK NIEEHIEEET dan zeggen die dodos dat ik me dan maar moet aanmelden bij een bel-me-niet register en dat ik daarmee wordt doorverbonden als ik aan de lijn blijf. Vervolgens blijf je keurig aan de lijn en je raadt het al, je wordt niet doorverbonden. Bovendien denk ik in al mijn PMS dan GRRR ik ken heel dat mens niet sodemieter op waarom moet IK nu moeite gaan doen om niet gebeld te worden. Stom natuurlijk want waarschijnlijk kost het veel minder energie om gewoon even dat bel-me-niet register te bellen. Waar ik dus momenteel weer even te koppig voor ben. Heerlijk jezelf zo in de weg zitten...

Ik reageer op een topic, iemand anders vind dat ik dat niet mag vinden... ik geef aan Dat is leuk maar zo voel IK het dus respecteer a.u.b. mijn gevoel ook al ben jij een andere mening toebedeeld en vervolgens barst er een hele discussie los waarop het uiteindelijk zo wordt gedraaid dat ik B bedoelde terwijl ik A zei. Maakt dat ik tegen mijn scherm wil schreeuwen Leeees dan wat ik zeg... aaaaahhh ~ontplof smiley~ Beetje het idee dat ik zeg "ik vind blauwe olifanten mooi" en de ander zegt "ja maar Tashy dat mag jij niet vinden want ze zijn lelijk" en dan zegt weer iemand anders 4 pagina's verder "Hou eens op met dat gediscussier over blauwe olifanten...ik vind ze namelijk WEL mooi" Waarop degene die vond dat ze lelijk zijn zegt "Oh dat was ik niet die daar over begon hoor" en uiteindelijk is men dan boos dat ik ben begonnen over het feit dat ze lelijk zijn. Snapt u hem nog? Ik niet.

Oh ja ik denk dat het verstandig is om geen letterlijke topics en mensen hier op het forum erbij te slepen aangezien het dan algauw wordt gezien als een rel topic. En dat is niet mijn bedoeling. Vandaar dat ik de fictieve blauwe olifanten noemde in mijn voorbeeldje.
anoniem_182161 wijzigde dit bericht op 22-08-2013 14:27
Reden: hier en daar een witregeltje maakt de buurt weer prettig!
% gewijzigd
Let love rule!
Zucht ik zou zo graag tegen een collega willen zeggen. Luister halftamme kaasvlinder: Ik heb het jou nou al voor de vierde keer verteld maar kennelijk zat jij weer met jouw hoofd in dromenland en weer vergeet jij dit te doen. Heb ik jou gevraagd de quantumtheorie toe te passen NEE, heb ik jou gevraagd een ingewikkeld wiskundige som uit te leggen/berekenen NEE. Het is een simpel klusje en weer vergeet je datgene wat jou nou al vier keer is verteld

Maar zoiets zeg ik niet. En voor de vijfde keer vertel ik wat zij weer vergeten is. En dan krijg ik weer te horen oh ja ik zal er de volgende keer om denken.

Jaja en een lantaarnpaal is ook van ijzer.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Balen Mitsig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Charlotte:

Draag morgen een T shirt met daarop de tekst "the lab called: your brain is ready"
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 29 augustus 2013 @ 13:50:

Charlotte:

Draag morgen een T shirt met daarop de tekst "the lab called: your brain is ready"

Briljant.
Of

"zombies eat brains so don't worry: you are safe!"
Let love rule!
,
Ook ik zou graaaaaaag even mijn gal willen spuwen, maar dan voornamelijk m.b.t. mijn werk.

Onlangs is het bedrijf waar ik werk failliet gegaan en nu moeten we toch maar braaf blijven werken, terwijl er geen ZAK meer te doen is!! Waaahhhhhh!! We worden lekker aan het lijntje gehouden en met een beetje meer pech duurt het ook nog een maand! De dagen duren zo lang en ik wordt er zooooooo agressief van!! Heb zoveel zin de boel hier kort en klein te meppen en alles uit het raam de gooien!

Ik ben de hele dag alleen maar f*cking vacatures aan het zoeken en zo onderhand kom je 30 keer dezelfde tegen, namelijk NIET degene die ik zoek!! Heb er de afgelopen twee weken gemiddeld 2 per dag gestuurd, maar ben er nu echt wel een beetje doorheen... geen geschikte vacatures meer voor mij....

Ik hoop zo dat ik hier zo snel mogelijk weg kan en mag.. ben het helemaal beu.....
Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
quote:Tashy schreef op 29 augustus 2013 @ 14:17:

Of

"zombies eat brains so don't worry: you are safe!"
quote:missbalou schreef op 29 augustus 2013 @ 14:56:

Ook ik zou graaaaaaag even mijn gal willen spuwen, maar dan voornamelijk m.b.t. mijn werk.

Onlangs is het bedrijf waar ik werk failliet gegaan en nu moeten we toch maar braaf blijven werken, terwijl er geen ZAK meer te doen is!! Waaahhhhhh!! We worden lekker aan het lijntje gehouden en met een beetje meer pech duurt het ook nog een maand! De dagen duren zo lang en ik wordt er zooooooo agressief van!! Heb zoveel zin de boel hier kort en klein te meppen en alles uit het raam de gooien!

Ik ben de hele dag alleen maar f*cking vacatures aan het zoeken en zo onderhand kom je 30 keer dezelfde tegen, namelijk NIET degene die ik zoek!! Heb er de afgelopen twee weken gemiddeld 2 per dag gestuurd, maar ben er nu echt wel een beetje doorheen... geen geschikte vacatures meer voor mij....

Ik hoop zo dat ik hier zo snel mogelijk weg kan en mag.. ben het helemaal beu.....
Grrr! Word op dit moment gek van mijn vriend. Heeft een stressvolle baan, zorgt slecht voor zichzelf (te weinig drinken, geen fruit, weinig groente, veel koek en chips), beweegt bijna niet, en zit de godganse dag achter zijn Mac. Hij is vandaag ziek thuis met hoofdpijn (verbaast me niet, gebeurt ongeveer eens per drie weken) en het enige dat meneer doet is achter zijn computer zitten. Als ik iets zeg wordt hij boos. Ga dan eens voor jezelf zorgen man!!! Naar buiten, frisse lucht en bewegen en gezond eten! Het is af en toe net een klein kind. Zeer irriterend af en toe.

Pffff... Fijn dat dit topic er is.
Aaargh! Ik kom ook even klagen:

Eerst al in de supermarkt twee koters die keihard aan het gillen en rennen waren (auw mijn hoofd!). Ouders, hou je koters in bedwang!

Vervolgens werd ik door twee andere koters haast van mijn sokken gereden terwijl ik nota bene op de stoep liep.

Kom ik thuis, blijkt dat er door de kwarktaartmix die ik nog in huis had, ook mandarijntjes moeten. Ja, die heb ik dus niet gehaald.

En ik ben moe en ik heb honger, maar vriend komt pas rond 20:00 thuis, dus voorlopig nog geen etenstijd.

Grrrrmbl.
Aaaah, en nu komen de maden ook nog uit mijn container gekropen! Gatverdamme! Ik krijg er echt de kriebels van. Brrrrrr!
Aaah en nu is er nog een klaagmuur. Is deze niet goed genoeg ?! Wat een gedoe.
Let love rule!
Had ik al geklaagd dat er in mijn nieuwe woonomgeving géén Albert Bezorgservice is? Daar baal ik van. Het was zo handig om eens per maand een lekkere voorraad fris, bier, wasmiddel etc. te laten bezorgen...
Dat ik mij elke dag Eenzaam , leeg ,lusteloos ,nergens zin in heb , dat ik mij zo goed als dood voel ... Zo dat lucht op , en de hele wereld mag het vandaag weten hoe ik mij voel !
Zucht, zeik, mekker..

Waarom, als je altijd voor anderen klaarstaat, mag je dat niet terugverwachten??
Ik zit nu al twee weken op mijn loon te wachten. Er was iets fout gegaan met het invoeren van de gegevens en er zou een 'voorschot' worden aangevraagd. Vandaag zou de grote dag zijn dat ik kon gaan brassen, maar #$&^* WEER NIKS %#(*%!!!

Ik ben boos .

Heel boos .
Wat een gezeik he. Maar o wee als jij vertikt te werken tot je je loon hebt. Dan gooien ze het op 'werkweigering'
Let love rule!
quote:Tashy schreef op 29 augustus 2013 @ 11:50:

Aaah Mitsig...altijd op tapijt/kussentjes/dingen waar ze niet op mogen spugen he! Mijn kattenbeesten doen dat ook. Buiten gras vreten en in plaats dat ze het lekker in de tuin ook weer uitkotsen lopen ze er speciaal voor naar binnen om een mooi plekje te zoeken. Tadaaa.

En dat met die vakantiebanen is inderdaad drama, ze mogen niet op leeftijd discrimineren maar doen het ondertussen lekker wel. Daar sta je dan met je goede wil. Hebben ze bij jouw opleiding geen vaste roostervrije dag? Want dat zou ideaal zijn.Vijf dagen per week les. Het is een HBO-opleiding. 'Gelukkig' kreeg ik net op school te horen dat er ook nog een excursie van 50 euro aan zit te komen volgende week.
quote:Peacy schreef op 29 augustus 2013 @ 18:42:

Zucht, zeik, mekker..

Waarom, als je altijd voor anderen klaarstaat, mag je dat niet terugverwachten??Dat is verschrikkelijk vervelend, dat anderen altijd met hun sores naar je toekomen, maar als jij een keer iets hebt zijn ze nergens te bekennen.
.
Oh wat zuinig....

Ik word morgenavond om 19 uur ergens verwacht. Voor mij is het 3,5 uur reizen, anderen komen ook uit alle windstreken.

Krijgen we gewoon GEEN avondeten....

Ik vind dat best heel erg.

Als het nou om half 9 ofzo begon, okee.... maar iets om 19.00 uur laten beginnen, wetende dat mensen een eind moeten reizen, en dan GEEN avondeten.... ik heb eigenlijk al geen zin meer.
Dat is echt schofterig Moonlight... net onder etenstijd en als je dus lang onderweg bent is het ook super raar om al om 4 uur te gaan eten.
Let love rule!
Eens Moonlight! Vreselijk..

Odd: dat is bier zo makkelijk
Ja Moonlight, dat snap ik ook niet. Ik heb ook ooit eens iets bij mij thuis georganiseerd, vanaf 19 uur. Kreeg ik ook vragen van: krijgen we dan eten bij jou of moeten we thuis eerst eten?

Dacht ik: Lijkt me door het tijdstip toch vanzelfsprekend dat het eten bij mij is? (Daar draaide eigenlijk de halve avond om haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven