De ouderensoos 2
dinsdag 18 april 2017 om 14:58
Als je de jaren '70 van de vorige nog meegemaakt hebt, als je weet wie Sandokan en Catweazle waren, als Floris je eerste tv crush was en het hoogtepunt van de week was AVRO's weekendquiz met Fred Oster en als je moeder truien breide uit het HEMA breiboek, dan zul je je helemaal thuisvoelen in deel 2 van de ouderensoos.
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
Dit is deel een De ouderensoos
Klets gezellig mee over lid zijn van de TROS, gescheiden gymmen, auto's zonder veiligheidsgordels en ijs dat strak stond van de kleurstoffen.
Welkom!
zaterdag 20 mei 2017 om 14:29
zondag 21 mei 2017 om 09:45
Laat die klok nog maar even blijven tikken meisjes.
Je bent zo "oud" als je je voelt.
Ik heb hier ergens op een ander topic ook eens geschreven , ik voel me net de 30 gepasseerd
, maar ja, ik ben net 60 geworden.
Alleen als ik in de spiegel kijk, zie ik een oudere dame hahahaha.
Zolang ik nog enorme aanspraak heb en dat er zelfs nog met mij geflirt wordt, blijft leeftijd maar een getal.
en gezond blijven wordt een hogere prioriteit, dat heb ik dan weer wel.
Je bent zo "oud" als je je voelt.
Ik heb hier ergens op een ander topic ook eens geschreven , ik voel me net de 30 gepasseerd
Alleen als ik in de spiegel kijk, zie ik een oudere dame hahahaha.
Zolang ik nog enorme aanspraak heb en dat er zelfs nog met mij geflirt wordt, blijft leeftijd maar een getal.
en gezond blijven wordt een hogere prioriteit, dat heb ik dan weer wel.
zondag 21 mei 2017 om 21:31
maandag 22 mei 2017 om 06:27
Ennio Morricone geeft later dit jaar een concert in Ahoy. Echt de moeite waard, met groot orkest en operazangeres.
Man en ik hebben vorig jaar met tranen in onze ogen gezeten tijdens een concert. Zo mooi!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 22 mei 2017 om 14:26
Nee bejaard voel ik me absoluut niet, maar ik merk wel heel goed dat ik ouder word. Vooral de conditie van haar en huid wordt minder. Ik moet echt veel smeren met bodycream om er nog wat van te maken.
Gelukkig ben ik wel slank
maandag 22 mei 2017 om 17:42
herfstappeltaart schreef: ↑22-05-2017 14:26Nee bejaard voel ik me absoluut niet, maar ik merk wel heel goed dat ik ouder word. Vooral de conditie van haar en huid wordt minder. Ik moet echt veel smeren met bodycream om er nog wat van te maken.
Gelukkig ben ik wel slank![]()
Apppeltje Ja dat merk ik ook drogere huid, vaker smeren.
Sommige rimpeltjes worden dieper. ( ik maar strijken maar dat helpt niet meer hahaha)
M'n haar wordt dunner.
en ik merk het ook aan m'n werk. 20 jaar geleden was ik niet zo moe, na 6 dagen achter elkaar vol continue . Nu heb ik echt m'n uitslaapdag nodig om bij te komen.
anoniem_121993 wijzigde dit bericht op 22-05-2017 17:50
0.07% gewijzigd
maandag 22 mei 2017 om 17:48
O geweldig kan ik bijna aanlopen hahahaha. Ennio Morricone is inderdaad geweldig.
Heb daar ook nog een LP van. ZO ook van Lalo Schifrin (ook een film componist)
woensdag 24 mei 2017 om 16:48
Tja...moet er ook wel een beetje meer moeite voor doen..alles wordt slapper.Smeer me een ongeluk, en heb ook een goede bh nodig nu...om alles nog wat pront in model te hebbenleclair schreef: ↑22-05-2017 17:42Apppeltje Ja dat merk ik ook drogere huid, vaker smeren.
Sommige rimpeltjes worden dieper. ( ik maar strijken maar dat helpt niet meer hahaha)
M'n haar wordt dunner.OOk ik behoor tot het slanke ras
.
en ik merk het ook aan m'n werk. 20 jaar geleden was ik niet zo moe, na 6 dagen achter elkaar vol continue . Nu heb ik echt m'n uitslaapdag nodig om bij te komen.
woensdag 24 mei 2017 om 18:33
Ja inderdaad, sommige jonge meiden lopen er ook oubollig en onverzorgd bij (foute legging met te korte top met bijbehorende muffintopRockOla schreef: ↑24-05-2017 16:48Tja...moet er ook wel een beetje meer moeite voor doen..alles wordt slapper.Smeer me een ongeluk, en heb ook een goede bh nodig nu...om alles nog wat pront in model te hebbenmaar ik ben gelukkig ook slank, en redelijk strak in mijn vel nog. Al begint mijn huid wel te verslappen,ik wil meestal niet ruilen met sommige veel jongere meiden. Als je sommige meiden van 25 ziet, ze lijken wel 40..
Ach ja, ik wordt nu eenmaal zestig en ik ben blij dat ik er nog ben. Wat meer tijd besteden aan smeren, scrubben en scheren dan maar.
Ja Roger Moore......ik schrok er ook van. Jammer hoor, weer een geweldige acteur weg. Afgelopen jaar ook al een heleboel muzikanten