De man met de slijptol.

09-03-2014 15:35 36 berichten
Waar istie? Ik had hem vandaag wel verwacht, maar er heerst heerlijke rust, geen slijptol te horen. Zou hij verhuisd zijn? Istie op vakantie? Zijn slijptol is dood? Of istie bij jullie aan de noeste arbeid?

Nou klaag ik niet natuurlijk, want dit is het allereerste jaar dat ik van de allereerste warme zondag van het jaar van m'n welverdiende rust kan genieten, maar toch mis ik iets en dat geeft me een onwerkelijk gevoel.

Dus ladies, als iemand van jullie weet waar hij uithangt, kom het hier dan eventjes melden?

Mijn dank is enorm.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij hem heeft vervangen met een Karcher hogedruk spuit.
Hier niet, het is hier ontzettend vredig.
Dit is toch überhaupt de allereerste warme zondag

Geniet van je stilte.
Jaja, dat doe ik al de hele dag, maar toch.......
Hier is onze slijptol buurman ook niet bezig! Dus misschien is daar een speciale code voor wanneer je wel of niet met de slijptol aan de gang mag.
Zou het? Heeft de bond der mannen met slijptollen een verbod ingesteld voor vandaag?
Zoiets als rokjesdag? Slijptollen buurman dag
De bond van motoren en quads die op en neer sjezen onder het balkon in ieder geval niet!

Het is lente!
Huts!
Volgens mij zit hij waarschijnlijk op de derde jaarlijkse mannen met slijptollen conferentie in Makkum.

Schijnt een hele gezellige boel te zijn.
Mijn buurman zet net zijn harde stampherrie aan.. Net nu ik een tukkie wou gaan doen:-((
Ik wist dat je in de buurt woonde maar ga nu echt denken dat je mijn buurvrouw bent.
Niet geschoten is altijd mis
'T is wachten op de man met de hamer
Ik zal het gaan vragen !
Oh en motoren die doen het hier wel. Viel ik eind-de-lijk in slaap kwam er iemand met een sportmotor. Alleen bleef stil staan en gaf een paar keer flink gas. Ik klaar wakker en poezenbeest bang
Ik zal van de week eens langs zijn huis lopen, er moet dan zeker een Makkummer iets aan het huis toegevoegd zijn.
Misschien heeft hij zijn hand eraf geslijptold en is hij daarna doodgebloed?

Ik zou toch maar ff gaan kijken, voor je het weet ligt zo'n man jarenlang dood in huis.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 09 maart 2014 @ 16:00:

De bond van motoren en quads die op en neer sjezen onder het balkon in ieder geval niet!

Het is lente!Ja, duidelijk. Ik zag gisteren al een oudere man met een landingsbaan op z'n hoofd in een cabrio sjezen, vlak langs m'n balkon. Nou spuug ik natuurlijk nooit naar beneden, maar de verleiding was enorm. Zo'n flats op z'n ei.
Hij is hier, hoor. Luid en duidelijk!
quote:Bitje93 schreef op 09 maart 2014 @ 16:12:

Ik wist dat je in de buurt woonde maar ga nu echt denken dat je mijn buurvrouw bent.Yep, wie weet staan we wel regelmatig een babbeltje te maken.
quote:norahdubois schreef op 09 maart 2014 @ 16:21:

Hij is hier, hoor. Luid en duidelijk!Die is vast door de bond geroyeerd.
quote:Moonlight82 schreef op 09 maart 2014 @ 16:20:

Misschien heeft hij zijn hand eraf geslijptold en is hij daarna doodgebloed?

Ik zou toch maar ff gaan kijken, voor je het weet ligt zo'n man jarenlang dood in huis.

O jeetje

En dan zien we Cateautje op het nieuws uitleggen dat ze helemaal niet in de gaten had dat hij al zolang niet gezien (en gehoord) was
Verhip, je hebt gelijk. Helemaal niets

Eigenlijk wel lekker
Waarschijnlijk zit er nu ergens een man te forummen en denkt: Verhip ik ben idd iets vergeten vandaag.

Breng zo iemand nou niet op ideeën
"Ja joh, het was ook zo lekker rustig" "Weet ik veel"

"Ja toch? Nou dan! Ech wel! "

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven