De Viva-forum pop up
donderdag 10 juli 2014 om 18:52
Wie heeft hem ook gehad en wat heb je ingevuld?
Ik heb ingevuld:
3 sterren.
*Dat er meer transparantie in het beleid moet komen
* Dat de TD meer mensen aan moet nemen met verstand van zaken
* zoekfunctie.
Hier de pop up:
Bedankt voor jouw mening!
Beste Forummers.
We gaan het komende jaar veel doen om het forum te verbeteren. Dit kunnen we natuurlijk niet zonder jouw feedback. Lijkt het jou leuk om mee te mogen denken over zaken zoals: huisstijl, nieuwe features en het forumbeleid? Vul dan hieronder je e-mailadres in.
Met vriendelijke groet, Community Manager VIVA
Ik heb ingevuld:
3 sterren.
*Dat er meer transparantie in het beleid moet komen
* Dat de TD meer mensen aan moet nemen met verstand van zaken
* zoekfunctie.
Hier de pop up:
Bedankt voor jouw mening!
Beste Forummers.
We gaan het komende jaar veel doen om het forum te verbeteren. Dit kunnen we natuurlijk niet zonder jouw feedback. Lijkt het jou leuk om mee te mogen denken over zaken zoals: huisstijl, nieuwe features en het forumbeleid? Vul dan hieronder je e-mailadres in.
Met vriendelijke groet, Community Manager VIVA
donderdag 10 juli 2014 om 22:25
quote:himalaya schreef op 10 juli 2014 @ 21:56:
Hebben je voorgangers (..) dingen dan overgedragen?
Natuurlijk is er een overdracht geweest. Echter is er met het vernieuwen van het VIVA-team ook veel kennis en data verloren gegaan.
Ik wil daarom graag met jullie een frisse start maken. Ik wil toekomstige projecten samen met jullie gaan ontwikkelen en testen.
Dit zal niet enkel gaan om technische ontwikkelingen, maar ook over beleid. De herschreven huisregels zijn zo goed als klaar en daar hebben we jullie feedback van de laatste maanden ook in opgenomen.
Groeten,
Community Manager VIVA
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hebben je voorgangers (..) dingen dan overgedragen?
Natuurlijk is er een overdracht geweest. Echter is er met het vernieuwen van het VIVA-team ook veel kennis en data verloren gegaan.
Ik wil daarom graag met jullie een frisse start maken. Ik wil toekomstige projecten samen met jullie gaan ontwikkelen en testen.
Dit zal niet enkel gaan om technische ontwikkelingen, maar ook over beleid. De herschreven huisregels zijn zo goed als klaar en daar hebben we jullie feedback van de laatste maanden ook in opgenomen.
Groeten,
Community Manager VIVA
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 10 juli 2014 om 23:49
quote:ModeratorViva schreef op 10 juli 2014 @ 22:25:
[...]
Groeten,
Community Manager VIVAKlinkt goed.
[...]
Groeten,
Community Manager VIVAKlinkt goed.
vrijdag 11 juli 2014 om 14:43
vrijdag 11 juli 2014 om 17:56
quote:ModeratorViva schreef op 10 juli 2014 @ 22:25:
[...]
Wat??? Mogen we over het B-woord praten? en zelfs onze mening geven?
[...]
Wat??? Mogen we over het B-woord praten? en zelfs onze mening geven?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 11 juli 2014 om 18:08
Ohja en TD met verstand van zaken lijkt me vanzelfsprekend deze ronde inderdaad, het is te kneuzing at hier allemaal gebeurt. Zorg dat je niet teveel wil en dat wat je wil ook gewoon werkt en duidelijk is (denk aan PB'tjes sturen, vrienden verzoeken (waarom bestaat dat eigenlijk? Ik begrijp dat PB'tjes anders ook wel in een ander vakje aankomen en de helft van de keren doet een vriendschapsverzoek het niet) het profiel, waarom bestaat dit zo uitgebreid, niemand vult het in, toch? Het is geen FB, als iets niet gebruikt word laat het dan gewoon weg) Nouja....dit soort dingen.
vrijdag 11 juli 2014 om 20:40
quote:quattro35 schreef op 11 juli 2014 @ 20:38:
Hopelijk heeft niemand echt suggesties en tips ingevuld op die pop-up, als ze veel feedback krijgen gaan ze helaas vaker zulke irritante methodes gebruiken om de commjoenitie manager bezig te houden....
Als de community manager dan ook daadwerkelijk wat kan doen, dan is dat alleen maar mooi.
Het is hier vaak een amateuristisch zooitje en dan willen ze weer een nieuw forum?!
Hopelijk heeft niemand echt suggesties en tips ingevuld op die pop-up, als ze veel feedback krijgen gaan ze helaas vaker zulke irritante methodes gebruiken om de commjoenitie manager bezig te houden....
Als de community manager dan ook daadwerkelijk wat kan doen, dan is dat alleen maar mooi.
Het is hier vaak een amateuristisch zooitje en dan willen ze weer een nieuw forum?!