De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Qua discussies die er lopen. Ik zie zeker overeenkomsten in de discussie aangaande Jolly en Phoebe, en ook verschillen.
Het wisselt bij mij tussen irritatie, boosheid en ook wel weer begrijpen. Reden voor mij om even niets te zeggen verder, maar helemaal prima als anderen dat wel doen (dus ook jouw post Nanny).
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
impala schreef:
06-06-2019 13:58
Dat heb ik al uitgelegd.
Als he zi denkt kan ik jou ook de vraag stellen waarom jij je bemoeit met een discussie tussen Jolly en mij. Niet dat ik daar een antwoord op hoef. Het staat je vrij om te reageren op wat en wie je wil.
heel simpel, dit is een kletsgroepje en iedereen is welkom, maar niet als je alleen maar komt om iemand de oren te wassen. En voor je begint, de reacties van CharleyAngel en Broekrok waardeer ik om diezelfde reden ook niet.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
06-06-2019 13:59
kan iemand mij trouwens aan het werk schoppen? Ik moet de outfit voor de rattenvanger nog maken :$

Zoiets?
Vind ik wel net zo lastig als die kop van de paashaas hoor...

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Jolly, gisteravond schreef ik mijn visie op mijn (katholieke) geloof, en toen reageerde je dat je het mooi vond. Ik lees in de post van Shifty eigenlijk in de basis hetzelfde als wat ik vind: 'het geloof' en gelovig zijn is prima, er is alleen wel wat mis met het instituut kerk. Shifty gebruikt een bijzondere vergelijking om uit te leggen wat hij mis vindt aan het instituut 'de katholieke kerk'. Waarmee hij niet alle (katholieke) gelovigen veroordeeld maar het instituut. Lukt het je om er met die bril naar te kijken? Misschien niet nu, maar volgende week of zo?
Ik vind het jammer dat 2 van mijn favoriete mannen op dit forum hier zo lijken te clashen op iets wat niet zo groot is als het wordt gevoeld. Zoveel leuke mannen zijn er niet op dit forum :$ :P

Ik sta open voor een pb als je dat wilt.
rosanna08 schreef:
oeh lekker kokos!! Ik eet Kia's deel wel op hoor :A:

maak je ze zelf of doet de bakker dat? En hoe gaat het verder in zijn werk?
Ik :heart: kokos! Maar dat kan onmogelijk een verrassing zijn.
rosanna08 schreef:
06-06-2019 13:59
kan iemand mij trouwens aan het werk schoppen? Ik moet de outfit voor de rattenvanger nog maken :$
Schiet es op anders sta ik volgende week ik volgende week in mijn blote borsten...

En kokos koekjes :'( .

Paardje ik weet je te vinden, hier op je reageren heeft weinig nut als overig een blok heeft.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Coconuts12 schreef:
06-06-2019 14:00
Bij de kop. Maar dat is meer omdat het papier daar het makkelijkst open te krijgen is. Het lijden is ook sneller voorbij.

Hoe vaak moet je een paashaas hebben gegeten om dat te weten? ;-D
rosanna08 schreef:
06-06-2019 14:01
heel simpel, dit is een kletsgroepje en iedereen is welkom, maar niet als je alleen maar komt om iemand de oren te wassen. En voor je begint, de reacties van CharleyAngel en Broekrok waardeer ik om diezelfde reden ook niet.

Rosanna, ik denk dat het niet bevorderlijk is voor de sfeer van dit topic als je zelf ook zo oren aan het wassen gaat. Wat mij betreft staat het iedereen vrij om te reageren hier, of je nu vaker meeschrijft of niet. Ik hoop dat ik daar niet alleen in sta.
Marana schreef:
06-06-2019 14:03
Jolly, gisteravond schreef ik mijn visie op mijn (katholieke) geloof, en toen reageerde je dat je het mooi vond. Ik lees in de post van Shifty eigenlijk in de basis hetzelfde als wat ik vind: 'het geloof' en gelovig zijn is prima, er is alleen wel wat mis met het instituut kerk. Shifty gebruikt een bijzondere vergelijking om uit te leggen wat hij mis vindt aan het instituut 'de katholieke kerk'. Waarmee hij niet alle (katholieke) gelovigen veroordeeld maar het instituut. Lukt het je om er met die bril naar te kijken? Misschien niet nu, maar volgende week of zo?
Ik vind het jammer dat 2 van mijn favoriete mannen op dit forum hier zo lijken te clashen op iets wat niet zo groot is als het wordt gevoeld. Zoveel leuke mannen zijn er niet op dit forum :$ :P

Ik sta open voor een pb als je dat wilt.
Als je je vraag wat concreter kan maken, en via pb kan sturen, dan krijg je antwoord. Ik ga hier verder niet meer in op wat Shifty wel of niet zegt, bedoelt of denkt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Oh en dat praten over paashazen kan ik prima hebben, dat is toch niet de lekkerste chocola :proud:
Kia•Ora schreef:
Schiet es op anders sta ik volgende week ik volgende week in mijn blote borsten...

En kokos koekjes :'( .

Paardje ik weet je te vinden, hier op je reageren heeft weinig nut als overig een blok heeft.
Lijkt me ook. En dat zal niet heel lang meer duren :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Coerage schreef:
De kwestie is iets ingewikkelder dan jij nu schetst....

Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Coerage schreef:
06-06-2019 14:02
Zoiets?
Vind ik wel net zo lastig als die kop van de paashaas hoor...

Afbeelding
thanks!

ja,ja, Kia, ik ga al, ik ga al! "jat nog een kokosbolletje mee"
Coerage schreef:
Het is dat ik sinds een aantal jaar heel erg allergisch ben voor chocolade. Maar daarvoor veel geoefend.
rosanna08 schreef:
06-06-2019 14:06
thanks!

ja,ja, Kia, ik ga al, ik ga al! "jat nog een kokosbolletje mee"
Braaf, mijn deel krijg je als ik een outfit heb.
rosanna08 schreef:

maak je ze zelf of doet de bakker dat? En hoe gaat het verder in zijn werk?

Kan allebei.
Maar meestal wordt het thuis gemaakt. Paar dagen voor suikerfeest beginnen (huis)vrouwen in Marokko met bakken.
Mijn schoonzus in Marokko bakt ze ook voor anderen en verkoopt ze dan. Het is erg arbeidsintensief, ik heb respect voor het vele werk dat er in gaat zitten. Want er worden er ook echt veel gemaakt.
Ik kan het niet hoor, dus ik maak ze niet.
Overigens is het snoepen met suikerfeest vooral voor kinderen hoor. Het is niet dat er vooral zoet gegeten wordt. Vooral lekker eten en veel op familiebezoeken gaan.
Coconuts12 schreef:
Het is dat ik sinds een aantal jaar heel erg allergisch ben voor chocolade. Maar daarvoor veel geoefend.
ik ben gelukkig niet zo heel dol op chocola, vind het wel lekker, maar kan goed zonder.
Ben er inmiddels wel achter dat mijn maag chocola niet zo leuk vind, dus dat helpt
Coconuts12 schreef:

Oh, ook al geen chocola meer!

Kia, deze dan? Die zijn met amandel.
(en nu hou ik op hoor :) )

Afbeelding
Coerage schreef:
06-06-2019 14:07
Kan allebei.
Maar meestal wordt het thuis gemaakt. Paar dagen voor suikerfeest beginnen (huis)vrouwen in Marokko met bakken.
Mijn schoonzus in Marokko bakt ze ook voor anderen en verkoopt ze dan. Het is erg arbeidsintensief, ik heb respect voor het vele werk dat er in gaat zitten. Want er worden er ook echt veel gemaakt.
Ik kan het niet hoor, dus ik maak ze niet.
Overigens is het snoepen met suikerfeest vooral voor kinderen hoor. Het is niet dat er vooral zoet gegeten wordt. Vooral lekker eten en veel op familiebezoeken gaan.
kook je thuis vooral Marokkaans of van alles door elkaar?
JollyRider schreef:
06-06-2019 14:00
We hebben geen discussie
Klopt, dat besefte ik ook al. Ik heb dat net aangepast, nog voor ik dit las.
.
Oudblond schreef:
De kwestie is iets ingewikkelder dan jij nu schetst....

Afbeelding

(Ik heb het plaatje even bekeken door de url te openen).
Hij blijft leuk! :)
rosanna08 schreef:
06-06-2019 14:12
kook je thuis vooral Marokkaans of van alles door elkaar?

Ik kook van alles door elkaar (ben geen keukenprinses, maar ook geen ramp).
Man kookt Marokkaans. Niet alle gerechten, maar wat hij maakt is echt lekker. Die is wel meer keukenprins.
Coerage schreef:
06-06-2019 14:11
Oh, ook al geen chocola meer!

Kia, deze dan? Die zijn met amandel.
(en nu hou ik op hoor :) )

Afbeelding
Ja beter! Dankjewel. Ik vind kokos echt heel vies. :$
Coconuts12 schreef:
Ik :heart: kokos! Maar dat kan onmogelijk een verrassing zijn.

:P
Maar nu kan ik wel een vraag stellen die ik al even had; jouw vorige nick was ook leuk. Zat daar nog een diepere betekenis achter?
Nee Marana, daarin sta je niet alleen. Hoewel enkel binnenvallen voor oren wassen niet sympathiek op mij overkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven