De ouderensoos
vrijdag 18 november 2016 om 20:53
vrijdag 18 november 2016 om 20:53
quote:kaatjekeuvel21 schreef op 18 november 2016 @ 20:50:
Grease met John Travolta en Olijfje. Op m'n 15- de liep ik in een twin set, wijde flodder rok en als kers in de appelmoes: sokjes in waterschoentjes. Wat was I thinking Dat vind ik toch zo'n onzin. Toen was het leuk, en mode, niks om je voor te schamen dus. Over twintig jaar zal de mode van nu ook wel zwaar over datum zijn, maar dat maakt nog niet dat we nu gek zijn.
Grease met John Travolta en Olijfje. Op m'n 15- de liep ik in een twin set, wijde flodder rok en als kers in de appelmoes: sokjes in waterschoentjes. Wat was I thinking Dat vind ik toch zo'n onzin. Toen was het leuk, en mode, niks om je voor te schamen dus. Over twintig jaar zal de mode van nu ook wel zwaar over datum zijn, maar dat maakt nog niet dat we nu gek zijn.
vrijdag 18 november 2016 om 20:56
quote:damocles schreef op 18 november 2016 @ 20:54:
[afbeelding]
Dat je gewoon op zoek moest naar een telefoon... en dan hingen er van die beduimelde telefoonboeken in.
Later werd het 'modern' en kon je met een telefoonkaart betalen.Ik weet nog dat we telefoon kregen, ik was twee of drie of zo. Ik schrok me werkelijk dood toen ik oma ineens hoorde praten door dat rare grijze ding, en janken man .
[afbeelding]
Dat je gewoon op zoek moest naar een telefoon... en dan hingen er van die beduimelde telefoonboeken in.
Later werd het 'modern' en kon je met een telefoonkaart betalen.Ik weet nog dat we telefoon kregen, ik was twee of drie of zo. Ik schrok me werkelijk dood toen ik oma ineens hoorde praten door dat rare grijze ding, en janken man .
vrijdag 18 november 2016 om 20:56
quote:Calamitycat schreef op 18 november 2016 @ 20:53:
Kasten maakte je gewoon met steenblokken en een paar planken.
[img]http://www.arthur-kerkhoff.com/public/w ... _70s_2.jpg[/img]zo oud dat het weer hip is
Kasten maakte je gewoon met steenblokken en een paar planken.
[img]http://www.arthur-kerkhoff.com/public/w ... _70s_2.jpg[/img]zo oud dat het weer hip is
vrijdag 18 november 2016 om 20:57
vrijdag 18 november 2016 om 20:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 november 2016 @ 20:53:
[...]
Moest even een drempel over, hoor.
De tijdmachine van professor barabas.
Trouwens, de Eppo was ook leuk. Ingebonden door voorgaande generaties, dus geen gaten in de vervolgverhalen.
[...]
Moest even een drempel over, hoor.
De tijdmachine van professor barabas.
Trouwens, de Eppo was ook leuk. Ingebonden door voorgaande generaties, dus geen gaten in de vervolgverhalen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 18 november 2016 om 20:59
quote:yasmijn schreef op 18 november 2016 @ 20:56:
[...]
Fuck.
Ja.
Wij hadden al die poppen.
Je kreeg vroeger overal wat bij. leek het wel. Ik had allemaal setjes van poppen uit andere landen ; ook bij elkaar gespaard. Emmers vol sleutelhangers en van die speldjes.
[...]
Fuck.
Ja.
Wij hadden al die poppen.
Je kreeg vroeger overal wat bij. leek het wel. Ik had allemaal setjes van poppen uit andere landen ; ook bij elkaar gespaard. Emmers vol sleutelhangers en van die speldjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.