de vivaforumvrouw als supervrouw / moeder?

04-01-2009 21:12 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd zo grappig om te lezen. Wanneer je wat rondneust op het forum moet de vivaforumvrouw wel een rolmodel van de samenleving zijn. Eten wordt altijd bereid met verse producten, kinderen eten enorm verantwoord, seks hebben ze toch minstens 3x per week, en dan ook nog van die stomende seks, want hee, voor minder doet de vivaforumvrouw het niet, sbs6-kijkers zijn klootjesvolk (is klootjesvolk?) enz enz.

Zucht. Dan doe ik het niet best. Afgelopen week 4x patat of pannekoeken gegeten met mijn zoon van 2, seks op het moment wel veel vaker omdat we graag een tweede kindje willen, shownieuws kijk ik in bed vaak nog even ik vind sommige knorr wereldgerechten heerlijk.

Dit soort dingen zal ik niet snel deponeren in daarvoor bestemde topics. Daarstraks wel iets opgeschreven in het topic op kinderen over wanneer ze chips en patat mogen, die van mij mag dat dus vaker dan bij de meeste anderen.

Zucht... Daar gaat mijn ambitie om een supervrouw te worden;-)
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 23:21:

[...]

Waarom zou je neuken als je er niks aan vindt?Omdat je anders geen Viva-supervrouw bent, duh!
MDK ,als je op Dita lijkt ben je Ook nog eens een lekker wijf :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:borodini schreef op 04 januari 2009 @ 23:24:

[...]

Duh, voor een beeb

Maar dan is het geen neuken meer, maar Klussen. En ga je voor het Eggie. Als je je Ei hebt. Daarna wacht je op je NOD (niet ongesteldheids dag ) of ben je bang dat de Red Devils komen.

Als je wacht op je NOD heb je ineens allerlei vage klachtn aan je ( . ) ( . ) - heeft lang geduurd voor ik doorhad dat het borsten waren - en geen trek in koffie meer.

Komen de Red Devils toch nog, dan zucht je eens diep en ga je met je hubbie voor de voglende ronde klussen.

( god pip, jij leert me een hoop bij de afgelopen dagen )Boor, die vliezen zijn wel de limit hoor. Dit soort prietpraat beklijfr niet
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 23:22:

BGB, het lijkt me belangrijker dat je volgens je eigen maatstaven een supervrouw bent

Nee dus , daarvoor ken ik mezelf te goed

Ik streef het worden van een Super Vrouw niet echt na ...... ik zou me eerst eens af moeten vragen wat ik er zelf onder versta voordat ik ernaar zou kunnen streven .

Ik maak me zelfs sterk dat ik , zodra ik de SV heb omschreven , ik meteen een vreselijke hekel aan haar heb en juist niet zo wil worden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:korenwolf schreef op 04 januari 2009 @ 23:25:

[...]

Omdat je anders geen Viva-supervrouw bent, duh! Die Vivavrouw hoeft toch helemaal niet neuken? Die heeft een heel arsenaal aan vibrators in d'r nachtkastje.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 23:21:

[...]

Waarom zou je neuken als je er niks aan vindt?Omdat afrukken en dan met een spuitje sperma naar binnen brengen ook weer zo omslachtig is ?
quote:Nee dus , daarvoor ken ik mezelf te goedZelfkennis lijkt me onmisbaar voor een supervrouw hoor
Als je graag een baby wilt dan is niks toch te omslachtig? Ik durf zelfs te stellen dat bij heel veel klussende setjes de vrouw dat een prima oplossing zou vinden. Hoef je ook niet extra veel te neuken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2009 @ 23:27:

Ik streef het worden van een Super Vrouw niet echt na ......

Ik maak me zelfs sterk dat ik , zodra ik de SV heb omschreven , BGB, als je Super Vrouw tot SV gaat afkorten, raak ik in de war.
/Lijk geen zier op Dita maar als kleine smurf met dikke tieten ben je al snel een lekker wijf, dat vind de kerel waarmee ik voor mijn plezier nog wel eens iets anders dan lepeltje lepeltje mee in bed uitspook in ieder geval, dat scheelt.
Wat een klinkklare onzin Bordini!

Mijn ervaring is dat je van gewoon neuken kinderen krijgt. Vier zelfs Dus ik kan het weten.

Tsss klussen voor het echie
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 23:31:

Als je graag een baby wilt dan is niks toch te omslachtig? Ik durf zelfs te stellen dat bij heel veel klussende setjes de vrouw dat een prima oplossing zou vinden. Hoef je ook niet extra veel te neuken.

Ik ken ze wel die ovulatie-testen gebruiken zodat ze alleen op de vruchbare dagen hoeven te klussen
Ik heb er 3. Voor 2 geneukt, de 3e uitgezocht op zijn kleurtje ( en op zijn vader, ook dat )
Juist, neuken of uitzoeken, zo doe je dat!
quote:yette schreef op 04 januari 2009 @ 23:32:

Wat een klinkklare onzin Bordini!

Mijn ervaring is dat je van gewoon neuken kinderen krijgt. Vier zelfs Dus ik kan het weten.

Tsss klussen voor het echie Het enige dat ik van neuken krijg zijn orgasmes
Da's om te huilen Boro!

/ denkt dat als je de gemiddelde kerel verteld dat je pizza laat komen omdat je ff bij wilde komen en hem straks neuken die juichend pizza eet.

// en tegen de tijd dattie Pizza/ chinees/ thais/ patat/ surinaams/ shoarma zat is leert koken en nog juichend thuis komt
anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 04-01-2009 23:37
Reden: met ch, deze Supervrouw kan ook al niet spellen
% gewijzigd
quote:borodini schreef op 04 januari 2009 @ 23:33:

de 3e uitgezocht op zijn kleurtje )kleurt hij bij het behang of bij de bank ?
quote:loomii schreef op 04 januari 2009 @ 23:32:

[...]

BGB, als je Super Vrouw tot SV gaat afkorten, raak ik in de war.oké , zal er rekening mee houden !
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2009 @ 23:36:

[...]

kleurt hij bij het behang of bij de bank ?Bij Boro's haar?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 januari 2009 @ 23:36:

[...]

kleurt hij bij het behang of bij de bank ?Hij staat zo leuk bij mijn dochter, tis net duo penotti. Uber blond\blank\blauwe ogen, Uberzwart\bruin\diepbruine ogen. Ze zijn even groot, dus de verbaasde blikken als ze allebei "mama" roepen zijn mij niet onbekend
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 januari 2009 @ 23:37:

[...]

Bij Boro's haar?Ook dat. Dan issie trots: "mamie heeft haar haar zwart, zodat ik niet de enige thuis ben met zwart haar" zee tie onlangs.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 04 januari 2009 @ 23:35:

[...]

Het enige dat ik van neuken krijg zijn orgasmes

Als je van beide kinderen kan krijgen, is dat voor vrouwen misschien wel het belangrijkste verschil tussen neuken en klussen?

zó blij dat ik het antwoord niet weet!
yette wijzigde dit bericht op 04-01-2009 23:43
Reden: ook supervrouwen zijn niet perfect
% gewijzigd
da's schattig Boor

(je zou er bijna een verplicht nummertje tegenaan gooien omdat ook eens te horen. Bíjna )
Nou zag ik op de sexpijler net een topic ( Femdom ) wat niet - of nauwelijks neukende stellen weer op schijnt te peppen ... kunnen ze beter op de kinderpijler plaatsen , denk ik .
HPL jij hebt toch 17 25 79 broers en zussen? Daar zitten toch zat neefjes en nichtjes bij om af en toe te lenen? Mijn hart smelt elke keer als er eentje op me af rent TantedeKees TantedeKees wil je met me spelen? Kun je ze na je smelt moment gewoon weer terug te geven.

/ heeft rammelende eierstokken

// beloofd daar plechtig niet met haar hubbie omdat het moet voor de beeb mee te klussen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven