De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

quote:JustcallmeTuT schreef op 18 november 2016 @ 19:22:

[...]

Als je B G en B K bedoeld wel. Zij hadden een soort pubershow.Dertien speciaal toch? En dat werd later Praatpaal vijftien. Ik zat elke keer aan de radio gekluisterd.
quote:JustcallmeTuT schreef op 18 november 2016 @ 19:24:

[...]

En dan vloeken omdat ze onder de muziek verder lulden. Ja inderdaad !
Sandokan. Dat was mooi. Die man had schitterende ogen. Zwijmel.

Loveboat was leuk, ontspannend.
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

Bij heel veel denk ik: oh ja.

Enige conclusie die ik kan trekken: ik word echt oud
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Wij zaten zonder gordel om achterin de oranje eend

Kanaal 13 , was dat niet een tv programma?
quote:Lady_Voldemort schreef op 18 november 2016 @ 19:24:

[...]

Dertien speciaal toch? En dat werd later Praatpaal vijftien. Ik zat elke keer aan de radio gekluisterd.Ja, zoeiets was het. Nu je het schrijft herinner ik mij daar vaag iets van. Weet wel dat het toen veranderde.
Wat was het leven toch simpel.

quote:granny71 schreef op 18 november 2016 @ 19:17:

[...]

Nu nog als je het begin hoort denk ik.Aah ja Morrison! Dat stemmetje.. Even opgezocht: https://youtu.be/xoRn-IYxWYg
quote:00gjes schreef op 18 november 2016 @ 19:25:

Wij zaten zonder gordel om achterin de oranje eend

[img]http://media.voiture-miniature.com/imag ... -06-mq.jpg[/img]Wij zakten achterin door de bodem heen..
quote:1234512345 schreef op 18 november 2016 @ 19:24:

Ik pak even de camping kopjes er bij

[img]http://werkplaats15.nu/wp-content/uploa ... kopjes.jpg[/img]Ik probeerde net de uitklapbare beker te vinden, van die ringen die in elkaar passen en die je uit elkaar kon trekken tot een beker.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
oh en JJ de Bom, voorheen de kindervriend met Joost Prinsen, Wieteke van Dorp en Aart Staartjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Straten maker op Zee.
Houten lambrizering op de muren, maar al het andere bekleed met fineer.
"Dus zie je iemand lopen Met rode ogen heel bedeesd Dan weet je, haar potje is pas vol geweest."
quote:rosanna08 schreef op 18 november 2016 @ 19:16:

soms loop ik te denken wie ik ben

en waarom ik mijn papa en mama niet ken.

maar dan ga ik slapen en denk aan jou

en weet dat er toch iemand is die van mij houdt

haha ken het nog steeds Ik ook. Ik was lid van de fanclub.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Steenstrips op de muur
quote:1234512345 schreef op 18 november 2016 @ 19:27:

Wat was het leven toch simpel.

Jahaa!
Oh jongens, vergeten we zeg 'ns aaa niet? En flying doctors? Dat keek ik vaak samen met mijn oma boven op het zwart-wit toestel omdat beneden studio sport gekeken werd.

De rolschaatsen, onderzetters, feestjes met sigaretten op tafel, geen autogordels achterin ken ik allemaal. Ook macaroni met smac, ben er groot mee geworden. Ook gewoon zo uit blik aan plakjes op een vers wit bolletje. Heerlijk vond ik dat altijd. Tot ik vegetariër werd :D .
Ronflonflon met Jacques Plafond en Wilhelmina kutje
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
O ja flying doctors sam
quote:gizzmo-returns schreef op 18 november 2016 @ 19:30:

Steenstrips op de muurOhja! Mijn moeder heeft e nog steeds, wel onlangs overgeschilderd, wat ik eigenlijk nog lelijker vind. En vroeger hadden ze kurk op de muur. Gewoon plakken bruine kurk. Was best heel lelijk maar hip toen.
en deze stond naast je bed

quote:gizzmo-returns schreef op 18 november 2016 @ 19:30:

Steenstrips op de muurSchrootjes!
quote:Miss-Colorado schreef op 18 november 2016 @ 19:32:

Oh jongens, vergeten we zeg 'ns aaa niet? En flying doctors? Dat keek ik vaak samen met mijn oma boven op het zwart-wit toestel omdat beneden studio sport gekeken werd.

De rolschaatsen, onderzetters, feestjes met sigaretten op tafel, geen autogordels achterin ken ik allemaal. Ook macaroni met smac, ben er groot mee geworden. Ook gewoon zo uit blik aan plakjes op een vers wit bolletje. Heerlijk vond ik dat altijd. Tot ik vegetariër werd :D . Zeg 'ns aaa! Flying doctors! Die herinneringen zaten verstopt waar ik zelf nog niet bij kon komen, bedankt!
quote:Gatti schreef op 18 november 2016 @ 19:30:

[...]

Ik ook. Ik was lid van de fanclub.ik ook, kreeg je ook een t-shirt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven