De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 5 juni 2019 om 18:37
Coconuts12 schreef: ↑05-06-2019 18:35
Echt, stoppen jullie! Blond, dit is ook weer gewoon heel lief! Echt, dit raakt me gewoon wat jullie schrijven.
Popje, jij bent ook een lieverd.
Nee

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 5 juni 2019 om 18:38
Tuulk wel.
En wij ook (hoewel ik je dus soms......nou ja, dat weet je al

There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 5 juni 2019 om 18:39
Klinkt juist heel verstandig. bijsluiter is net als Google, krijg je allemaal erge dingen van

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dat moet ik nog oefenen....JollyRider schreef: ↑05-06-2019 18:32Zeg eh, Coconuts, dat pb-bericht van je? Zeldzaam lief en attent. Doe eens niet onaardig tegen jezelf!
Grobje, die bijwerkingen lijken me echt heel irritant. Hoe kun je daar nu aan wennen? Ik vind dat je het knap doet!
Jij bent een (B)engeltje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Nee je komt niet hard over, ik snap je helemaal en ik kan hier wat mee.rosanna08 schreef: ↑05-06-2019 17:58allemaal leuk en aardig, maar ik ga niet jouw therapeut spelen. Je bent vrij om hier mee te schrijven, met de nadruk op MEE, maar ik ben er een beetje klaar mee dat je dit topic gebruikt als je persoonlijke dagboek zonder verder ook maar enige aandacht voor de rest. Je bent namelijk niet de enige met issues, die hebben er meer hier wat je zou weten als je eens uit die bubbel komt waar je in lijkt te zitten. De wereld draait niet om jou alleen.
Ik heb er geen probleem mee om iemand te steunen, naar iemand te luisteren en om knussels of schopjes uit te delen, maar dan verwacht ik ook dat er iets terugkomt. Het is hier niet u vraagt, wij draaien.
ik realiseer me dat ik nu heel hard over zal komen, maar ik ben er echt klaar mee. Of je doet mee, of je zoekt een ander topic waar je wel je draai kunt vinden.
Natuurlijk hoeven jullie geen therapeut of kleuterjuf te spelen, dat kan ik zelf wel denk ik

En inderdaad, niet dit hele topic draait om mij, dat besef ik erg goed.
Ik ga ook echt proberen dat anders te doen en om dit wat minder als dagboek te gebruiken

(En niet als excuus, maar ik heb echt wel door dat ik mn reacties niet altijd handig zijn. Daar word ik vervolgens nerveus van omdat ik een goed mens probeer te zijn en dan ga ik juist nog onhandiger doen

Anyway bedankt voor deze reactie, ik kan er veel mee.
Grobbekuiken, wat heftig wat je allemaal hebt meegemaakt, echt fijn dat je hier zoveel steun hebt gehad.
Die kattenplaatjes

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 18:47
3.96% gewijzigd

woensdag 5 juni 2019 om 18:43
Maar ik dan

Ik

Tja, nou ja, het is niet anders. Het is dat, of stoppen en niet zeker weten of dat nou per sé zo verstandig is om vervolgens misschien weer bang te worden. Deze soort is er één die over 5-10-15 jaar sowieso nog ellende met zich mee kan brengen.Coconuts12 schreef: ↑05-06-2019 18:39Dat moet ik nog oefenen....
Grobje, die bijwerkingen lijken me echt heel irritant. Hoe kun je daar nu aan wennen? Ik vind dat je het knap doet!
Op het moment voel ik me een 50-jarige in het jasje van een 89-jarige, maar werk en alles wat daar omheen hangt maakt een hoop goed.
je hebt een pbtje

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 5 juni 2019 om 18:45
sowwy

Dat lijkt mij fijn als je die overtuiging hebt.
Ik deel hem niet. Na een RK opvoeding en na het overlijden van mijn vader, had ik nachtmerries. (Ik was 18 toen hij stierf na een lang ziekbed) Eentje over hoe hij in zijn kist en dan beestjes en en enne.... En eentje dat mijn dode vader echt alles maar dan ook alles van mij en op elk moment van bovenaf 'bekeek' en beoordeelde. Extreem dus. Angstig werd ik er van en ik heb heel wat begeleiding nodig gehad om die periode achter me te kunnen laten.
oudblond wijzigde dit bericht op 05-06-2019 18:46
0.08% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Daar ben ik ook vrij zeker van.
Niet om lullig te doen, maar ik hoop dat die persoon iets minder van je gaat houden de komende maanden. Daarna mag jij weer.
Eens kijken of daarboven iemand van mij houd...
Ik ken het en het geeft troost en dat is fijn.
(Hoi mam!

woensdag 5 juni 2019 om 18:48
Heel fijn. Maar wat ik ermee wilde zeggen, probeer er je voordeel mee te doen.Phoebemeaculpa schreef: ↑05-06-2019 18:39
Grobbekuiken, wat heftig wat je allemaal hebt meegemaakt, echt fijn dat je hier zoveel steun hebt gehad.
Die kattenplaatjes![]()
volgens mij voelt dat heel fijn en veilig

woensdag 5 juni 2019 om 18:52
En nog steeds zo'n leuk chickie!Grobbekuiken_ schreef: ↑05-06-2019 18:30Lief, dank je!
Dat is exact wat ik bedoelde met what you see is what you get![]()
Ehm....nou, ehm....nog anderhalf jaar....of 3,5 jaar, of wellicht zelfs nog 6,5 jaar, of misschien toch anderhalf. Nog niet helemaal duidelijk dus, het fluctueert zeg maar.
Ik heb vrolijk bijna alle bijwerkingen. Zweetaanvallen (serieus, ik droog niet meer op dan), pijnlijke heupen, spierstijfheid en krachtverlies, vermoeidheid, you name it. Maar ik ben als de dood om nu al te stoppen en ben er inmiddels redelijk aan gewend. Het moet maar.
En een nat chickie is wel handig nu ik je probeer te verleiden.
(of ga ik nu te ver

woensdag 5 juni 2019 om 18:54
Dat komt vanzelf, na de zomer. Verdorie.