De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Is Luna aan haar blauwe oog blind?

Ik heb wel eens gehoord dat witte poezen met blauwe ogen blind zijn, maar weet niet of dat echt zo is.
het zou kunnen dat ze aan de kant van haar blauwe oog doof is maar dat weet ik niet. Katten luisteren sowieso niet dus het zou geen verschil maken.

ik heb geen idee hoe de combi kat-stoel het gaat doen, dus wie weet is het straks een opblaastoel met allemaal plakkertjes.....

Ik ga er nu vandoor, naar een vriend van me......misschien tot vanavond en anders morgen....:kiss:
Aaaahhh, het is dus doof.

Beetje lepel,klok verhaal vanaf mijn kant.

Succes met je stoel, hij is leuk.

En veel plezier vanavond
Miek, leuke poezels!!

Yellow zak over de kop en ****** voor het vaderland

Eten is op, ex even weg en nu even wat mensen bellen...
Ik ga restjes koken(ben lang niet thuis geweest) ik heb nog een handje gevulde pasta met kaas, 2 theelepeltjes pesto, en een pak vegaspekjes voor erdoorheen. Ik zeg: goede maaltijd!
Oh ik heb het zo zwaar, ik vond nog een potje gierige pesto in mijn koelkast. Zal ik dat erdoorheen roeren, of verpest ik dan de smaak van de fantastische verse pesto waar ik eigenlijk te weinig van heb?!
roer het, voordat je het in het eten gooit, een klein beetje door elkaar, kan je gelijk proeven of je het lekker vind.
Gala, hoe zag mijn leven eruit voor jij er was?!!
Maar belangrijker, smaakt goed

( ) ja

( ) nee

aankruizen wat van toepassing is.
quote:galadriel schreef op 07 januari 2011 @ 18:44:

Maar belangrijker, smaakt goed

( x) ja

( ) nee

aankruizen wat van toepassing is.jeeeeeeej
Zooooo

Hebben jullie mij gemist?

quote:neurogenesis schreef op 07 januari 2011 @ 19:00:

Zooooo

Hebben jullie mij gemist?

en u is??
was het lekker Yellow??

het is mijn troostvoer.

pasta met pesto.

heel veel gegeten een maandje terug.
quote:Miepjemiep schreef op 07 januari 2011 @ 19:04:

nog zo'n onbekende.

Hoe is het met je
ONbekende? Hihi ben heulll druk idd sorry dames. Met mij gaat het wel, met jullie?
Gala

Hai Miep!
Hoi Miepje!

Mijn pasta pesto was lekker, maar natuurlijk wil ik nu chocolade wat ik niet in huis heb.

Op national geographic is een schoothondje dat supervals de hele tijd de vriendin van zn baasje loopt te bijten als ze in de buurt komt. Wat een evilness er toch uit zo'n klein hondje kan komen zeg!!
Yellow, is Cesar Milan er weer op?
Met mij gaat het nog steeds erg goed,

de rust is wedergekeerd in ons gezin.

En in een relaxte sfeer gedijt iedereen beter.

(Wij in ieder geval wel)

Hond is weer beter, heeft wel heel smerig een soort van grasbal op mijn tapijt gespuugd, daar zit nu een rare, grote groene vlek, die ik al heb proberen schoon te maken, maar heb het terug gebracht tot geel, maar is nog steeds erg vies.

Iemand tips?
Idd het is Cesar weer. Hij geeft nu ook tours, hij komt in Amsterdam in HMH maar dat is al uitverkocht. SHIT, dat was zo'n leuk zeewespuitje geweest :)We kunnen nog naar Antwerpen

Gala, ik ben echt slecht met schoonmaken...Heel snel bleek laten intrekken 10 secondes?
nee dan is alle kleur eruit, niet alleen het geel maar ook de originele kleur.

OOOOOOOO echt komt ie naar Nederland, ik had hem met zijn extreem overdreven witte tanden heel graag willen zien (mag jeje hond meenemen?)

Al ben ik het niet altijd met hem eens

en schijnt hij achter de camera's wel wat mindere technieken te gebruiken (veel dwang en angstmakende training, wat de reden is dat Oprah hem niet meer in haar shows wil, maar dat kan ook weer rodddel en achterklap zijn)
Cesar was 140 euro zag ik: vond ik nogal een bedrag.

Miek je hebt leuke poezen, maar ik ben als de dood voor poezen (en honden, konijnen, kippen, hamsters, geiten, schapen, paarden, koeien, etc. etc. etc)
Ja je kon ook je hond meenemen. Het had me wel grappig geleken (serieus, vind het wel interessant) maar niet voor 140 euro!

TInkel, je moet op curus bij Cesar, dan ben je niet meer bang
Gala wel een Blue Wonder geprobeerd?

Daar maak ik het tapijt mee schoon als er vlekken in zitten.

lieve bekende onbekenden
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven