De man met de slijptol.
zondag 9 maart 2014 om 15:35
Waar istie? Ik had hem vandaag wel verwacht, maar er heerst heerlijke rust, geen slijptol te horen. Zou hij verhuisd zijn? Istie op vakantie? Zijn slijptol is dood? Of istie bij jullie aan de noeste arbeid?
Nou klaag ik niet natuurlijk, want dit is het allereerste jaar dat ik van de allereerste warme zondag van het jaar van m'n welverdiende rust kan genieten, maar toch mis ik iets en dat geeft me een onwerkelijk gevoel.
Dus ladies, als iemand van jullie weet waar hij uithangt, kom het hier dan eventjes melden?
Mijn dank is enorm.
Nou klaag ik niet natuurlijk, want dit is het allereerste jaar dat ik van de allereerste warme zondag van het jaar van m'n welverdiende rust kan genieten, maar toch mis ik iets en dat geeft me een onwerkelijk gevoel.
Dus ladies, als iemand van jullie weet waar hij uithangt, kom het hier dan eventjes melden?
Mijn dank is enorm.
zondag 9 maart 2014 om 16:28
zondag 9 maart 2014 om 16:30
zondag 9 maart 2014 om 21:36
Een paar jaar geleden. Het was Pasen en een van de eerste mooie dagen. Wij gingen een stukje wandelen en kwamen in een andere wijk waar het echt heel erg stonk naar kunstmest. Zo erg dat het echt minstens zo vervelend was als de man met de slijptol. Je kon echt niet lekker buiten lopen, laat staan zitten. Toen we bij het huis van mijn zwager aan kwamen was duidelijk dat de stank daar vandaan kwam. Zullen zijn buren ook blij mee zijn geweest.
Wij zijn maar weer snel doorgewandeld.
Wij zijn maar weer snel doorgewandeld.