De klaagmuur!

22-08-2013 14:25 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Normaal ben je de liefheid en de warmte zelve maar soms heb je van die momenten. Van die problemen of gebeurtenissen die eigenlijk geen eigen topic waardig zijn maar omdat je ongesteld moet worden, emotioneel bent, ergens over in de rats zit kun je het er EVENTJES niet bij hebben. En dan is het heerlijk om even van je af te schreeuwen/schoppen/slaan. Omdat het oplucht. Ook al weet je dat je boosheid irrationeel is, het is fijn om het een plekje te kunnen geven

Ik trap af:

Ik word steeds met geblokkeerde nummers gebeld op mijn zakelijke telefoon door allerlei etters van energie maatschappijen en meer zulks gespuis en ze vragen altijd naar Mevrouw Bakker (geen idee wie dat mens is) Als ik dan roep DIE KEN IK NIEEHIEEET dan zeggen die dodos dat ik me dan maar moet aanmelden bij een bel-me-niet register en dat ik daarmee wordt doorverbonden als ik aan de lijn blijf. Vervolgens blijf je keurig aan de lijn en je raadt het al, je wordt niet doorverbonden. Bovendien denk ik in al mijn PMS dan GRRR ik ken heel dat mens niet sodemieter op waarom moet IK nu moeite gaan doen om niet gebeld te worden. Stom natuurlijk want waarschijnlijk kost het veel minder energie om gewoon even dat bel-me-niet register te bellen. Waar ik dus momenteel weer even te koppig voor ben. Heerlijk jezelf zo in de weg zitten...

Ik reageer op een topic, iemand anders vind dat ik dat niet mag vinden... ik geef aan Dat is leuk maar zo voel IK het dus respecteer a.u.b. mijn gevoel ook al ben jij een andere mening toebedeeld en vervolgens barst er een hele discussie los waarop het uiteindelijk zo wordt gedraaid dat ik B bedoelde terwijl ik A zei. Maakt dat ik tegen mijn scherm wil schreeuwen Leeees dan wat ik zeg... aaaaahhh ~ontplof smiley~ Beetje het idee dat ik zeg "ik vind blauwe olifanten mooi" en de ander zegt "ja maar Tashy dat mag jij niet vinden want ze zijn lelijk" en dan zegt weer iemand anders 4 pagina's verder "Hou eens op met dat gediscussier over blauwe olifanten...ik vind ze namelijk WEL mooi" Waarop degene die vond dat ze lelijk zijn zegt "Oh dat was ik niet die daar over begon hoor" en uiteindelijk is men dan boos dat ik ben begonnen over het feit dat ze lelijk zijn. Snapt u hem nog? Ik niet.

Oh ja ik denk dat het verstandig is om geen letterlijke topics en mensen hier op het forum erbij te slepen aangezien het dan algauw wordt gezien als een rel topic. En dat is niet mijn bedoeling. Vandaar dat ik de fictieve blauwe olifanten noemde in mijn voorbeeldje.
anoniem_182161 wijzigde dit bericht op 22-08-2013 14:27
Reden: hier en daar een witregeltje maakt de buurt weer prettig!
% gewijzigd
Let love rule!
Jaa klagen!

Ik heb een jetlag die niet over wilt gaan. Ik wil slapen.. Maar dan 3 uur geleden. En het lukt niet. Ben niet eens een heel klein beetje moe

En iemand hier ligt naast mij heerlijk te snurken.
Roaaarrrrr!
Oh wat was ik chagrijnig gisteren. Ontzettend chagrijnig in de trein.

Zo'n reis waarop je uit het raam kijkt en nadenkt over zieke mensen in de familie. Jong, veel te jong, allemaal heel naar.

En dat je daar mooie muziek bij op hebt op je MP3. Maar dat dat overstemd wordt door een groepje mensen in het tussenstuk tussen de coupés die keihard en knijtervals het ene na het andere nummer inzetten van Marco Borsato of Henny Huisman.

En ik dacht nog: die meiden zijn misschien voor het eerst zonder ouders op stap. Die meiden gaan voor het eerst naar Amsterdam en zijn door het dolle.

Totdat ik er uit moest en in het tussenstuk liep.... en helemaal geen meiden zag.

Wel een paar dames van middelbare leeftijd, met korte rode stekeltjes en driekwartbroeken. Die zelf heel erg moesten lachen om hun eigen grapjes en.... om hun liedjes.

Oh oh oh wat een plaatsvervangende schaamte. Wat genant om een hele trein op te schepen met je kattengejank... op die leeftijd.

Daar wou ik over klagen en mochten ze het lezen: Nee het was niet mooi!! Beschamend lelijk was het en ik zou mijn ogen uit mijn stekeltjeshoofd schamen.

Zo. Dat was mijn klaagzang voor dit weekend.
Oh heerlijk een klaagtopic! Kom ik ook even hoor:

Ik baal ervan dat er deze week al 4 mensen een foto hebben gepost van een echo omdat ze zwanger zijn, terwijl ik vorige maand een miskraam heb gehad. Ik gun het iedereen echt, maar daar heb ik gewoon even geen behoefte aan. Oh, hetzelfde geldt voor een nieuwe collega die net een buik begint te krijgen en 10000x langs mij loopt. Ze draaft van die strakke truitjes, dus kan er niet omheen.

Ik heb al een maand blaasontsteking :'( en zo'n last van m'n nier. Toch ga ik elke dag werken en krijg van leidinggevende ook complimenten daarover. Vrijdag wilde ik eerder weg omdat ik op m'n werk boven de wc hing en een dag van 9 uur had, mochten er mensen weg die gewoon een vrije middag wilden en pas om 9.30u waren begonnen (ik dus om 8.15). Waaah!

Ha! Dat lucht op zeg! Wat een fijn topic!
Ik heb krentenbaard. Jeukt, ziet er niet uit en ben zo besmettelijk als de pest. Zou morgen met vriendje lekker uit eten gaan en dan hele avond verder doorbrengen in bed. Nou mooi niet dus. Grr
Och Ravati, dat is nogal wat op je bord!

ravoti, hopelijk kun je het contact met je familie weer herstellen.

Hier valt mijn geklaag trouwens bij in het niet. Ik zit op mijn werk maar ik heb niets te doen. En het duurt nog zo lang totdat ik naar huis kan...
Ohw Ravati vind het zo naar voor je. En vooral dat je familie nog steeds zo negatief is.

Je mag in ons topic ook altijd even je hart luchten hoor! Maar snap ook dat het confronterend voor je is.
Ik ben al een paar jaar volwassen, maar heb nog steeds een typische kinderziekte ( oorpijn )

Vandaag maar weer eens doorverwezen, ik weet het niet meer, de huisarts weet het niet meer. Voor vanmiddag een afspraak, maar ik moet alleen want vriend is aan t werk :( en stiekem durf ik niet
jeetje ravati, heftig zeg! ik hoop dat je familie tot inkeer komt.. niemand verdient dit!

ik wil ook even meeklagen! arrrgggg, waarom doen mensen zo lullig om kleine dingetjes:

kreeg op facebook steeds van die irritante uitnodigingen, tegenwoordig elke dag van dezelfde personen, dus even een prive bericht gestuurd, gevraagd of ze het misschien niet doorhadden en dat misschien uit konden zetten.. nu stuurt diegene nog 2x zo vaak uitnodigingen, waarom? ik vraag t toch normaal? waarom zo lullig doen. inmiddels wel uitgevonden dat je dat ook kunt blokken.

en in de buurt hier kan niemand normaal in een vak parkeren, ik heb een vrij grote auto en echt het hele parkeervak nodig. daarom uiteindelijk aan verschillende mensen gevraagd of ze een klein beetje rekening mee wilde houden, nu zet 1 persoon JUIST zijn auto over 2 vakken heen, en bovendien was onze auto laatst bevuild met een of ander cementachtig goedje.. again.. waarom? ik vraag het toch normaal? Ik wil niet de eeuwige zeikerd zijn die overal commentaar op heeft maar als ik dan een keer iets vraag waar ik last van heb ben ik gelijk de pispaal, moet je dan altijd maar je mond houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven