De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
05-06-2019 19:57
Mijn bp staat open :) Ik vind dit erg interessant.
Je hebt een pb
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
rosanna08 schreef:
05-06-2019 20:00
zeg Dappertje, waar blijven onze lekkernijtjes voor het suikerfeest? :blob:

Echt geen tijd hoor. ;-D
Zie een ander topic; geen koekjes hier!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
*poef, quote weg*

Ook namens mij, dank voor je uitleg 😊

Ik ben met het christendom opgegroeid, maar niet kerkelijk. Vond het als kind altijd heel interessant en vooral de rituelen spraken mij erg aan.
Voor mij als kind zaten er echter te veel dingen bij die voor mij niet klopten. Zoals de regel "je mag alleen mij God aanbidden", dat vond ik als 11 jarige vrij egoïstisch en van daar af ging het mis.

Uiteindelijk vond ik mijzelf meer in het paganisme, ben niet erg praktiserend, maar het klopte als tiener meer met hoe ik de wereld zag en nog steeds zie. Dat neemt niet weg dat ik als 12/13 jarige toch nog een beetje angst had voor de christelijke hel, dus ik heb toen hard gebeden dat hij mij een teken zou geven als ik het verkeerde pad volgde. Ik wacht nog steeds :P Flauw, ik weet het. Maar het doet mij wel beseffen dat ik voor mijzelf het juiste pad volg en zelfs als het inderdaad de christelijke God is die bestaat hij dat ook ziet.

Omdat ik niet erg praktiserend ben, ben ik in mijn eentje gewoon niet zo goed in :P , heb ik op religieus gebied mijn behoefte aan ritueel niet veel geuit. En toch is ritueel een deel van mijn leven, maar dan binnen mijn bdsm beleving. Ik vond het zelf heel grappig toen het besef kwam dat het gene waar ik als kind al naar verlangde een plek heeft gevonden in mijn leven op een manier die bij mij past 😊

Ohw en ik hou van dit topic 💗 en hoe iedereen zijn of haar leven mag lijden en iedereen respectvol en geïnteresseerd is naar en in elkaar, ondanks of misschien juist wel door al die verschillen.
lollypopje wijzigde dit bericht op 06-06-2019 08:02
13.86% gewijzigd
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Coerage schreef:
05-06-2019 20:06
Echt geen tijd hoor. ;-D
Zie een ander topic; geen koekjes hier!
:furious:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Grobbekuiken_ schreef:
05-06-2019 19:34
Niet doen Phoebs, niet doen, oké?
Laat het even. Teveel emoties aan alle kanten.
Bericht ingekort, graag de quote weg.
Idd te veel emoties.

Allen:
Ik ben de hele middag al door het stof aan het kruipen voor mijn gevoel, daar heb ik zelf voor gekozen, het was geen garantie dat het zou lukken.
Ik blijf behalve fijne reacties en goede feedback vook reacties krijgen dat ik fout ben geweest enz.
Ik heb nu verschillende keren excuses gemaakt, echter ik blijf van bepaalde forummers verwijten krijgen en dat begint te veel te worden.

Het is internet he.. jullie zien de persoon achter het scherm niet, maar ik ook niet.
Ik weet het niet meer, ik heb mn best gedaan.
Adios.

(Aub niet quoten)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 20:16
30.18% gewijzigd
jeetje mensen ik kan niet eens even douchen of we zijn weer een pagina verder.

21 en dan gaan Blond en ik in het zonnetje zitten, bubbels en kaas erbij 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ik ben opgegroeid met het katholieke geloof, ben gedoopt, maar heb geen communie gedaan. Wel altijd op katholieke scholen gezeten, dus dat ligt het dichtste bij me. Ik weet niet zo goed of ik geloof, iig niet in een God van wraak en verdoemenis, eerder in een God van liefde. Soms kan ik wel eens jaloers zijn op mensen zoals jij Paardje. Jij vindt rust en geborgenheid in je geloof en dat vind ik echt heel mooi.
lollypopje schreef:
05-06-2019 20:09
jeetje mensen ik kan niet eens even douchen of we zijn weer een pagina verder.

21 en dan gaan Blond en ik in het zonnetje zitten, bubbels en kaas erbij 😊
:cheers: Goed idee weer! Dat houden we heeeeel lang vol Pippi!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
05-06-2019 20:13
:cheers: Goed idee weer! Dat houden we heeeeel lang vol Pippi!
psies voelt het als 25 :proud:

maar niet op jouw balkon :P
Phoebemeaculpa schreef:
05-06-2019 20:08
Bericht ingekort, graag de quote weg.
Idd te veel emoties.

Allen:
Ik ben de hele middag al door het stof aan het kruipen voor mijn gevoel, daar heb ik zelf voor gekozen. Echter ik blijf behalve fijne reacties ook reacties krijgen dat ik fout ben geweest enz. en dat vind ik niet fijn want ik snap het, echt heus.
Nogmaals ik heb ook gevoel en de verwijten van sommigen worden me te veel nu en ik weet het niet meer.
neem even afstand en laat alles bezinken. Dat gaat niet in een half uurtje tijd. Denk na over wat er is gezegd en of je er iets mee kunt.
Daarna kun je besluiten wat je hier mee wil of niet wil.
rosanna08 schreef:
05-06-2019 20:12
ik ben opgegroeid met het katholieke geloof, ben gedoopt, maar heb geen communie gedaan. Wel altijd op katholieke scholen gezeten, dus dat ligt het dichtste bij me. Ik weet niet zo goed of ik geloof, iig niet in een God van wraak en verdoemenis, eerder in een God van liefde. Soms kan ik wel eens jaloers zijn op mensen zoals jij Paardje. Jij vindt rust en geborgenheid in je geloof en dat vind ik echt heel mooi.
Ik heb wel communie gedaan maar ben later niet in de kerk getrouwd. Ik heb heel wat jaren doorgebracht op een katholiek internaat. Bij de nonnekes. Toen ik daarheen ging stelde ik me een liefdevolle, zorgzame en warme gemeenschap voor. Niets bleek minder waar. Ik heb daar zoveel gezien en meegemaakt en werd daar heel verdrietig van. Want van thuis uit had ik een mooi geloof meegekregen. Pastoor was vaders beste vriend en een man vol humor waar ik als kind al goed mee kon praten. Het internaat heeft het zaadje gepland waardoor ik later van het geloof 'af gevallen' ben.
.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 23:58
99.73% gewijzigd
(Dead Kennedys)
rosanna08 schreef:
05-06-2019 20:15
neem even afstand en laat alles bezinken. Dat gaat niet in een half uurtje tijd. Denk na over wat er is gezegd en of je er iets mee kunt.
Thnx voor je fijne reactie.
Er zijn idd veel dingen gezegd waar ik wat aan heb, maar nogmaals er blijven reacties komen die zeggen dat ik fout was en daar kan ik weinig mee want we hebben het er nu al uren over en ik weet het echt.
JollyRider schreef:
05-06-2019 20:04
Je hebt een pb
Zij wel en ik niet! Dat is niet eerlijk :calimero:
rosanna08 schreef:
05-06-2019 20:12
Ik wil toch even hier op reageren, want ik deel deze mening dat God van liefde is ipv van wraak en verdoemenis.
(Ik ben overigens protestants opgevoed en een paar jaar geleden katholiek geworden. Niet conservatief maar meer progressief. Ik heb overigens veel aan mijn geloof)
Leuk onderwerp.

*Sluipt stil weg..*
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 20:26
9.96% gewijzigd
Coconuts12 schreef:
05-06-2019 20:24
Zij wel en ik niet! Dat is niet eerlijk :calimero:
Heee, vroeg je niet! Maar tel tot 341 en je hebt er ook een!
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-06-2019 19:49
Ik vind het makkelijker als je vraagt. Als ik vrij ga praten schrijf ik een boek vol, weet niet of je daar nou op zit ge wachten :)
Eerlijk, ik weet niet goed wat ik moet vragen. Ik wil weten wat je precies geloofd en hoe dat werkt voor jou.

Ik ben gelovig opgevoed, maar doe er niks meer mee. Wel vind ik het mooie verhalen waar altijd een kern van waarheid in zit. En ik geloof, hoop op een soort hemel.
Bij deze
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-06-2019 20:25
Mag ik dan ook een pb :cheer2:
Κιττεηs schreef:
05-06-2019 20:28
Mag ik dan ook een pb :cheer2:
Tuulijk
(Dead Kennedys)
rosanna08 schreef:
05-06-2019 20:15
Dit.
JollyRider schreef:
05-06-2019 20:25
Jeej! :cheer2:
JollyRider schreef:
05-06-2019 20:17
Het is mooi, rustgevend, zeker. Maar het is vooral een context waarbinnen ik probeer te leven, geen regels en geen verklaring. Die haal ik, gek genoeg misschien, uit het oosten: de vier edele waarheden van Boeddha.

ik heb even heel globaal gelezen wat die 4 waarheden van Boeddha inhouden en ik zie wel wat parallellen met het katholieke geloof dus zo gek vind ik niet. Misschien interpreteer ik wel heel verkeerd hoor, moet me er nog even iets beter in verdiepen.
rosanna08 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 20:34
4.08% gewijzigd
.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 05-06-2019 23:59
99.58% gewijzigd
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
05-06-2019 20:27
Bij deze
Tssss.... pb slettebakpaard :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven