Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.

Dus maar een nieuwe.

Dingen die je pas heel laat begreep :

Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.

ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie

... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor

.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:28:

Dat horeca een samenstelling is van Hotel Restaurant Café. Echt, kwam ik vorig jaar achter ofzo Ghe... ik nu pas... Had er ook nog nooit over nagedacht trouwens...
Oei dat va Nick en Simon wist ik ook niet, ik zeg niks tegen mijn man haha, dan kan ik hem eens uit horen, wist jij dat niet??
Het verkeersbord 'doodlopende weg' vond ik eng. (zag het als letterlijk tegen een huisje aan knallen) Net als het verkeersbord 'voetgangerspad' (ik dacht: let op, kinderlokkers)
Dat zoab een afkorting is voor zeer open asfalt beton.
quote:biekoe schreef op 22 september 2012 @ 22:09:

Dat Nick en Simon in de reclame zitten van de NS, niet door hun acteercapaciteiten maar door hun "initialen"
Vroeger, toen ik nog een klein Keetje was, dacht ik dat het verkeersbord voor overstekende dieren betekende dat er alleen maar herten uit de bossen konden komen. Hele autoritten afgespeurd naar hertjes, nooit één gezien.
quote:keetje_stippel schreef op 22 september 2012 @ 22:16:

Vroeger, toen ik nog een klein Keetje was, dacht ik dat het verkeersbord voor overstekende dieren betekende dat er alleen maar herten uit de bossen konden komen. Hele autoritten afgespeurd naar hertjes, nooit één gezien.Haha. Waar ik woon hebben ze dinosaurussen en apen erbij getekend. Maar ook echt heel realistisch zodat het net een gewoon verkeersbord lijkt. Maar goed dat je hier niet woonde als klein kind.
.
O ja keertje? Wat nog meer dan? Ik zoek nog steeds herten?
quote:biekoe schreef op 22 september 2012 @ 22:09:

Dat Nick en Simon in de reclame zitten van de NS, niet door hun acteercapaciteiten maar door hun "initialen"
@madamecannibale: Ik denk dat ik er bang van zou zijn geworden, haha.
@inxs: serieus weer wat geleerd, ik zeg aktijd eijennekses. Gelukkig komt die band nauwelijks in mijn gesprekken voor :-)

Als kind zong ik vaak de herdertjes lagen bij nachten met kerst. Vond het zo'n leuk liedje! Heb er destijds ook een tekening van gemaakt, mijn ouders kwamen niet meer bij: het kindje jezus en 3 herdershondjes...
O, wat is dit toch een ontzettend leerzaam topic
Ik vond het als kind / tiener altijd zo vreemd dat Michael Jackson in 'Beat It' show me hot fucking zong en dat ze dat in Amerika niet hadden gecensureerd. Later kwam ik erachter dat hij showing how funcky zong.
quote:thomaaas schreef op 22 september 2012 @ 22:14:

[...]

Nee, er waren gewoon in elke stad circussen op bezoek!
Saszzje geweldig
quote:NYC schreef op 22 september 2012 @ 22:15:

Net als het verkeersbord 'voetgangerspad' (ik dacht: let op, kinderlokkers)Die ouderwetse versie is ook net een pedo.
@saszzje:
quote:waarbij schreef op 22 september 2012 @ 22:10:

[...]

Krijg nou wat... dat wist ik dan weer niet.Had jij toch moeten weten!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja ik heb er ook één! In songteksten kom je wel eens 'birthday suit' tegen (you're looking so good in your birthday suit). Ik dacht altijd dat dat verjaardagsoutfit betekende, maar is dus gewoon dat iemand naakt is (je wordt naakt geboren)
quote:reoba schreef op 22 september 2012 @ 22:14:

Oei dat va Nick en Simon wist ik ook niet, ik zeg niks tegen mijn man haha, dan kan ik hem eens uit horen, wist jij dat niet??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:reoba schreef op 22 september 2012 @ 22:14:

Oei dat va Nick en Simon wist ik ook niet, ik zeg niks tegen mijn man haha, dan kan ik hem eens uit horen, wist jij dat niet??Zo zit ik al de hele tijd. Maar ik moet er maar mee stoppen, want hij kijkt soms of hij water ziet branden, dat ik bepaalde dingen niet weet. En hij begrijpt al helemaal niet dat ik er openlijk voor uit kom.
Ik wist niet dat je het kinderkledingmerk Z8 gewoon als zacht uitspreekt. Voelde me zó dom toen ik dat hoorde
Ik had als puber een vakantiebaantje in een bejaardentehuis en een bewoonster vertelde me dat ze uit het Gooi kwam, oh zei ik, het "Gooise matras", ik dacht dat een streek zo heette. Pas jaren later kwam ik er achter wat er met het "Gooise matras" bedoelt wordt....
Haha lachen dit forum! En ook herkenbaar....leerzaam!
verdwaald op het nieuwe forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven