De Viva-forum pop up

10-07-2014 18:52 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hem ook gehad en wat heb je ingevuld?

Ik heb ingevuld:

3 sterren.

*Dat er meer transparantie in het beleid moet komen

* Dat de TD meer mensen aan moet nemen met verstand van zaken

* zoekfunctie.

Hier de pop up:

Bedankt voor jouw mening!

Beste Forummers.

We gaan het komende jaar veel doen om het forum te verbeteren. Dit kunnen we natuurlijk niet zonder jouw feedback. Lijkt het jou leuk om mee te mogen denken over zaken zoals: huisstijl, nieuwe features en het forumbeleid? Vul dan hieronder je e-mailadres in.

Met vriendelijke groet, Community Manager VIVA
quote:Scamp schreef op 10 juli 2014 @ 21:33:

[...]

Niet aan gedacht, sorry.

Kun je helaas ook niet meer toevoegen.De mod wel toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Spijk-er schreef op 10 juli 2014 @ 20:29:

Ik had m ook net! Hoe kan ik nou een pop-up krijgen met een pop-up blocker?!?!Vroeg ik me ook al af
quote:ThunderassMan schreef op 10 juli 2014 @ 20:51:

Het is hier tenslotte het forum voor vróuwen met een mening. (alhoewel ik die ondertitel al lang niet meer heb gezien)

Nee, die mening vonden ze uiteindelijk toch maar lastig. Tegenwoordig krijgen we gewoon een dagelijkse dosis viva door de strot geduwd.
Beste Forummers,

Ik lees dat er vragen zijn over het feit dat sommigen van jullie de pop-up al hebben gekregen en anderen nog niet. De pop-up komt pas tevoorschijn bij gebruikers die meer dan een x aantal pageviews hebben gegenereerd sinds deze feedback-box is aangezet. Dit omdat ik graag de mening wil weten van de vaste forumbezoekers.

Momenteel zijn we op de achtergrond bezig met het opschonen van alle code van het forum, zodat we in het najaar het vernieuwde forum kunnen lanceren. Dit forum zal responsive zijn. Dit betekent dat het forum geoptimaliseerd zal zijn voor zowel desktop, tablet en smartphones.

Pas daarna gaan we aan de slag met nieuwe features en het vernieuwen/ontwikkelen van de iPhone App.

In de komende weken zullen er nog een aantal bug-fixes live worden gezet voor het huidige forum. Grote wijzigingen zullen we echter niet meer gaan doorvoeren. Dit omdat we dus druk bezig zijn met het nieuwe forum.

Mochten jullie in de toekomst mee willen denken over, of feedback willen geven op de nieuwe ontwikkelingen, dan kunnen jullie je aanmelden via de pop-up of via forum@viva.nl.

Alvast bedankt voor al jullie feedback.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2014 00:38
Reden: Typo's - excuus
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 10 juli 2014 @ 21:34:

[...]

De mod wel toch? OP even staffen
Jaaaaaaaaaaaaa de vaste kliek!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ModeratorViva schreef op 10 juli 2014 @ 21:39:

Beste Forummers,

Ik lees dat er vragen zijn over het feit waarom sommige van jullie de pop-up al hebben gekregen en anderen nog niet. De pop-up komt pas te voorschijn bij gebruikers die meer dan x aantal pageviews hebben gedaan sinds dat deze feedback-box is aangezet. Dit omdat ik graag de mening wil weten van de vaste forum bezoekers.

Momenteel zijn we op de achtergrond bezig met alle code van het forum op te schonen, zodat we in het najaar het vernieuwde forum kunnen lanceren. Dit forum zal responsive zijn. Dit betekend dat het forum geoptimaliseerd zal zijn voor zowel desktop, tablet en smartphones.

Pas daarna gaan we aan de slag met nieuwe features, en het vernieuwen/ontwikkelen van de iPhone App.

In de komende weken zullen er nog een aantal bugfixes worden live gezet voor het huidige forum. Grote wijzigingen zullen we echter niet meer gaan doorvoeren. Dit omdat we dus druk bezig zijn met het nieuwe forum.

Mochten jullie in de toekomst mee willen denken/ feedback geven op de nieuwe ontwikkelingen kunnen jullie je aanmelden via de pop-up of via forum@viva.nl.

Alvast bedankt voor al jullie feedback.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVALees het nog even na op fouten! In ieder geval, betekenT.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 11-07-2014 00:37
Reden: ik heb mijn eerdere post aangepast ;)
% gewijzigd
Beste communitymanager,

Er is al vaker gevraagd om mee te denken, tips te geven, input te leveren over allerlei zaken behalve het beleid.

Wordt er nog iets met die -grotendeels nog steeds van toepassing zijnde- input gedaan of hebben jullie alle mails, enquêtes en bijeenkomsten gecotrolled-alt-deleted?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Nouschi schreef op 10 juli 2014 @ 21:43:

[...]

Lees het nog even na op fouten! In ieder geval, betekenT.

Sorry! Ik zit in de trein en via mobiel forummen is inderdaad niet optimaal.

Ik ga er thuis nog even naar kijken.

Ik hoop dat ik in ieder geval iets meer inzicht heb kunnen geven voor het traject waarin we zitten met het forum.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA

quote:himalaya schreef op 10 juli 2014 @ 21:50:

Beste communitymanager,

Er is al vaker gevraagd om mee te denken, tips te geven, input te leveren over allerlei zaken behalve het beleid.

Wordt er nog iets met die -grotendeels nog steeds van toepassing zijnde- input gedaan of hebben jullie alle mails, enquêtes en bijeenkomsten gecotrolled-alt-deleted?

Ik kan niet spreken voor mijn voorgangers, maar ik neem jullie feedback zeer serieus en zal deze zeker niet contol-alt-deleten.

Met vriendelijke groet,

Community Manager VIVA

Vaste forummers krijgen de pop up?

Ik heb hem niet gehad als fossiel zijnde
Hebben je voorgangers (..) dingen dan overgedragen?
quote:yasmijn schreef op 10 juli 2014 @ 21:55:

Ik heb hem niet gehad als fossiel zijnde Nog even flink forummen nu dan komt ie wel
Alweer een nieuw forum?

Ik kreeg trouwens een tweede pop up, met de vraag wat ik van mijn huidige pagina vind.

Ik heb hem niet gehad als fossiel zijnde Ik ook niet, we zijn te oud
quote:himalaya schreef op 10 juli 2014 @ 21:56:

Hebben je voorgangers (..) dingen dan overgedragen?goeie vraag. Ik weet niet hoe lang deze CM er is, maar er is duidelijk iets veranderd de laatste tijd

Ik heb hem niet gehad als fossiel zijnde Jij bent in de map 'spambots' terechtgekomen vrees ik. En spambots krijgen vanzelfsprekend geen pop up.
quote:Istar_ schreef op 10 juli 2014 @ 21:57:

Alweer een nieuw forum?

Ik kreeg trouwens een tweede pop up, met de vraag wat ik van mijn huidige pagina vind.

De tweede pop-up heb je waarschijnlijk gekregen op een pagina met content vanuit de bloggers of de redactie.

We hebben besloten om het forum te vernieuwen zodat deze ook voor de smartphone en tabletgebruikers gebruiksvriendelijk gaat zijn.

quote:Istar_ schreef op 10 juli 2014 @ 21:57:

Alweer een nieuw forum?

Ik kreeg trouwens een tweede pop up, met de vraag wat ik van mijn huidige pagina vind.Een tweede pop up? Dan ben jij wel een hele vaste forummer. Bisonkit zeker?
quote:ModeratorViva schreef op 10 juli 2014 @ 22:05:

[...]

De tweede pop-up heb je waarschijnlijk gekregen op een pagina met content vanuit de bloggers of de redactie.

We hebben besloten om het forum te vernieuwen zodat deze ook voor de smartphone en tabletgebruikers gebruiksvriendelijk gaat zijn.Toen ik naar mijn viva ging. Bij de blogs kom ik nooit
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 juli 2014 @ 22:05:

[...]

Een tweede pop up? Dan ben jij wel een hele vaste forummer. Bisonkit zeker?Een hele bijzondere natuurlijk
quote:ModeratorViva schreef op 10 juli 2014 @ 22:05:

[...]

We hebben besloten om het forum te vernieuwen zodat deze ook voor de smartphone en tabletgebruikers gebruiksvriendelijk gaat zijn.Daarom moet jij natuurlijk in de trein zitten met je telefoon
quote:Istar_ schreef op 10 juli 2014 @ 22:07:

[...]

Toen ik naar mijn viba ging. Bij de blogs kom ik nooit ah dat is niet de bedoeling ik ga dit morgen laten aanpassen. Zou enkel zichtbaar moeten zijn op de content van de bloggers en redactie.

quote:Toen ik naar mijn viba ging. Bij de blogs kom ik nooitDat zal het zijn, ik heb geen 'mijn viba'
quote:Istar_ schreef op 10 juli 2014 @ 22:07:

[...]

Toen ik naar mijn viva ging. Bij de blogs kom ik nooit De vrouwlijke vieb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven