De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Κιττεηs schreef:
05-06-2019 18:52
En nog steeds zo'n leuk chickie!
En een nat chickie is wel handig nu ik je probeer te verleiden.

(of ga ik nu te ver ;-D )
Ik ben voorbereid!

Afbeelding
There is always something happening, and it's usually right now
Het moet toch even van mijn hart.. ik ben een stille meelezer, maar vind jullie echt lief. Het is zo’n fijn topic, ook al zijn de dingen waar mensen mee te dealen heb niet altijd leuk. Het mooie vind ik hoe jullie elkaar steunen, dat geeft het zo’n warm gevoel dit topic.

Ik was werkelijk verbaasd over de aanval van Phoebe eennaantal weken geleden, terwijl hier iedereen alleen maar meedacht en inzichten wilden geven. En de excuses die nu gepost worden door haar met in dezelfde post hetzelfde nare gedrag, vind ik niet fijn om te lezen en daardoor ook niet oprecht overkomen.
pfff geen herfst. Gewoon een fijne zomer met veel zon, een zacht briesje en af en toe een verkoelende bui. Dit alles met een gemiddelde van 23-25 graden.... maar verder ben ik niet veeleisend :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:hello: Charley!
Mooie compliment voor dit topic en zijn bevolking. We hebben nog plekjes, dekentjes, knussels en en en.... Dusss... kom maar uit dat schelpje en laat ons ook meegenieten van jouw gedachtenspinsels!
We hebben al een kat, een kuiken, een paard.... Maar nog geen Engel!
oudblond wijzigde dit bericht op 05-06-2019 19:07
14.06% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lollypopje schreef:
05-06-2019 19:01
pfff geen herfst. Gewoon een fijne zomer met veel zon, een zacht briesje en af en toe een verkoelende bui. Dit alles met een gemiddelde van 23-25 graden.... maar verder ben ik niet veeleisend :P
Herfst is fijn! Maar de zomer is net wat fijner als het warm is.
Coconuts12 schreef:
05-06-2019 19:06
Herfst is fijn! Maar de zomer is net wat fijner als het warm is.
Echnieh!
Veuls te warrum, daar kan Chick niet meer tegen hoor.
Κιττεηs schreef:
05-06-2019 18:43
Maar ik dan :'(

Ik :heart: de lente meer dan de zomer. Heerlijk zonder jas naar buiten, maar niet te warm om in de zon te zitten. Lekkere frisse natuur met mooie kleuren en heerlijke geuren (wat is dat met die rijm).
Lente isookgoed. Zomer is de hel
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
herfst mag... in de herfst en geen dag eerder
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
CharlyAngel schreef:
05-06-2019 19:00
Ik ken je niet, maar :hello:
Grobbekuiken_ schreef:
05-06-2019 19:10
Echnieh!
Veuls te warrum, daar kan Chick niet meer tegen hoor.
Komt door al die veren natuurlijk!
Mss is dit een idee?

Afbeelding
JollyRider schreef:
05-06-2019 19:11
Waar heb je dan last van Paardje?
JollyRider schreef:
05-06-2019 18:52
Herfst!
nee sorry, dan moet ik echt mijn veto uitspreken. Lente prima, maar de regen en wind van de herfst....
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Coconuts12 schreef:
05-06-2019 19:13
Komt door al die veren natuurlijk!
Mss is dit een idee?

Afbeelding
Dat zal het zijn! :lightbulb:
Zijn daar ook bikini's of badpakken voor denk je? Dit is wel heul nude.
Oudblond schreef:
05-06-2019 18:45
Dat lijkt mij fijn als je die overtuiging hebt.
Ik deel hem niet. Na een RK opvoeding en na het overlijden van mijn vader, had ik nachtmerries. (Ik was 18 toen hij stierf na een lang ziekbed) Eentje over hoe hij in zijn kist en dan beestjes en en enne.... En eentje dat mijn dode vader echt alles maar dan ook alles van mij en op elk moment van bovenaf 'bekeek' en beoordeelde. Extreem dus. Angstig werd ik er van en ik heb heel wat begeleiding nodig gehad om die periode achter me te kunnen laten.
Dat is beroerd.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 23:53
22.62% gewijzigd
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-06-2019 19:11
Voor mij ook inmiddels, vooral boven de 24 graden.
Hoe komt het bij jou? Ook gezondheidsgedoe?
Coconuts12 schreef:
05-06-2019 18:45
Daar ben ik ook vrij zeker van.

Niet om lullig te doen, maar ik hoop dat die persoon iets minder van je gaat houden de komende maanden. Daarna mag jij weer.
Eens kijken of daarboven iemand van mij houd...
:biggrin:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-06-2019 19:17
Dat is beroerd. Ik ben de laatste om een ander daarin iets “voor te schrijven”, en ik zie helaas maar al te vaak hoe dat soort gedachtes verkeerd kunnen uitpakken. Het is buitengewoon kwetsbaar. Reden waarom ik op dit forum er nooit meer dan 2% over deel. Ik vertel makkelijker over hoe ik als kind misbruikt ben, om maar te duiden hoe gevoelig het ligt :)
Blij dat je je hier wel enigszins kwetsbaar opstelt, best fijn om wat meer van Jolly te leren kennen en dat meen ik echt.

Ik herken dit wel. Vertel 100 x liever over een beroerde jeugd met alle ellende van dien, dan te melden dat mijn moeder al 42 jaar op mijn schouder zit.
rosanna08 schreef:
05-06-2019 18:48
volgens mij voelt dat heel fijn en veilig :)
Ja, dat is het pr3cies
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-06-2019 19:20
Ja, dat is het pr3cies
goed zo, vind ik echt heel fijn voor je :)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
JollyRider schreef:
05-06-2019 19:17
Dat is beroerd. Ik ben de laatste om een ander daarin iets “voor te schrijven”, en ik zie helaas maar al te vaak hoe dat soort gedachtes verkeerd kunnen uitpakken. Het is buitengewoon kwetsbaar. Reden waarom ik op dit forum er nooit meer dan 2% over deel. Ik vertel makkelijker over hoe ik als kind misbruikt ben, om maar te duiden hoe gevoelig het ligt :)
Ik zou graag meer willen horen over hoe jij het ervaart. Ik vind het een prettig gevoel dat mijn vader dichtbij is.

Wat jij als kind hebt meegemaakt is echt vreselijk! :hug:
Oudblond schreef:
05-06-2019 19:13
Waar heb je dan last van Paardje?
Ik slaap niet en ik kan erg slecht tegen warmte. Zolang ik werk (airco) gaat het nog wel, maar verder is het echt niks. Ik kan niks, doe niks. Het enige pluspunt is dat warmte een beetje helpt tegen de pijn in mijn voeten
(Dead Kennedys)
Grobbekuiken_ schreef:
05-06-2019 19:18
Voor mij ook inmiddels, vooral boven de 24 graden.
Hoe komt het bij jou? Ook gezondheidsgedoe?
Dat komt er bij, maar ik ben van kinds af aan een zonhater.
(Dead Kennedys)
CharlyAngel schreef:
05-06-2019 19:00
Het moet toch even van mijn hart.. ik ben een stille meelezer, maar vind jullie echt lief. Het is zo’n fijn topic, ook al zijn de dingen waar mensen mee te dealen heb niet altijd leuk. Het mooie vind ik hoe jullie elkaar steunen, dat geeft het zo’n warm gevoel dit topic.

Ik was werkelijk verbaasd over de aanval van Phoebe eennaantal weken geleden, terwijl hier iedereen alleen maar meedacht en inzichten wilden geven. En de excuses die nu gepost worden door haar met in dezelfde post hetzelfde nare gedrag, vind ik niet fijn om te lezen en daardoor ook niet oprecht overkomen.
Waarvan akte.
Ik weet het echt nu.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 19:59
9.61% gewijzigd
Dan begrijp ik inderdaad dat je niet uitkijkt naar de zomer Paardje. Mij doet droge warmte net heel veel deugd. Mijn lijf is veel soepeler en ik voel me ook psychisch lekkerder bij zomerweer. De mussen hoeven zeker niet van het dak te vallen, maar een constante 25 graden met wat wind zou voor mij ideaal zijn.
Paardje, dat klinkt als een goede reden om de zomer te haten.

Phoebe, het ga je goed. En echt, kom eens uit die slachtofferrol.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 19:31
19.63% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven