De knussels knusselen de lente in!

13-02-2020 23:24 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie zeven!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
De knussels

Lees hier het ontstaan van dit topic!
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524


En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... ges/413488

En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119

En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... ges/434424

De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749

Nummer 6
overig/six-met-de-knussels/list_messages/449169
lollypopje wijzigde dit bericht op 14-02-2020 18:51
5.19% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@oh Popje! Je doet me denken aan dat jaar dat ik Sint speelde... en een chocolaatje in de schoen van man legde. 's Avonds wist hij niet wat voor viezigheid er aan zijn sok plakte... Stond ik weer met mijn goede gedrag. :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
18-04-2020 20:48
@oh Popje! Je doet me denken aan dat jaar dat ik Sint speelde... en een chocolaatje in de schoen van man legde. 's Avonds wist hij niet wat voor viezigheid er aan zijn sok plakte... Stond ik weer met mijn goede gedrag. :-D
:proud: geweldig en arme man.

Doet me er aan denken dat ik kaartje in auto van een vriendin heb gestopt. Benieuwd wanneer ze die tegen komt. Gelukkig geen chocola,gewoon papier :P
lollypopje wijzigde dit bericht op 18-04-2020 21:27
0.21% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
18-04-2020 20:44
@Tobber ach, er zijn altijd ergere dingen om kwijt te zijn. Zoals paaseieren na het verstoppen. Dat je maanden later in een vies bruin goed grijpt, waarvan je niet eens meer weet wat het een chocolade ei was :proud: Mij gelukkig nog nooit overkomen trouwens :P
Om die reden heb ik alleen seizoensversiering die niet kan bederven. Het is te vaak gebeurd dat ik bij het neerzetten van de kerstversiering nog paasspullen tegenkwam, of omgekeerd.
Alle reacties Link kopieren
Tobbert schreef:
18-04-2020 21:03
Om die reden heb ik alleen seizoensversiering die niet kan bederven. Het is te vaak gebeurd dat ik bij het neerzetten van de kerstversiering nog paasspullen tegenkwam, of omgekeerd.
Oeps :P

Al hangt hier ook 365/366 dagen per jaar een kerstsok omdat ik hem steeds weer vergeet op te ruimen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Goeie blond. Ik ga ook bij eettafels kijken!
Alle reacties Link kopieren
Sorry BM aan zo'n grote tafel kan ik je niet helpen. Heb een bistro tafeltje in de aanbieding :)

Ben zo blij met mijn nieuwe tafel! Eindelijk buiten eten :sun:
Fladderak schreef:
18-04-2020 21:31
Sorry BM aan zo'n grote tafel kan ik je niet helpen. Heb een bistro tafeltje in de aanbieding :)

Ben zo blij met mijn nieuwe tafel! Eindelijk buiten eten :sun:
Ga je schamen :rofl:

Komt goed hoor!
Ik dacht zelf eerst ook aan wat kleinere tafel ( tjes)
Maar toen zei PuberT.. Maar dat is toch heel onhandig als we bbq en?

Goed punt.
Alle reacties Link kopieren
Pubert heeft gelijk, die kleine tafeltjes vind ik ook onhandig.

Tobbert en Lolly die versiering geweldig :rofl:
Ruim altijd alles gelijk weer op, kerstboom zelfs de dag na kerst. En aan paasversiering doe ik niet.

Yes weekend! Ik stond dit weekend op de normale kinder ic. Moet zeggen dat dat wel even heel prettig is voor mijn gemoedstoestand :) Geen volledige bepakking en op alle manieren een soort van lucht.
Helaas niet lang buiten kunnen zitten want het waait hier behoorlijk. Nu binnen met een hapje en een drankje. Straks nog bellen met moeder en een paar vriendinnen. Even mijn ei kwijt van de andere dagen.
Kinder ic klinkt opzich al best heftig. Kun je nagaan hoe het nu op corona afdeling is.
Goed dat je ff van je af gaat praten.
Idd winderig. Als je tuin op de wind staat is het fris.

Tuinstoelen zijn binnen! Echt blij mee!

NU opzoek naar tafel.
Salontafel staat mooier, eettafel is praktischer.


Geniet van je weekend Fladder!

Hier is zoon vertrokken naar zijn pa.
Normaal zou hij 2 of 3 keer langskomen maar kan morgen beginnen met zijn baantje dus denk niet dat ik hem zie.
Volgende keer als hij bij mij is heeft hij vakantie dus dan alle tijd met hem.
Alle reacties Link kopieren
BM net even gekeken en ik heb al mooie tafels op MP gezien (in onze omgeving). Onder de 100 euro. Dus ik hoop dat het lukt.
Fijn dat de stoelen binnen zijn. Veel plezier ermee!
jammer dat pubert weer is vertrokken.

Ik ga nog even een rondje bellen en genieten van mijn drankje/hapje.
Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Psssst. Niet verder vertellen... Ik ruim nooit thematische versieringen op. Ik heb gewoon geen versieringen. Zelfs geen zonder thema. Een paar grote planten en dat is het zo wel een beetje qua decoratie. Wel hecht ik veel belang aan de esthetiek van de functionele dingen. Die moeten meteen het huis ook 'aankleden'. En het allermooiste is het zonlicht en het uitzicht. Glas van vloer tot plafond en de natuur versiert mijn huis voor me. ik hou er van! (Als de lappert weer kan komen want nu... eh... uitzicht met strepen, kattensnoetjes en stof ;-D )

Fijne avond lieverdjes. Het belooft een hele mooie zonsondergang te worden!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Fladderak schreef:
19-04-2020 18:56
BM net even gekeken en ik heb al mooie tafels op MP gezien (in onze omgeving). Onder de 100 euro. Dus ik hoop dat het lukt.
Fijn dat de stoelen binnen zijn. Veel plezier ermee!
jammer dat pubert weer is vertrokken.

Ik ga nog even een rondje bellen en genieten van mijn drankje/hapje.
Fijne avond allemaal.
Heb een gratis tafel gevonden. In Delfzijl. Daar woont mijn broer. Mijn neef gevraagd of hij voor benzinekosten en een kratje bier...

Waarschijnlijk nu aan het werk.

En gratis is mooi maar is ook een tafel die er goed bijpast!
Alle reacties Link kopieren
@BM goed geregeld. Gaan jullie echt van genoten met dit mooie weer 💋

@Blond je begrijpt dat ik het wel wil weten als je bepaalde schoenen over 25 jaar weg te wilt doen ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@Blond heb je goed voor elkaar dan! Eigenlijk zou ik (en vooral mijn hoofd) dat ergens ook wel tof vinden, die rust, aan de andere kant zou ik de frutseltjes missen waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dames wat hebben jullie nu gedaan. Wat een verrassing en wat ontzettend lief! Dit was echt niet nodig maar wat ga ik genieten van het prachtige boeket ❤.
Dank jullie wel 💋
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lief dat ze dat voor je gedaan hebben! Fantastisch! Ook verdiend!

Ik lees nog wel trouw mee hier, maar heb weinig leuks te vertellen.
Maak niet zoveel mee.
poef
Vind het wel leuk om over jullie te lezen. Reageren heeft 9 van de 10 keer geen zin, want dan hebben jullie alles al gezegd, en ben ik zwaar spuit 11.
twilight84 wijzigde dit bericht op 22-04-2020 16:51
17.92% gewijzigd
Fladderak schreef:
21-04-2020 16:28
Dames wat hebben jullie nu gedaan. Wat een verrassing en wat ontzettend lief! Dit was echt niet nodig maar wat ga ik genieten van het prachtige boeket ❤.
Dank jullie wel 💋
Meer dan graag aan meegedaan!
Het maakt het niet minder zwaar maar dat je weet dat er groot respect is.
Geniet van het boeket! :redrose: :bigkiss:
twilight84 schreef:
21-04-2020 16:37
Oh wat lief dat ze dat voor je gedaan hebben! Fantastisch! Ook verdiend!


Vind het wel leuk om over jullie te lezen. Reageren heeft 9 van de 10 keer geen zin, want dan hebben jullie alles al gezegd, en ben ik zwaar spuit 11.
Hai,

Weet dat jij ook je verhaal kwijt mag.
En situatie thuis klinkt niet fijn.
Afleiding is lastiger te vinden momenteel.
En ik haal quote weg als jij gedeelte weghaalt oké?
Knuffel voor jou,
anoniem_8114 wijzigde dit bericht op 22-04-2020 17:10
Reden: Privacy van lichtje
23.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Fladder Heel erg verdiend lieverd. Geniet er van 💋

@Lichtje :hug: voel je vrij hier van je af te schrijven en reageren mag ook als spuit 11 ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Haai! Ik heb zoveel aan mijn hoofd dat het teveel is om hier alles te volgen en op te reageren.

Fladder, wat lief van de dames en je verdient het!

:bigkiss:
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 21-04-2020 16:46
0.63% gewijzigd
Lichtje :hug:
Hai Elfje

Fijn je weer ff te lezen hier. Denk regelmatig aan je.
benmamma schreef:
21-04-2020 16:50
Hai Elfje

Fijn je weer ff te lezen hier. Denk regelmatig aan je.
Dat is lief! :lips:
Alle reacties Link kopieren
:hug: Elfje. Fijn je hier even te zien 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
21-04-2020 17:25
:hug: Elfje. Fijn je hier even te zien 💋
Lief, Popje :lips:

Het is niet gemakkelijk met een zieke moeder, mijn gevecht tegen depressie en de corona maatregelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven