De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
05-06-2019 20:46
Tssss.... pb slettebakpaard :-D
:rofl:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Charly, wat een lieve woorden van jou als meelezer, dankjewel. Wordt maar gewoon een meeschrijver, dat is nog leuker :D

Coco, ik had zo tussen de regels door gelezen dat je het leven zwaar vindt, maar zo moeilijk.. poeh. Ik heb er even geen woorden voor, alleen een :hug: Ik hoop dat je de kracht blijft vinden om voor jezelf te vechten, en dat je eens meer lichtheid zult ervaren.
Grob, dank voor je openhartigheid, wat een moeilijke tijd heb jij achter de rug ook.

Interessant ineens die geloofsdiscussie hier. Ik heb warme herinneringen aan mijn katholieke jeugd (op openbare scholen). Wekelijks naar de kerk, en vooral de pastoor die vanaf mijn tiende tot in mijn studententijd voor onze parochie stond heeft mijn geloof helpen vormen. Hij was reeel, ik weet nog heel goed hoe hij bij de wekelijkse godsdienstles uitlegde waarom er in de bijbel een scheppingsverhaal stond terwijl we op school een dinosaurusproject hadden. Hij was heel goed met jongeren, en in zijn tijd zat de kerk wekelijks stampvol, moesten er stoelen bijgehaald worden. Nadat hij gestopt was werd de gemeenschap kleiner. Mijn ouders kerken er nog steeds en voelen zich heel verplicht om er iedere week te zijn (naast dat ze dat uit overtuiging ook willen): als zij er niet zijn mist er 10% van de bezoekers.
Ik ben vol overtuiging kerkelijk getrouwd destijds, maar ik heb er nu veel moeite mee dat ik voor de kerk niet kan scheiden. Dat ik kerkelijk gezien voor altijd aan mijn ex verbonden ben. Daarnaast heb ik ook veel moeite met alle narigheid in zoveel katholieke gemeenschappen. Ik kom nu zo ongeveer alleen nog met begrafenissen in de kerk, en dan biedt het me meestal nog wel troost, en voel ik me door alle rituelen nog zeer verbonden. Teksten als de geloofsbelijdenis of liedjes die ik vroeger mooi vond zeg/zing ik nu nog steeds zonder tekstboek mee.
Ik noem me nu nog katholiek, maar niet rooms. Ik geloof op mijn manier, en vind er troost in als dat ik dat nodig heb.
Jemig!!! Even een dagje niet op het forum, moet ik gewoon 4 bladzijden teruglezen!!

Ik ga er niet meer allemaal op reageren, want alles is toch wel gezegd.

Wel prachtige kindjes van Grob en Kittens! Prachtig :love:

Ik ben even een paar dagen weg, dus aub niet te veel schrijven, anders wordt het zolang terugzoeken waar ik gebleven ben. (Pagina 40 dus, help maar even onthouden! :) )

Ik hoop dat ik ook bergen pb's heb als ik terug kom. Dat is wel altijd leuk om te krijgen :)

:sun: :sun: :sun: Daar ga ik even heen! Dus kamp zomer en zon hier!!

:cheer2: :bunny: :hug: :duckie: :bonk: :fortune: :couple: :moon: :lijstje: :-* :ugeek: :popcorn: :high5: :nerd: :blond: :O :woa: :flirting: Zo Kies een leuke smiley uit, en doe er wat leuks mee!
Mooi Marana
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Heel veel plezier Lichtje, geniet van de voorlopig laatste kinderloze vakantie!
@Liva Tja dan moet je ook maar niet weg gaan hè :P

Neehoor, heel veel plezier lieverd 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Marana, jouw post is weer een mooie.

Lichtje, veel plezier op vakantie! Nog even genieten zonder kind.
Fijne vakantie Lichtje! Goed smeren in dat zonnetje!
En als je terugkomt roep je even zonder teruglezen 'hallooo!' en dan zeg ik wel 'He je bent er weer, terug naar pagina 40'! :lol:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
en Blond gewoon even een :hug: voor jou, omdat ik je elders een beetje mis 💋
Maar komt vast wel weer en als je er behoefte aan hebt in deze roerige tijd kom ik zo met een fles bubbels langs 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Liva fijne vakantie! Geniet ervan.

En de rest, tja, nu even geen ruimte voor om daar op te reageren dus dat komt nog.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Morgenochtend heb ik een leuke bijeenkomst van werk. Wel vroeg beginnen, maar als ik me eenmaal op gang gesleept heb, dan weet ik dat ik er zin in heb. Vrijdag doe ik denk ik hetzelfde als jij Pippi en zaterdag buurtjes te eten en dat is heel fijn. En dan 2 daagjes niets gepland, dus weer wat ruimte om 'rond te hangen' :bigkiss:
Ik ga naar bad/bed schatties. Dank voor de fijne conversaties en de inzichten.
*probeert schootkat te motiveren om mee richting badkamer te gaan*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Fijn dat je morgen een leuke bijeenkomst hebt.

Vrijdag doen we denk ik niet hetzelfde, ik heb vrij :P Feestje 's avonds en verder nog niks gepland, kijken hoe mijn energie is voor ik bepaal wat ik ga doen.

Wel nadenken over wat aan mijzelf werken dingen. Wat wil ik en wat heb ik nodig op het gebied van hulp. Was er nog niet klaar voor daar bij stil te staan, maar helaas er veranderen zaken binnen de hulp die ik nu krijg, dus ik moet. Maar komt wel goed 😊

trusten lieve Blond 💋
Ik kan niets met een kerk. Elk geloofsinstituut veroorzaakt een hoop meer ellende in de wereld dan individuele goedbedoelende spiritualisten goed kunnen maken.

Ik neem dat 'de kerk' ook bijzonder kwalijk. Het is alsof je je aan sluit bij de Ku Klux Klan omdat ze het zo slecht niet bedoelen, je hun racisme niet zo letterlijk moet nemen, het lynchen van mensen gezien moet worden in het tijdsbeeld en ze voor een bepaalde doelgroep wel heel veel goed doen. En niet te vergeten een warm thuis bieden met mooie rituelen en gebroederlijk zingen.
SHIFTY schreef:
05-06-2019 21:51
Ik kan niets met een kerk. Elk geloofsinstituut veroorzaakt een hoop meer ellende in de wereld dan individuele goedbedoelende spiritualisten goed kunnen maken.

Ik neem dat 'de kerk' ook bijzonder kwalijk. Het is alsof je je aan sluit bij de Ku Klux Klan omdat ze het zo slecht niet bedoelen, je hun racisme niet zo letterlijk moet nemen, het lynchen van mensen gezien moet worden in het tijdsbeeld en ze voor een bepaalde doelgroep wel heel veel goed doen. En niet te vergeten een warm thuis bieden met mooie rituelen en gebroederlijk zingen.
Maar jij bent dan weer een overtuigd en bijna religieus volgeling van Gru :proud:
SHIFTY schreef:
05-06-2019 21:51

Daar ben ik het van de ene kant mee eens. Maar als ik Jolly zo hoor, dan doet het geloof ook goede dingen met mensen. Mss niet op grote schaal, maar ik vind het op persoonlijk gebied ook heel waardevol. Als het iemand gelukkiger maakt, een beter mens voor iemands gevoel dan is dat niet onbelangrijk.
zo, ook goedenavond Shifty...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
lollypopje schreef:
05-06-2019 21:54
Maar jij bent dan weer een overtuigd en bijna religieus volgeling van Gru :proud:
Ik heb al moeite met het volgen van mezelf.
lollypopje schreef:
:HA:
Κιττεηs schreef:
05-06-2019 21:56
Haha, herkenbaar.
Dank je wel Lichtje, ik vind ze ook prachtig.
Fijne vakantie!
lollypopje schreef:

Vanzelfsprekend :biggrin:
Κιττεηs schreef:
05-06-2019 21:56
Ik volg daarom alleen anderen, veel makkelijker, hoef je zelf na te denken :P
Lieffies, ik kom even wat knusseltjes rondstrooien.. Ik ben hard op zoek naar een goede balans tussen wennen aan file rijden, nieuwe baan, samenwonen en verhuizen en ook nog hier schrijven want ik vind jullie allemaal lief en fijn om met jullie te schrijven (al snapt lief niet echt wat ik daar nou zo fijn aan vind)

Nootje, ik vind jou just altijd heel lief en begripvol reageren ondanks dat je het zelf zo moeilijk hebt. :hug:

Blond, er zijn al heel veel mooie en wijze woorden tegen je gezegd en daar sluit ik mij bij aan. Heel veel sterkte met Maman :hug:

Grob, wat heftig om te lezen wat je hebt meegemaakt, maar mooi dat je hier van een aantal forummers veel steun kreeg

Voor degene die mijn roze scheurmobiel wilde aanschouwen een link van een afbeelding gevonden via google (plaatjes plakken op de laptop van lief lukt nog steeds niet en mijn eigen pc is nog niet geïnstalleerd)
https://www.autowereld.nl/suzuki/alto/1 ... tails.html
Ik ben de nachten aan het aftellen tot zaterdag dan kan ik hem gaan ophalen :D
Eat glitter for breakfast and shine all day
Leuke auto, Glitter! En lief je woorden en knuffel.
@Glittertje 😍😍😍

Die balans gaat komen en die auto helpt vast ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven