december zegels
zondag 8 december 2013 om 15:12
zondag 8 december 2013 om 15:45
vind ik zelf het antwoord...
Oude Decemberzegels zijn nog steeds geldig, maar u moet altijd frankeren tot het juiste tarief. De Decemberzegels van 2010, 2011 en 2012 zijn net als de nieuwe Decemberzegels al gefrankeerd met 'December' en hebben hiermee al de juiste waarde voor de huidige kerstperiode. Wanneer u oudere Decemberzegels wilt gebruiken zult u bij moeten plakken tot het juiste tarief, zijnde ¤0,55. U kunt geen Decemberzegels in guldens meer plakken, deze zijn per 1 november 2013 niet meer geldig als frankeermiddel. U mag geen 'gewone' postzegels op de kerstpost plakken om zo tot het tarief van ¤ 0,55 te komen. Bijplakzegels zijn te koop via postkantoor.nl en de PostNL Postkantoren.
bedacht ik net; ik kijk op de postnl.n. (naar aanleiding van een antwoord hierboven) suf suf
zondag 8 december 2013 om 15:56
quote:Maaique schreef op 08 december 2013 @ 15:15:
Weet ik niet maar even een vraag nu het hier toch over kerstkaarten gaat,
Ik heb ze ook al geschreven maar is het gek als ik ze morgen al op de post doe?
Vind t leuk om vroeg te zijn maar niet TE vroeg..
Ik moest ze in een speciale bak doen bij het postkantoor, waarbij de planning was ze te leveren binnen 72(!) uur... En op zondag werd de bak niet geleegd.
Daar betaal je dan 5 cent minder voor...
Weet ik niet maar even een vraag nu het hier toch over kerstkaarten gaat,
Ik heb ze ook al geschreven maar is het gek als ik ze morgen al op de post doe?
Vind t leuk om vroeg te zijn maar niet TE vroeg..
Ik moest ze in een speciale bak doen bij het postkantoor, waarbij de planning was ze te leveren binnen 72(!) uur... En op zondag werd de bak niet geleegd.
Daar betaal je dan 5 cent minder voor...
Occam's razor
zondag 8 december 2013 om 15:58