de vivaforumvrouw als supervrouw / moeder?

04-01-2009 21:12 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd zo grappig om te lezen. Wanneer je wat rondneust op het forum moet de vivaforumvrouw wel een rolmodel van de samenleving zijn. Eten wordt altijd bereid met verse producten, kinderen eten enorm verantwoord, seks hebben ze toch minstens 3x per week, en dan ook nog van die stomende seks, want hee, voor minder doet de vivaforumvrouw het niet, sbs6-kijkers zijn klootjesvolk (is klootjesvolk?) enz enz.

Zucht. Dan doe ik het niet best. Afgelopen week 4x patat of pannekoeken gegeten met mijn zoon van 2, seks op het moment wel veel vaker omdat we graag een tweede kindje willen, shownieuws kijk ik in bed vaak nog even ik vind sommige knorr wereldgerechten heerlijk.

Dit soort dingen zal ik niet snel deponeren in daarvoor bestemde topics. Daarstraks wel iets opgeschreven in het topic op kinderen over wanneer ze chips en patat mogen, die van mij mag dat dus vaker dan bij de meeste anderen.

Zucht... Daar gaat mijn ambitie om een supervrouw te worden;-)
3 keer per week maar???

Geen bijzonderheden
Je moet gewoon niet alles geloven wat je hier leest. Ik heet bijvoorbeeld ook niet echt loomii ..... Maarre, mondje dicht hè..
Ssst al die dingen worden hier wel gedaan, maar niet iedereen doet al die dingen. Niet verder vertellen hoor..
Ach meid.......als je maar gezond bent.... :-))))))))

Deze Vivasupervrouw d.d. 4-1-2009:

Vanmorgen uitgeslapen - tjek

Veel bankgehangen met een boek - tjek

Patat gegeten - tjek

Heerlijk in bad gelegen - tjek

Schuldgevoel.....watte????
Horen, zien en .... reageren
Ik voldoe gelukkig totaal niet aan 't beeld dat je schetst:

Single, geen kids, graag onverantwoorde maaltijden en vooral alles uit pakjes of uit 't kant en klaar versvak. Ben gek op hallmarkchannel met nonstop films en series zonder reclame en ik val met de tv op sleeptimer in slaap.
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 21:20:

Ssst al die dingen worden hier wel gedaan, maar niet iedereen doet al die dingen. Niet verder vertellen hoor..

echt, echt?? Dus ik maak nog kans om mijn droom te vervullen???

@elninjoo, hahaha, mocht jij ooit nog een belletje horen rinkelen in de buurt van je eierstokken dan word jij vast de ergste supervrouw!!!
Worden vast wel heul mooie (en veul) beebfoowtoows!
Elninjoo en rinkelende bellen. Ja, when hell freezes over hahahahahaha Als dat gebeurd kom ik persoonlijk naar haar toe om mijn schoen op te eten.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Dus je bent met je hubbie aan het klussen voor je beeb??

De ambitie om iedere dag vers te koken voor onze bijna jarige dochter is er wel, maar het lukt vaak niet. Potje eet ze ook hoor!

Seks hebben wij ook niet heel vaak (of vaak niet, is maar net hoe je het bekijkt. hahaha)

En ook wij zijn gek op de zelfbouwpakketten van knorr. Pizza of mac komt hier ook regelmatig 1 of 2x per week langs.
Heerlijk, ik voel me in dit topic ook wel thuis ;)
quote:krokusje schreef op 04 januari 2009 @ 21:12:

Ik vind het altijd zo grappig om te lezen. Wanneer je wat rondneust op het forum moet de vivaforumvrouw wel een rolmodel van de samenleving zijn.

Eten wordt altijd bereid met verse producten, Grapje zeker?

kinderen eten enorm verantwoord (dat doet hij inderdaad, wel eens, maar ik denk meer niet dan wel)

, seks hebben ze toch minstens 3x per week (dat dan weer wel, tenzij een van ons ziek is)

, en dan ook nog van die stomende seks (ik wacht nog op het moment dat ik ga verdampen)

, want hee, voor minder doet de vivaforumvrouw het niet, sbs6-kijkers zijn klootjesvolk (is klootjesvolk?) enz enz.

Zucht. Dan doe ik het niet best. Afgelopen week 4x patat of pannekoeken gegeten met mijn zoon van 2, seks op het moment wel veel vaker omdat we graag een tweede kindje willen, shownieuws kijk ik in bed vaak nog even ik vind sommige knorr wereldgerechten heerlijk.

Dit soort dingen zal ik niet snel deponeren in daarvoor bestemde topics. Daarstraks wel iets opgeschreven in het topic op kinderen over wanneer ze chips en patat mogen, die van mij mag dat dus vaker dan bij de meeste anderen.

Zucht... Daar gaat mijn ambitie om een supervrouw te worden;-)Ik vind het wel superknap van je dat je voor een tweede gaat met zo'n stuiterbal! Dat trek ik echt niet hoor! Ik zie het al voor me, Zwiepje de ene kant op en nr. 2 de andere kant op....
Goh, zeg!

Eten bereid met verse ingrediënten? Euh, 2 x per week?

Sex? Al màààànden niet meer gehad.

Mijn kinderen eten elke dag chips en snoep.

Tv kijken? Soms alleen het nieuws, en owkee, de afgelopen dagen wat meer gekeken, want minder gewerkt dan anders.

Ze gaan vaak te laat naar bed, die kinderen van me. Ze kijken veel tv of pjoeteren best wel veel.

Ben een haske slechte mama! Boehoehoe! En mijn huishouden loopt ook op rolletjes, zie er altijd piekfijn uit, fris en fruitig, ben haske sociaal en kom vaak geweldig aan mezelluf toe! Ondanks werkweken van soms wel eens 60 tot 70 uur lekker aan mijn slaap toe komen, joh, geweldig hoe het allemaal gaat!

Ha,ha,ha,ha,! NOT! En het interresseert me eigenlijk geen biet meer wat een ander ervan vindt, want in een ander zijn of haar ogen doe ik het toch nooit goed! Jammer dan! Ik hoef uiteindelijk alleen maar met mijn kinderen door èèn deur en met mijn werkgevers, dussssssss.......

Tuulk, je naaste omgeving die doet er ook wel aan toe, maar voor de rest?

Meid, leef je leven zoals JIJ denkt dat goed is en laat je niet leiden door ( misleiden door ) wat een ander zegt..... Nobody is perfect......
quote:Chica34 schreef op 04 januari 2009 @ 21:51:

Elninjoo en rinkelende bellen. Ja, when hell freezes over hahahahahaha Als dat gebeurd kom ik persoonlijk naar haar toe om mijn schoen op te eten.

hahahahaha!!!!

Ik zou 't er bíjna voor over hebben om dat mee te kunnen maken, maar eh, toch maar niet
Is het je weleens opgevallen dat de vers kokende moeders niet op de sexpijler komen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maar natuurlijk is de vivaforumvrouw het perfecte rolmodel voor alle vrouwen.

ze heeft slechts een minpunt: ze zit 24/7 achter haar comp te forummen....
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2009 @ 22:28:

Is het je weleens opgevallen dat de vers kokende moeders niet op de sexpijler komen ?je weet natuurlijk nooit wat ze ondertussen met die verse komkommers doen...
Ehhh, nee...

(Was een reactie op BGB, moest er best ff lang over nadenken..)
en de kinderen de volgende keer bij oma roepen: Die komkommersalade van mama is veeeeeeeel lekkerderderder, hoor oma!
quote:elninjoo schreef op 04 januari 2009 @ 22:30:

je weet natuurlijk nooit wat ze ondertussen met die verse komkommers doen... Kun je ze dan nog vers noemen, als in "verse maaltijd"?
Hmm Supermoeder? Nope, kind krijgt elke dag groenten, maar net zo vaak pot/blik/vries als vers. Wij koken graag met pakjes en voegen daar lekker extra verse groenten aan toe indien nodig.

Kind gaat wel op tijd naar bed, dat dan weer wel.

Sex? Mwah als lijf mee werkt wel, anders neu sex moet geen extra pijn opleveren hoe leuk het ook is Sbs6 had iig de afgelopen vakantie in mijn ogen de leukste films
Ik vind het eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend dat je je kinderen altijd verantwoord en vers laat eten. Chips en patat zouden ze van mij ook maar 1 x per jaar mogen, op hun verjaardag. Als ik kinderen zou hebben dan he, natuurlijk.

Zo vind ik het ook volstrekt belachelijk om SBS6 te kijken. Dat zou ik dus nooit doen. Als ik een tv zou hebben dan, natuurlijk.

Knorr wereldgerechten zou ik dus ook noooooit maken. Alleen maar eigen rijsttafels met uitheemse producten van de toko en de Chinese winkel. Als ik zou koken dus. Wat ik niet doe.

Seks, ook zoiets. Dat zou ik mimimaal 3 x per week doen, zo stomend en fantasierijk mogelijk. Als ik een beetje libido zou hebben dus. ( )
quote:danivo schreef op 04 januari 2009 @ 22:30:

maar natuurlijk is de vivaforumvrouw het perfecte rolmodel voor alle vrouwen.

ze heeft slechts een minpunt: ze zit 24/7 achter haar comp te forummen....
OF je hebt tijd om te neuken OF je hebt tijd om spruitjes schoon te maken . Simpeler kan ik het niet uitleggen .
quote:seks op het moment wel veel vaker omdat we graag een tweede kindje willen,Als je dat opschrijft dan weet je toch dat het niet erger kan?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven