DE punten
donderdag 17 december 2009 om 15:27
Vandaag op een extra vrije middag heeft mijn vriend DE punten geteld. De punten die mijn oma haar hele leven bij elkaar gespaard heeft.
Dit kunnen we er voor uitzoeken:
En dan hebben we nog 100 punten over.....
Ligt het nou aan mij of staat dit niet in verhouding met het sparen? zijn de punten in de loop der jaren minder waard geworden? 200 punten zijn 1 euro waard.
Ik vind het belachelijk dat mijn oma haar hele leven gespaard heeft voor 35 euro....... ( en dan gaat het dus om het princiepe)
Dit kunnen we er voor uitzoeken:
En dan hebben we nog 100 punten over.....
Ligt het nou aan mij of staat dit niet in verhouding met het sparen? zijn de punten in de loop der jaren minder waard geworden? 200 punten zijn 1 euro waard.
Ik vind het belachelijk dat mijn oma haar hele leven gespaard heeft voor 35 euro....... ( en dan gaat het dus om het princiepe)
donderdag 17 december 2009 om 18:42
donderdag 17 december 2009 om 18:43
Oh babado wist ik niet.
Mijn vriend komt niet uit NL en die moest laatst iets uit mijn portomonee hebben en verbaasde zich over het aantal pasjes en stempelkaaten.... Echt overal spaar ik punten bij. Waarom eigenlijk? Ja omdat we dan iets gratis krijgen. Zucht. Marketing I know.
Mijn vriend komt niet uit NL en die moest laatst iets uit mijn portomonee hebben en verbaasde zich over het aantal pasjes en stempelkaaten.... Echt overal spaar ik punten bij. Waarom eigenlijk? Ja omdat we dan iets gratis krijgen. Zucht. Marketing I know.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
donderdag 17 december 2009 om 18:58
Ik spaar voor een vriendin en heel veel mensen om mij heen sparen ook voor haar mee (ze heeft een verstandelijke beperking en blijkbaar hebben heel veel mensen in haar omgeving net als ik een zwak voor haar ) en zo kan zij gelukkig wel iets leuks kopen. Ze heeft al een deel van het Oilily-servies bij elkaar gespaard!