De winter van 2013-2014

03-11-2013 09:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er wordt al druk gespeculeerd over de aankomende winter. Ik hoop persoonlijk dat we een nog strengere winter gaan krijgen dan afgelopen winter....

Conclusie.

Op grond van het feit dat de afgelopen vier winters kouder dan normaal waren, met als waarschijnlijke verklaring het versneld smelten van het Noorpoolijs en de geringe activiteit van de zon, is het bepaald niet hypothetisch om te voorspellen dat de komende winter 2013-2014 een bovengemiddeld strenge winter gaat worden.
en ik hoop t dat de sneeuw weg blijft
We zien het allemaal wel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vind kou niet erg en sneeuw ook niet zo maar kijk er wel weer tegenop dat ik met de auto de weg op.
.
quote:himalaya schreef op 03 november 2013 @ 09:35:

We zien het allemaal wel.Das waar. Het weer is een voldongen feit. Ik kijk 's morgens uit het raam en pas daar mijn kleding op aan. Het heeft geen nut om er over te klagen, maar een beetje dagdromen mag toch wel?
Ik hoop op heel veel sneeuw en sneeuwstormen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik hoop vooral op een korte winter.
Ik kan enorm genieten van vrieskou, rijp op de takken. Schaatsen aan. Alleen die smurrie als de boel weer gaat smelten mag van mij wegblijven maarja, ook dat hoort erbij.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik heb met winter hetzelfde als met roggebrood: ik hoop dat ik het deze keer (met een positieve instelling) wél lekker vindt.

Maar helaas.
IJs....ik wil weer schaatsen.... Hopelijk een Elfstedentocht. Lekker veel sneeuw.
@ Iceteapeach: 100% eens
Ik wil ook bij jullie horen!
Hoop dat het een zachtere winter word, tegen nat weer kan ik me kleden, glad ijs en sneeuw kan ik missen als kiespijn.

Ben afhankelijk van m'n fiets ( geen rijbewijs) en fiets minimaal 30 km per dat voor m'n werk. Ov is geen optie meer, die komen helaas niet meer waar ik moet zijn..
Echte winter met ijs vind ik heerlijk! Een Elfstedentocht lijkt me ook geweldig (om t zien dan). En sneeuw hoort er ook bij, beter dan regen.
Ik hoop vooral dat het zonnetje wat vaker schijnt dan vorig jaar. Het mag best koud zijn, maar die vieze, grauwe, miezerige, donkere dagen vind ik echt vreselijk. Dus gewoon vaak zon en vanaf maart weer écht lente, dan ben ik tevreden.
Hoop het stiekem wel, op een winter met schaatstochten en sneeuw, maar heb net de jaar afrekening betaald en daarnaar gekeken hoop ik op een heeeele korte winter
Ik vind kou niet erg, daar kun je je tegen kleden. Maar sneeuw en gladheid mag van mij achterwege blijven.
Ik hoop dat de winter wegblijft, of maximaal 2 weken in december of januari. Vond het echt verschrikkelijk dat het dit jaar in maart nog stervenskoud was en vies weer. Het duurde ook 'n eeuwigheid voor de natuur weer tot leven kwam.

Ik denk er over in maart op vakantie te gaan, zodat de winter hopelijk nu wel echt weg is als ik terug kom.
Ik hoop ook op een strenge winter, sneeuw,ijs en de elfstedentocht!
Ik heb van de week 20 kilo strooizout gehaald. Voor de zekerheid.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 03 november 2013 @ 11:17:

Ik heb van de week 20 kilo strooizout gehaald. Voor de zekerheid.
Ik hoop dat het niet al te koud wordt en er niet zoveel sneeuw valt, ik reis elke dag met de trein.
Ik hoop dat het geen strenge winter wordt. Ondanks dat ik bijna de verwarming niet aan doe ben ik mij rot geschrokken van de jaarafrekening. Voor het eerst bijbetalen en niet zon beetje ook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven