Den Haag veilig snachts ?

26-02-2018 09:44 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Iedereen !

Ik heb een vraagje voor de kenners in Den haag, aangezien ik zelf ook wel heb gegoogled maar ik ten eerste niet weet of de trams ook in de nacht rijden in Den haag ?

Ten 2e ben ik volgende week zaterdag op de Thomsonlaan in Den haag en zoek ik ongeveer het goedkoopste hostel van Den haag om vanaf 3 uur nog even de nacht door te brengen.

Ik ga naar een feestje volgende week, kan helaas niet terug met het openbaar vervoer omdat alles stil ligt vanaf 3 uur. En daarbij wil ik jullie vragen of het veilig is snachts in Den haag om naar het hostel te lopen om 3 uur snachts aangezien ik toch in me eentje ben?

Dus wil ik julle vragen, heeft iemand een goede hostel tip of die weet of snachts de trams rijden ?

Dankje in iedergeval voor jullie tips !
Dymphnatam schreef:
26-02-2018 10:53
Relatief: ja. Maar 100% garantie heb je natuurlijk nooit.
Nope, er is zelfs een paar jaar terug een jong meisje vermoord en op straat gevonden om de hoek (letterlijk) van de Thomsonlaan. Dus 100% garantie heb je inderdaad niet, maar het is een onwijs veilige buurt waar de Thomsonlaan ligt.

KingKool hostel aan de Prinsegracht heeft bedden vanaf zo'n €20. Prijzen zijn vergelijkbaar met Golden Stork. Waarbij Golden Stork dichterbij station Hollands Spoor is en KingKool dichterbij Thomsonlaan. Ik zou een OV fiets nemen, lekker flexibel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven