De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
JollyRider schreef:
29-05-2019 21:15
Jullie zijn lief
Betrapt! :D Maar alleen lieverds herkennen lieverds.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
29-05-2019 21:22
Ja en nee. Ja voor lullo die slijmuitchinainovervloed presenteerde en deelnemers die hun verantwoordelijkheidmetgevaarvooreigenpostje naar China gestuurd hadden. Prima theater dus. Alleen de regisseur is niet tevreden. En die gaat nu achterover liggen en intussen uitkijken naar een nieuwe baan. Hoofdstuk gesloten met onbevredigend einde van de slechte auteur.
:hug: Zwaar klote Blond

Dat Karma hem mag achtervolgen en vinden
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik val weer eens binnen. Wat een leuke dingen lees ik hier.
Rose auto, dat wil ik ook!

Oh en ik ben net als anders gewoon op de fiets naar mijn werk gegaan. Morgen doe ik dat nog een keer en dan heb ik weekend ;-D

En ik heb 3 mensen ontmoet van hier, 2 zijn helaas overleden. Maar het voelde als vriendinnen en ik mis ze ook echt :|
goffer Blondje..... Wat een stelletje idioten zeg!!! :hug: Vrees dat hier geen eer meer te behalen valt voor je :(
Even rust nemen, afstand nemen en dan op zoek naar een supertoffe uitdaging!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
29-05-2019 21:15
ha, een meelezert! Betrapt! :P

Sorry, ik ga alweer. Kwam alleen even buurten. :jump:
Fladderak schreef:
29-05-2019 21:25
Ik val weer eens binnen. Wat een leuke dingen lees ik hier.
Rose auto, dat wil ik ook!

Oh en ik ben net als anders gewoon op de fiets naar mijn werk gegaan. Morgen doe ik dat nog een keer en dan heb ik weekend ;-D

En ik heb 3 mensen ontmoet van hier, 2 zijn helaas overleden. Maar het voelde als vriendinnen en ik mis ze ook echt :|
rot is dat he Flo :hug: Toevallig werd ik net weer even aan een lief forumvriendinnetje herinnerd op het Producten van vroeger die je mist topic. Het ging over pizza quicksaus en ik weet nog dat ze daar heel dol op was en daar toen echt naar op zoek was, omdat ze het nergens meer kon vinden :) Het voelt nu een beetje bitterzoet: fijne herinnering, maar verdrietig dat ze er niet meer is
RikM schreef:
29-05-2019 21:28
je bent van harte welkom hoor, wat voor kleur dekentje wil je? Dan ga ik vast voor je haken!
RikM schreef:
Nee! Blijf even lekker hangen Rik. Als Kia je een vreselijke bijnaam geeft kan je protest aantekenen :D
morgen voor het eerst in 8 weken weer eens de confrontatie met de weegschaal staan. Hoop dat er weer iets af is. Kan het echt niet inschatten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
spannend Poppie!
rosanna08 schreef:
29-05-2019 21:30
je bent van harte welkom hoor, wat voor kleur dekentje wil je? Dan ga ik vast voor je haken!

Dekentje? Ik ben geen wijf Hoeft niet hoor, dank je wel. ;)
rosanna08 schreef:
29-05-2019 21:35
spannend Poppie!
Ja, best wel weer. Zelf kun je het toch altijd het slechtste inschatten :P
lollypopje schreef:
29-05-2019 21:34
morgen voor het eerst in 8 weken weer eens de confrontatie met de weegschaal staan. Hoop dat er weer iets af is. Kan het echt niet inschatten.
Na afgelopen dagen loop ik nog even met een boogje rond dat ding heen ;-D Vrijdag een paar medische afspraken, maar gelukkig opvolging en dus zonder wegen.
RikM schreef:
Je hoeft niet weg hoor. Biertje?
RikM schreef:
29-05-2019 21:36
Dekentje? Ik ben geen wijf Hoeft niet hoor, dank je wel. ;)
Ben je goed in voeten warm maken? Dan ben je helemaal welkom! Whiskey? Snoertjes? Speakers? Appeltjes apparaten? We hebben het allemaal!
Oudblond schreef:
29-05-2019 21:40
Na afgelopen dagen loop ik nog even met een boogje rond dat ding heen ;-D Vrijdag een paar medische afspraken, maar gelukkig opvolging en dus zonder wegen.
Je hebt groot gelijk. Fijn dat wegen vrijdag niet hoeft.
Ik stond er in april ook bewust niet op :P
Blond :hug:

Popje, spannend op de weegschaal.
@Coco jep :P
Ben niet te dik, maar mijn kleren vinden van wel :P

Dat gecombineerd met mijn relatie met eten, de FOMOF :proud: , zorgt gewoon dat ik als ik me okee voel moet proberen op te letten. Anders sla ik zo weer door en kan ik nog grotere kleren kopen.
Oudblond schreef:
29-05-2019 21:41
Ben je goed in voeten warm maken? Dan ben je helemaal welkom! Whiskey? Snoertjes? Speakers? Appeltjes apparaten? We hebben het allemaal!

Ik kan heel goed voeten masseren maar daar hebben jullie vast geen interesse in.
JollyRider schreef:
29-05-2019 21:13
Het gekke is, ik ben aardig. Dat weet ik vrij zeker.
Dat idee krijg ik ook altijd als ik je lees. En dat je heel slim bent, en lekker beknopt kunt formuleren. Jammer dat je je genoodzaakt zag om zulke drastische maatregelen aan te vragen.

Oudblond, jammer dat het niet zo goed ging als je hoopte en waarvoor veel mensen hier geduimd hebben.

Ik weet niet meer wie het was, maar een roze auto lijkt me mooi. Daar rij je vast fijner in dan in een saai gekleurde.

Ik zit een documentaire te kijken en heb 'm per ongeluk op zo'n mooi beeld gepauzeerd toen ik iets te drinken ging halen dat ik het een beetje jammer vind om weer verder te gaan kijken. Ik weet trouwens niet of dat reclame voor de inhoud van die docu is.
lollypopje schreef:
29-05-2019 21:46
@Coco jep :P
Ben niet te dik, maar mijn kleren vinden van wel :P

Dat gecombineerd met mijn relatie met eten, de FOMOF :proud: , zorgt gewoon dat ik als ik me okee voel moet proberen op te letten. Anders sla ik zo weer door en kan ik nog grotere kleren kopen.
Mijn kleren zijn ook gekrompen. Ik moet ook proberen om beter te eten.
Oh Rik: Zonsondergang en tadaaa de lampen gaan aan :biggrin:
RikM schreef:
29-05-2019 21:47
Ik kan heel goed voeten masseren maar daar hebben jullie vast geen interesse in.
:whut: Waar was je al die tijd! :love:
RikM schreef:
29-05-2019 21:47
Ik offer me wel op :proud:
Succes Popje op de weegschaal! Ik heb met mezelf afgesproken dat ik totdat de verhuizing is afgerond en ik een beetje gewend ben niet hoef te wegen. Ik eet gewoon gezond maar de spanning en stress doen rare dingen met mijn lijf.

Gelukkig een dagje vrij morgen. Nieuwe baan, samenwonen en verhuizing zijn toch dingen die ik een beetje heb onderschat qua impact. Dus ik ben een beetje op, dus lekker op de bank onder een dekentje, film kijken met lief en hier een beetje buurten.
Eat glitter for breakfast and shine all day

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven