De man met de slijptol.

09-03-2014 15:35 36 berichten
Waar istie? Ik had hem vandaag wel verwacht, maar er heerst heerlijke rust, geen slijptol te horen. Zou hij verhuisd zijn? Istie op vakantie? Zijn slijptol is dood? Of istie bij jullie aan de noeste arbeid?

Nou klaag ik niet natuurlijk, want dit is het allereerste jaar dat ik van de allereerste warme zondag van het jaar van m'n welverdiende rust kan genieten, maar toch mis ik iets en dat geeft me een onwerkelijk gevoel.

Dus ladies, als iemand van jullie weet waar hij uithangt, kom het hier dan eventjes melden?

Mijn dank is enorm.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh...heb jij dat ook met cabrio's onder je balkon?

Huts!
quote:tekenis schreef op 09 maart 2014 @ 16:24:

Verhip, je hebt gelijk. Helemaal niets

Eigenlijk wel lekker

Verhip indeed.

Ik zag er gisteravond al tegenop. De man is bij mij zo notoir, dat ik bij aankomst van de eerste mooie dag, gelijk aan hem denk.
quote:Scamp schreef op 09 maart 2014 @ 15:37:

Ik denk dat hij hem heeft vervangen met een Karcher hogedruk spuit. Ben jij mijn buurvrouw? Hier hogedrukspuitende buurman tussen 10.30 en 2 uur aan de gang geweest. Eerste ontbijtje buiten verpest, daarna lunch. Ik ga straks wraak nemen met een bbq
Ik ruik wel de eerste barbeknoei. daar word ik ook zo door en door gelukkig van. Even de ramen sluiten. BRB.
Hier ook geen slijptol, wel lijpe vliegtuigjes die vlak boven mijn hoofd heen en weer vliegen. Ik lig zelf bij te komen van een hectische nacht. Om 2 uur ging ons brandalarm af, hard!!! Niets aan de hand, waarschijnlijk batterij doorgebrand, maar van slapen kwam weinig meer na zo'n adrenalinestoot.
Dat lijkt me inderdaad geen prettig avontuur Gismo.
Nee, zeker niet, had de hele tijd het idee dat als ik weer in zou slapen er toch ergens brand was.
Ik dacht vanmiddag iets vergelijkbaars!

Ik dacht: 'Hé buurman is de hoge drukspuit stuk?'
Een paar jaar geleden. Het was Pasen en een van de eerste mooie dagen. Wij gingen een stukje wandelen en kwamen in een andere wijk waar het echt heel erg stonk naar kunstmest. Zo erg dat het echt minstens zo vervelend was als de man met de slijptol. Je kon echt niet lekker buiten lopen, laat staan zitten. Toen we bij het huis van mijn zwager aan kwamen was duidelijk dat de stank daar vandaan kwam. Zullen zijn buren ook blij mee zijn geweest.

Wij zijn maar weer snel doorgewandeld.
De hogedrukspuit van buurman is niet stuk, de schuurmachine ook niet. Dus wordt er driftig geschuurd, vooral nu terwijl ik met zoon een broodje buiten wil eten!
Hij is gewoon uitgeslijptold. Nu loopt hij bij de Gamma, op zoek naar een kettingzaag.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven