De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 29 mei 2019 om 22:40
Lijkt me goed idee Lady. Als de rust hier weer wat in de tent is.
Glittertje, om de kans op een metalic roze auto te vergroten zou ik 's ochtends al in de juiste glitter stijl beginnen en vriend toezingen met 'Happy birthday mister *lieveke* Happy birthday... Geheel in MM stijl. Kan niet meer stuk
Glittertje, om de kans op een metalic roze auto te vergroten zou ik 's ochtends al in de juiste glitter stijl beginnen en vriend toezingen met 'Happy birthday mister *lieveke* Happy birthday... Geheel in MM stijl. Kan niet meer stuk

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 29 mei 2019 om 22:51
woensdag 29 mei 2019 om 22:55
woensdag 29 mei 2019 om 23:12
He je zit nog altijd in het knusseltopic dusssss....
Is het de nick met Blondie nog wat die in het sherry tijdperk epibreert?
Ooit zei ik in napraat in reactie op 'iets' dat ik het niet begreep. En reageerde jij met een streel over mijn bol en 'maakt niet uit, jij ziet de klepel wel vaker niet'. Ik had geen idee waar het vandaan kwam, maar het bleef me wel bij. En dat gebeurt natuurlijk alleen maar als je iemand hoog hebt zitten.
*knuffelt echt niet. Echt niet..... Redelijk Gelukt!*

woensdag 29 mei 2019 om 23:24
Goede avond deze avond.
Blondje, ik wil jouw even een hele dikke en lange knussel geven.
Ik ben niet zo van de woorden, zeker niet zo openbaar. Maar ik hoop dat je voelt waarom je 'm krijgt.
Soms kun je de gekste dingen googelen. Dus ik dacht, ik probeer gewoon 'Paardje moet blijven', maar dat pakte toch iets anders uit:
Dat dat maar niet moge gebeuren en dat je gezellig hier blijft.
Lief plan Glittertje, ik hoop dat hij het pas door heeft als jij met taart aan zijn bed staat.
Succes morgen Pop. En ij ook Lady, met je sollicitaties.
Ik ben net terug van een heul saai feest. Niet voor de jarige hoor, die had 't prima naar haar zin. Maar voor mij was het niks.
Blondje, ik wil jouw even een hele dikke en lange knussel geven.
Ik ben niet zo van de woorden, zeker niet zo openbaar. Maar ik hoop dat je voelt waarom je 'm krijgt.
Soms kun je de gekste dingen googelen. Dus ik dacht, ik probeer gewoon 'Paardje moet blijven', maar dat pakte toch iets anders uit:

Dat dat maar niet moge gebeuren en dat je gezellig hier blijft.
Lief plan Glittertje, ik hoop dat hij het pas door heeft als jij met taart aan zijn bed staat.
Succes morgen Pop. En ij ook Lady, met je sollicitaties.
Ik ben net terug van een heul saai feest. Niet voor de jarige hoor, die had 't prima naar haar zin. Maar voor mij was het niks.
woensdag 29 mei 2019 om 23:31
Heb je toch weer feestvreugde gebracht katje! En dank. Het komt precies goed binnen van onze lieve eeuwige heerlijke kitten!
Ik wil wel naar bed.... Maar moet ook 12 kg kat verplaatsen om recht te gaan zitten. Ik gok op man die zometeen vast nog een keer uit bed komt om te snaaien en de katten geïnteresseerd krijgt. Ik wacht nog even af...
Lekker slapen knusjes!
Wat schaftte de pot Dappertje? Ik ruik 's avonds op het balkon de heerlijke geuren van de het kokkerellen voor de Iftar. Dat is trouwens ook iets wat ik moeilijk zou vinden: Boodschappen doen, eten voorbereiden en vasten.
Ik wil wel naar bed.... Maar moet ook 12 kg kat verplaatsen om recht te gaan zitten. Ik gok op man die zometeen vast nog een keer uit bed komt om te snaaien en de katten geïnteresseerd krijgt. Ik wacht nog even af...
Lekker slapen knusjes!

Wat schaftte de pot Dappertje? Ik ruik 's avonds op het balkon de heerlijke geuren van de het kokkerellen voor de Iftar. Dat is trouwens ook iets wat ik moeilijk zou vinden: Boodschappen doen, eten voorbereiden en vasten.
donderdag 30 mei 2019 om 00:17
En terechtJollyRider schreef: ↑29-05-2019 20:53Ik moet ook niet meer terug. Of het kan zal blijken, mijn vraag is vooralsnog genegeerd.

Dikke knussel

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 30 mei 2019 om 00:30
Ik moet heel veel terug lezen, en ga niet alles bij persoon onthouden, sorry alvast.
Leuk een roze auto, ik ga mee duimen!!!
Boem! Wat ongelooflijk ruk, hoop dat er snel een nieuw mooier boek opengaat met een happy ending!!!
Zusje, komt goed, die weegschaal gaat lief zijn voor jou.
Lady, veel plezier met je sollicitatie! (Plezier is mijn manier van succes wensen
)
Welkom Mic(t) (Rik)
gezellig dat je uit je meelezerstand komt.
Tobbert, ik heb een naam voor je! Ik zat me al een tijd af te vragen waar ik Tobber toch van ken, was vandaag bij familie en die hebben een abo op de Donald Duck en daar stond Tobber in!!!! De poezel van Donald! Wat vind je van Dagobert? Onderdeel van Donald duck, gecombineerd met je Nick
, ik zat eerst te denken over variaties van katten maar dat is niet handig met ons poezenbeestje Kittens.
Leuk een roze auto, ik ga mee duimen!!!
Boem! Wat ongelooflijk ruk, hoop dat er snel een nieuw mooier boek opengaat met een happy ending!!!

Zusje, komt goed, die weegschaal gaat lief zijn voor jou.
Lady, veel plezier met je sollicitatie! (Plezier is mijn manier van succes wensen

Welkom Mic(t) (Rik)

Tobbert, ik heb een naam voor je! Ik zat me al een tijd af te vragen waar ik Tobber toch van ken, was vandaag bij familie en die hebben een abo op de Donald Duck en daar stond Tobber in!!!! De poezel van Donald! Wat vind je van Dagobert? Onderdeel van Donald duck, gecombineerd met je Nick

donderdag 30 mei 2019 om 01:04
Okay, en toen moest ik 3 pagina's bijlezen... Gezellig!
Ik weet niet of ik op iedereen reageer, maar da's niet persoonlijk dan hoor.
Jolly; ik hoop echt, echt dat je verzoek per ongeluk genegeerd wordt. Ik zie je worsteling, maar zet dan anders gewoon dit en het andere topics bij je favorieten of bladwijzer van je browser en negeer de rest? Nouja, het is al heel wat dat je in elk geval het andere topic bij je houdt, want iets zegt me dat deze omgeving je wel goed doet. Over niet knuffelen weet ik niks, dus je krijgt er gewoon één.
Blond, wat ontzettend naar en grr, en &^%$ en...
Ik gooi er even iets in waar je misschien iets aan hebt, misschien niet. De balans tussen werk en gezondheid/privé is al even zoek bij jou. Je klinkt heel ambitieus in mijn ogen. Zou het misschien ook juist heel goed kunnen zijn voor jou als je dit (project) los kan laten en je even een stap terug doet en naar iets toe groeit waar je meer rúst vindt in je werk? Het is maar een schot voor de boeg hoor en als er niets of weinig van klopt, moet je het ook zeggen.
Glitter; verhuizen en nieuwe baan staan ergens in de top 5 ofzo van stressvolle dingen in een mensenleven. Dus niet zo gek dat je nu even gevloerd bent. Neem de tijd, het is niet niks.
Oja, en die kleur is natuurlijk het summum, maar laat je er niet door gek maken
De technische staat van de auto is natuurlijk het belangrijkste hè? Maar uiteraard duim ik met je mee. Dat roze glitterjurkje is natuurlijk geweldig, maar ik zou zaterdag gewoon in spijkerbroek en shirtje gaan; je moet natuurlijk niet te happig lijken.
Ik begrijp dat er inmiddels een wachtrij is voor de voetmassage van Rik? Damn.
Dan is het maar goed dat ik vandaag een adres heb gevonden (Thais Lolly!) voor een voetmassage. Ga binnenkort uitproberen of het wat is.
Coco, hoe is het met je de afgelopen dagen?
Tobbert; ook mensen die je maar een paar keer hebt gezien maar veel mee hebt geschreven, kunnen natuurlijk vrienden zijn. En het gemis blijft dan.
Ik weet niet of ik op iedereen reageer, maar da's niet persoonlijk dan hoor.

Jolly; ik hoop echt, echt dat je verzoek per ongeluk genegeerd wordt. Ik zie je worsteling, maar zet dan anders gewoon dit en het andere topics bij je favorieten of bladwijzer van je browser en negeer de rest? Nouja, het is al heel wat dat je in elk geval het andere topic bij je houdt, want iets zegt me dat deze omgeving je wel goed doet. Over niet knuffelen weet ik niks, dus je krijgt er gewoon één.

Blond, wat ontzettend naar en grr, en &^%$ en...
Ik gooi er even iets in waar je misschien iets aan hebt, misschien niet. De balans tussen werk en gezondheid/privé is al even zoek bij jou. Je klinkt heel ambitieus in mijn ogen. Zou het misschien ook juist heel goed kunnen zijn voor jou als je dit (project) los kan laten en je even een stap terug doet en naar iets toe groeit waar je meer rúst vindt in je werk? Het is maar een schot voor de boeg hoor en als er niets of weinig van klopt, moet je het ook zeggen.

Glitter; verhuizen en nieuwe baan staan ergens in de top 5 ofzo van stressvolle dingen in een mensenleven. Dus niet zo gek dat je nu even gevloerd bent. Neem de tijd, het is niet niks.
Oja, en die kleur is natuurlijk het summum, maar laat je er niet door gek maken

Ik begrijp dat er inmiddels een wachtrij is voor de voetmassage van Rik? Damn.

Coco, hoe is het met je de afgelopen dagen?
Tobbert; ook mensen die je maar een paar keer hebt gezien maar veel mee hebt geschreven, kunnen natuurlijk vrienden zijn. En het gemis blijft dan.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
donderdag 30 mei 2019 om 01:08
Oja, duh...
Vanavond aten we zelfgemaakte courgettesoep, bietensalade, stokbrood gezond met tomaat/komkommer/gerookte zalm/rode uit/sla (en ik nog als saus beetje griekse yoghurt, lief in plaats daarvan beetje olijfolie).
Allemaal ultra-gezond. Geen vette hap hier en eten tot je niet meer kan. Gewoon gezond en voldoende. Ik heb deze weken echt een reset achter de rug qua gezond eten en dat is echt heel fijn. Ben een paar kilo afgevallen en dat terwijl ik het laatste half jaar alleen maar aan was gekomen (de 5 kilo die ik was aangekomen begin ik kwijt te raken).
(ik duim voor je Lolly).
Vanavond aten we zelfgemaakte courgettesoep, bietensalade, stokbrood gezond met tomaat/komkommer/gerookte zalm/rode uit/sla (en ik nog als saus beetje griekse yoghurt, lief in plaats daarvan beetje olijfolie).
Allemaal ultra-gezond. Geen vette hap hier en eten tot je niet meer kan. Gewoon gezond en voldoende. Ik heb deze weken echt een reset achter de rug qua gezond eten en dat is echt heel fijn. Ben een paar kilo afgevallen en dat terwijl ik het laatste half jaar alleen maar aan was gekomen (de 5 kilo die ik was aangekomen begin ik kwijt te raken).
(ik duim voor je Lolly).
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
donderdag 30 mei 2019 om 05:32
Alsnog sorry!Oudblond schreef: ↑29-05-2019 23:12He je zit nog altijd in het knusseltopic dusssss....
Is het de nick met Blondie nog wat die in het sherry tijdperk epibreert?
Ooit zei ik in napraat in reactie op 'iets' dat ik het niet begreep. En reageerde jij met een streel over mijn bol en 'maakt niet uit, jij ziet de klepel wel vaker niet'. Ik had geen idee waar het vandaan kwam, maar het bleef me wel bij. En dat gebeurt natuurlijk alleen maar als je iemand hoog hebt zitten.
Ik ga de andere nick niet noemen, maar zal de vergissing niet meer maken!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

donderdag 30 mei 2019 om 09:46
Precies, beter dan niets!lollypopje schreef: ↑30-05-2019 09:42Coco
Je maaltijd klinkt heerlijk Dappertje.
-300 gram, niet veel, maar beter dan niks. Dus ik klaag niet (te hard)![]()

donderdag 30 mei 2019 om 10:32
Ik ben ook van team Paardje moet blijven! En ondertussen sta ik ook in de wachtrij voor een voetmassage van Rik. Ik heb afgelopen weekend de gratis voetmassage voor vrijwilligers gemist, dus ik ben er wel aan toe. 
Ja, ik had even wat teveel op mijn bordje gestapeld. Soms gebeurt dat nou eenmaal, zeker omdat ik ook moet wennen aan het idee dat ik nou eenmaal een beperking heb en grenzen mág stellen. En het meeste ervan is zo leuk dat ik eigenlijk ook geen 'nee' wil zeggen! Gelukkig is het ook weer goed gekomen. Van D&D krijg ik eigenlijk altijd wel energie, en kwam er weer achter dat ik ook energie krijg van aan websites sleutelen. En laat dat nou een groot deel van het huiswerk de komende weken zijn ... komt wel goed dus. Zeker met dat ik voorlopig geen festivals meer ga doen.

Ja, ik had even wat teveel op mijn bordje gestapeld. Soms gebeurt dat nou eenmaal, zeker omdat ik ook moet wennen aan het idee dat ik nou eenmaal een beperking heb en grenzen mág stellen. En het meeste ervan is zo leuk dat ik eigenlijk ook geen 'nee' wil zeggen! Gelukkig is het ook weer goed gekomen. Van D&D krijg ik eigenlijk altijd wel energie, en kwam er weer achter dat ik ook energie krijg van aan websites sleutelen. En laat dat nou een groot deel van het huiswerk de komende weken zijn ... komt wel goed dus. Zeker met dat ik voorlopig geen festivals meer ga doen.

donderdag 30 mei 2019 om 10:34
Oh en Blondje, enorme
voor jou. Wat stom dat ze niet goed genoeg naar je luisteren zeg! Ik denk wel dat Dappertje gelijk heeft dat je nu even eerst voor jezelf moet gaan zorgen voor je ambitie je te ver duwt, maar dat is denk ik ook heel lastig. Je lijkt me niet het type dat vanaf de zijlijn toe kan kijken hoe alles het moeras van de middelmatigheid in zakt en zo.

donderdag 30 mei 2019 om 13:02
Ah, je bent er nog, mooi!
Weet je, soms vind ik je een enorme.....(vul zelf maar in, als het maar beroerd is

Nou ja, ik zou het jammer vinden als je zou verdwijnen, want ik weet ook vrij zeker dat je aardig bent in het dagelijkse leven (hier dan soms weer niet, maar hey, dat hebben we hier allemaal wel eens).
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 30 mei 2019 om 21:04
Grobbekuiken_ schreef: ↑30-05-2019 13:14Oh jee, ik word nu toch echt een ouwe sentimentele muts zeg. Zit naar "stars in heaven top 110" te luisteren, en hoor een paar nummers van John Denver, en ik vind het móói!![]()
![]()

donderdag 30 mei 2019 om 21:20
Wat fijn dat je huiswerk hebt waar je blij van word en energie van krijgt Nanny.
Ook beetje rustig weekend nu?
Mijn drukke weekend is begonnen en het begin was heerlijk. Nu moe, maar ook na aan het genieten opweg naar huis
Ook beetje rustig weekend nu?
Mijn drukke weekend is begonnen en het begin was heerlijk. Nu moe, maar ook na aan het genieten opweg naar huis
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
donderdag 30 mei 2019 om 21:48
Dappertje, om de technische staat van de auto te controleren heb ik mijn lief, die heeft de diploma´s voor automonteur, dus die heeft er genoeg verstand van. Ik hoef alleen maar aan te geven of ik er fijn in rijd en in dit geval extra blij te worden van de kleur
Voor degene die weekend hebben, fijn weekend allemaal!
Ik duik mijn bedje in, ik mag morgen gewoon gaan werken.

Voor degene die weekend hebben, fijn weekend allemaal!
Ik duik mijn bedje in, ik mag morgen gewoon gaan werken.
Eat glitter for breakfast and shine all day