De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 30 mei 2019 om 22:04
Bofbipsjelollypopje schreef: ↑30-05-2019 21:46Ja heerlijk. Heerlijk intiem knusselen, connecten en me geliefd voelen. Ik ben een bofbips
Hoest met jou Blond?

Ben beetje numb. Na afgelopen week en vorige week. Het voelt zo niet fijn allemaal.
Nanny en Dappertje hadden het over balans en evenwicht. Die zijn er inderdaad niet op dit moment. Maar dat komt niet zozeer door mijn ambitie. En ja ik heb zeker een zeer ambitieuze inborst. Maar die heb ik al redelijk kunnen 'waar' maken in vroegere functies. Deze functie is in principe bijna met de vingers in mijn neus te doen terwijl ik toch Yess-momenten heb.
Maar ik kan niet tegen onrecht, tegen valsheid, tegen profitariaat, tegen liegen... en nog zowat dingen. En die kom ik dus allemaal tegen. En dan word ik erg teleurgesteld in mensen die hetzelfde zien, maar niet optreden. Daar ligt vooral mijn probleem. En na deze week heb ik besloten om gewoon mijn ding te doen op het werk en er niet meer voor te strijden dat die lelijke dingen ophouden. Want dan zou ik echt klokkenluider moeten worden en ben ik fin de carrière en los waarschijnlijk nog niets op. Terwijl ik er zelf ook niet gelukkiger op word. Dus plan is om me te concentreren op mijn stuk en de rest te laten gaan. En ook als ik het zie klappen, niet in te grijpen. En intussen rondkijken naar een andere baan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 30 mei 2019 om 22:05
lollypopje schreef: ↑30-05-2019 22:01welterusten Glittertje.
Ik ben net fijn op de bank geploft. Nu schoenen uit en niks meer![]()

vrijdag 31 mei 2019 om 00:16
Ach Blond, ik snap dat zó goed. Ik ben op iets vergelijkbaars in mijn vorige opdracht zo ongeveer leeggelopen. Ik heb toen voor dezelfde strategie gekozen als jij nu. 
Nanny, ik heb ook zo'n handige Harry. Goed geregeld!

Nanny, ik heb ook zo'n handige Harry. Goed geregeld!

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

vrijdag 31 mei 2019 om 09:13
Oudblond schreef: ↑30-05-2019 22:04Bofbipsje![]()
Ben beetje numb. Na afgelopen week en vorige week. Het voelt zo niet fijn allemaal.
Nanny en Dappertje hadden het over balans en evenwicht. Die zijn er inderdaad niet op dit moment. Maar dat komt niet zozeer door mijn ambitie. En ja ik heb zeker een zeer ambitieuze inborst. Maar die heb ik al redelijk kunnen 'waar' maken in vroegere functies. Deze functie is in principe bijna met de vingers in mijn neus te doen terwijl ik toch Yess-momenten heb.
Maar ik kan niet tegen onrecht, tegen valsheid, tegen profitariaat, tegen liegen... en nog zowat dingen. En die kom ik dus allemaal tegen. En dan word ik erg teleurgesteld in mensen die hetzelfde zien, maar niet optreden. Daar ligt vooral mijn probleem. En na deze week heb ik besloten om gewoon mijn ding te doen op het werk en er niet meer voor te strijden dat die lelijke dingen ophouden. Want dan zou ik echt klokkenluider moeten worden en ben ik fin de carrière en los waarschijnlijk nog niets op. Terwijl ik er zelf ook niet gelukkiger op word. Dus plan is om me te concentreren op mijn stuk en de rest te laten gaan. En ook als ik het zie klappen, niet in te grijpen. En intussen rondkijken naar een andere baan.
Ik denk dat daar wel de kern zit. Hetzelfde zien is niet hetzelfde als hetzelfde overzien.
Het lijkt alsof je een heel gedegen onderzoek hebt voorgelegd en verwacht dat anderen op basis van jouw onderzoek tot dezelfde conclusie gaan komen en de actie gaan ondernemen die jij voor ogen hebt.
Dat is wetenschappelijk een hele zuivere benadering, maar binnen een organisatie en morele setting werkt dit niet. Jouw onderzoek is een proces waar anderen niet doorheen gaan en over de morele uitkomst heeft iedereen weer een eigen mening met eigen belangen en eigen afwegingen.
Hoe zwaarder/beter/groter jouw onderzoek is, hoe meer je gelijk hebt maar hoe verder je verwijderd bent van anderen. Die afstand moet je overbruggen of accepteren.
Ik weet ook niet wat in deze situatie het beste is. Maar klokkenluider vind ik zelf altijd zo'n verkeerd woord. Het is alsof iemand daarbij op eenzame hoogte met veel kabaal gaat wijzen naar wat er in de verte gebeurt. Terwijl je misschien beter een bruggenbouwer kan zijn waarmee je de mogelijkheid creëert om van elkaars uitzicht te genieten.
Maar goed, dan nog moet er voor jou aan de overkant iets interessants te doen zijn, anders heeft het inderdaad ook geen zin om een brug te bouwen.

vrijdag 31 mei 2019 om 11:25
Zoooooo, een week niet op het forum geweest: 18 bladzijden terug moeten lezen! Ben denk ik wel een uur bezig geweest!
Dikke knuffels voor wie het kan gebruiken, zo te lezen was er nog wel aardig wat gebeurd!
Ik begin steeds meer op mijn avatar te lijken: Ben al bijna net zo rond als het varkentje haha.
Heb hier ook nog nooit iemand gemeet. Misschien ooit nog eens.
Ik ga de was maar eens even verder doen. Blegh stom werk, maar moet wel: de kabouters hebben vakantie.
Dikke knuffels voor wie het kan gebruiken, zo te lezen was er nog wel aardig wat gebeurd!
Ik begin steeds meer op mijn avatar te lijken: Ben al bijna net zo rond als het varkentje haha.
Heb hier ook nog nooit iemand gemeet. Misschien ooit nog eens.
Ik ga de was maar eens even verder doen. Blegh stom werk, maar moet wel: de kabouters hebben vakantie.
vrijdag 31 mei 2019 om 11:30
Het is niet alleen je werk wat er speelt natuurlijk, maar je werk zou nooit een belangrijke oorzaak van je zo voelen moeten zijn. Het klinkt alsof er een flinke cultuuromslag nodig is op je huidige plek, en die ga je niet in je eentje bewerkstelligen. Zeker niet als anderen gewend zijn bij te dragen aan die cultuur of weg te kijken. Het lijkt me heel goed om op zoek te gaan naar een plek waar je beter tot je recht kunt komen.
vrijdag 31 mei 2019 om 11:39
Lief dat je er zo lang over gedacht hebtKia•Ora schreef: ↑30-05-2019 00:30Tobbert, ik heb een naam voor je! Ik zat me al een tijd af te vragen waar ik Tobber toch van ken, was vandaag bij familie en die hebben een abo op de Donald Duck en daar stond Tobber in!!!! De poezel van Donald! Wat vind je van Dagobert? Onderdeel van Donald duck, gecombineerd met je Nick, ik zat eerst te denken over variaties van katten maar dat is niet handig met ons poezenbeestje Kittens.

vrijdag 31 mei 2019 om 12:12
Maar Dagobert is ter compensatie wel heel slim, met een goed zakelijk instinkt.... ohwww en schattenjachtTobbert schreef: ↑31-05-2019 11:39Lief dat je er zo lang over gedacht hebtMijn eerste reactie was: maar oom Dagobert zit alleen maar in dat geldpakhuis - wat ik overigens beslist niet heb
- zijn geld te tellen en is toch helemaal niet lief
Tweede reactie: is Tobber iets? In de Donald Duck?!? Echt? Dat wist ik niet. Donald's poezel zijn (hoe per ongeluk dan ook) vind ik leuk.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 31 mei 2019 om 12:13
vrijdag 31 mei 2019 om 17:26
Blond wat frustrerend moet dat zijn
Oh Lollypopje herkenbaar met die rokken. Ik ga morgen winkelen maar heb er een hekel aan omdat ik nooit iets kan vinden naar mijn smaak.
Ik ben op dit moment zo aan het genieten van mijn logee (hond). Heb zelf geen huisdieren maar het is gewoon een feest om thuis te komen. Alsof ik een wereldreis heb gemaakt, wat een begroeting

Oh Lollypopje herkenbaar met die rokken. Ik ga morgen winkelen maar heb er een hekel aan omdat ik nooit iets kan vinden naar mijn smaak.
Ik ben op dit moment zo aan het genieten van mijn logee (hond). Heb zelf geen huisdieren maar het is gewoon een feest om thuis te komen. Alsof ik een wereldreis heb gemaakt, wat een begroeting

vrijdag 31 mei 2019 om 17:30
Leuk is dat als je thuis komt en je beestjes zijn zo enthousiast! Grijsje (kat) heeft dat heel erg in de ochtend. Dan kan je geen stap verzetten zonder dat hij voor je, naast je, over je en tussen je voeten doorzoeft op weg naar de volgende stopplek waar hij weer een knuffel hoopt te krijgen. En ja hoor, het lukt hem altijd want ik ben een watje als het op de katjes aankomt.

vrijdag 31 mei 2019 om 17:38
Ik kom even uit de af-en-toe-meeleesstand ivm Jolly, ook al sta ik nu blijkbaar onder de negeer bij hem. Er was (is?) een topic van een - waarschijnlijk jongeman - die meningen wilde over een gedrocht van een schrijfsel, en zichzelf daarna ineens nogal stijlbreukerig in aanzienlijk verstaanbaarder Nederlands begon te verdedigen. Dat laatste associeerde ik qua schrijfstijl wat met Jolly en toen had ik het beeld dat hij als gein dit personage zou opvoeren als troll-account. Dat - niet bepaald serieus bedoelde - beeld heb ik toen gedeeld, maar kennelijk is dat niet goed gevallen. Er was een reactie, maar die was toen ik op het topic kwam weer verwijderd met de opmerking 'zinloos' (wat ik een wat overhaaste conclusie vond, maar goed) en nu blijk ik dus ook onder de negeer te staan.
Oké, mijn associatieve opmerking was niet de grappigste ever, maar blijkbaar vooral een gevalletje verkeerde timing. Kon ik niet weten. Er was geen lullige bedoeling bij. Ik vind het jammer dat ik daardoor onder de negeer ben beland en misschien ook wel heb bijgedragen aan het verzoek in het cm-topic. Ik vind Jolly een toffe forummer, dus kwaadwillend sarren is absoluut niet aan de orde geweest wat mij betreft.
Ik wens Jolly - desnoods maar indirect - sterkte met het zwaar weer waar hij lijkt te verkeren (heb niet op Gezondheid gekeken want ik ga iemand niet ongewenst lopen achtervolgen)
Mocht een van jullie denken dat hij mogelijk open zal staan voor het lezen van dit bericht, wil je hem dat dan misschien vragen? Ik wilde nu ik de conversatie hier las toch een poging doen uit te leggen bij dat ik het absoluut niet lullig had bedoeld en excuus als dat wel zo overkwam.
Oké, mijn associatieve opmerking was niet de grappigste ever, maar blijkbaar vooral een gevalletje verkeerde timing. Kon ik niet weten. Er was geen lullige bedoeling bij. Ik vind het jammer dat ik daardoor onder de negeer ben beland en misschien ook wel heb bijgedragen aan het verzoek in het cm-topic. Ik vind Jolly een toffe forummer, dus kwaadwillend sarren is absoluut niet aan de orde geweest wat mij betreft.
Ik wens Jolly - desnoods maar indirect - sterkte met het zwaar weer waar hij lijkt te verkeren (heb niet op Gezondheid gekeken want ik ga iemand niet ongewenst lopen achtervolgen)
Mocht een van jullie denken dat hij mogelijk open zal staan voor het lezen van dit bericht, wil je hem dat dan misschien vragen? Ik wilde nu ik de conversatie hier las toch een poging doen uit te leggen bij dat ik het absoluut niet lullig had bedoeld en excuus als dat wel zo overkwam.

vrijdag 31 mei 2019 om 17:53
Nee, dat had ik begrepen en moet hij ook zelf bepalen. Zou het alleen spijtig vinden om 'voor altijd' genegeerd te blijven hierom. Maar ook dat is niet aan mij.Grobbekuiken_ schreef: ↑31-05-2019 17:44Cool, hij is niet weg hoor, heb 'm vandaag al een paar keer gezien.
Ik hoop ook dat ie gewoon blijft, maar dat kan ie uiteraard alleen zelf bepalen.
Sorry voor mijn inbreken hier. Kon even geen betere manier bedenken.
vrijdag 31 mei 2019 om 17:59
vrijdag 31 mei 2019 om 18:08
Zo ik heb ook weekend! Wat een heerlijke rust op de weg vandaag.
Het plan was eigenlijk om te gaan sporten vanavond, maar lief en ik zijn allebei op, verhuizen, samenwonen, nieuwe baan en dan ook nog in een nieuwe omgeving gaan sporten is een beetje veel van het goede, maandagavond een nieuwe kans.
Het plan was eigenlijk om te gaan sporten vanavond, maar lief en ik zijn allebei op, verhuizen, samenwonen, nieuwe baan en dan ook nog in een nieuwe omgeving gaan sporten is een beetje veel van het goede, maandagavond een nieuwe kans.
Eat glitter for breakfast and shine all day
vrijdag 31 mei 2019 om 19:17
Ik heb een en ander niet mee gekregen, maar ik vind het netjes dat je het uitlegt.
En hier kan je niet inbreken want hier is iedereen met goede bedoelingen welkom. En goede bedoelingen kwam je brengen!
vrijdag 31 mei 2019 om 19:24
Mooi bericht Coolpack2!
@ Jolly; Coolpack heeft speciaal voor jou hier een berichtje geschreven. Mocht je hem/haar onder de negeerknop hebben staan, dan is het de moeite waard om dat op te heffen en het bericht te lezen.
Hè verdorie Lolly! Heeft je psych nog een aanbeveling naar iemand anders?
Zo lastig om een goeie te vinden.
Doe rustig aan Glitter!
En
Twillie! Hoe is het met het kuikentje?
@ Jolly; Coolpack heeft speciaal voor jou hier een berichtje geschreven. Mocht je hem/haar onder de negeerknop hebben staan, dan is het de moeite waard om dat op te heffen en het bericht te lezen.
Hè verdorie Lolly! Heeft je psych nog een aanbeveling naar iemand anders?
Zo lastig om een goeie te vinden.
Doe rustig aan Glitter!
En

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.