Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.

Dus maar een nieuwe.

Dingen die je pas heel laat begreep :

Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.

ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie

... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor

.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
quote:newimprovedkitty schreef op 22 september 2012 @ 22:02:

[...]

welnee, ik was erg goed en speelde op noten op blad, niet op namen....

maar een beetje suf is het welMaar hoe leer je noten lezen zonder te weten welke welke is?
quote:thomaaas schreef op 22 september 2012 @ 22:05:

Dat het verkeersbord voor "snelweg" niet een circustent is.

Dat "van de vrachtwagen gevallen" niet betekend dat iets van een vrachtwagen is gevallen en door iemand langs de weg is gevonden.Hahahah, dat dacht ik ook heel lang. Dat iemand gewoon toevallig een hele partij walkmans had gevonden.
quote:thomaaas schreef op 22 september 2012 @ 22:05:

Dat het verkeersbord voor "snelweg" niet een circustent is.

wat deed je dan op de snelweg? Een rode neus opzetten?
Hele genante.

Ik had vroeger een tas en daar zat een label in met de tekst :

Genuine leather.

Ik dacht dat het van cavia's gemaakt was... guinea pig...
quote:secondhandsuus schreef op 22 september 2012 @ 21:59:

Calvijn, midget is dwerg, dus golf voor dwergen...

Midget- golf
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:waarbij schreef op 22 september 2012 @ 22:06:

Dat 925 zilver inhoudt dat het zilverpercentage 92.5 % is.dat wist ik nog niet!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:achnein schreef op 22 september 2012 @ 21:59:

[...]

Het is een weiland met wolkjes. Volgens de site:

Oh, ik wil ook in een stiltegebied wonen. Ik dacht altijd dat een stiltegebied stil moest zijn voor de dieren ofzo...
quote:waarbij schreef op 22 september 2012 @ 22:06:

Dat 925 zilver inhoudt dat het zilverpercentage 92.5 % is.

wist ik ook niet

Lees net in een ander topic dat het kofschip echt bestaat. Dacht dat dit gewoon wat letters aan elkaar geplakt was
Oef, ik heb tot m'n 18e gedacht dat een tijger het vrouwtje was... en een leeuw het mannetje...

In navolging van de versnellingspook... Ik keek voor ik ging lessen behoorlijk op tegen al die multi-taskende automobilisten. Dacht namelijk, dat elke keer als je remde, je ook nog een knopje moest indrukken voor je remlichten...

Mijn vriendin (45, haha) had het over (vechten tegen de) bierkraai. Ik dacht dat ze zich eenmalig versprak, tot ze het ook eens zo op schreef.
Dat Nick en Simon in de reclame zitten van de NS, niet door hun acteercapaciteiten maar door hun "initialen"
En nog een die ik zojuist leer :

Ik lees net op wikipedia dat de melodie van kortjakje en het abc-liedje dezelfde zijn... Dat was me nou dus nu echt nog nooit opgevallen

quote:Verana schreef op 22 september 2012 @ 21:47:

Vroeger bij mij op school werd er altijd een Duits verjaardagsliedje gezongen. Ik zong het altijd als: Toenkaboesta viel Glück.

Ik was al 30+ toen ik erachter kwam dat het was: Zum Geburtstag viel Glück

Zat jij bij mij op school? Ik wilde echt precies hetzelfde komen typen!

Ik bedacht het vorig jaar pas..
quote:waarbij schreef op 22 september 2012 @ 22:07:

Hele genante.

Ik had vroeger een tas en daar zat een label in met de tekst :

Genuine leather.

Ik dacht dat het van cavia's gemaakt was... guinea pig...Oh, laat het fruitella maar niet horen. (of wie is dat ook weer met al die cavia's?)
quote:biekoe schreef op 22 september 2012 @ 22:09:

Dat Nick en Simon in de reclame zitten van de NS, niet door hun acteercapaciteiten maar door hun "initialen"

Jemig, nog even en mijn hoofd zit vol met al die nieuwe weetjes...

Dat Nick en Simon in de reclame zitten van de NS, niet door hun acteercapaciteiten maar door hun "initialen"Whoo ik leer echt veel hier.

Dat Nick en Simon in de reclame zitten van de NS, niet door hun acteercapaciteiten maar door hun "initialen"Krijg nou wat... dat wist ik dan weer niet.
quote:lean_72 schreef op 22 september 2012 @ 22:09:

In navolging van de versnellingspook... Ik keek voor ik ging lessen behoorlijk op tegen al die multi-taskende automobilisten. Dacht namelijk, dat elke keer als je remde, je ook nog een knopje moest indrukken voor je remlichten...

Ik heb heel lang gedacht dat de film:The Blair Witch Project echt was gebeurd.

Als kind ging ik naar een christelijke school, ook godsdienst les dus. Toen ging er een jongen uit de klas op vakantie naar Israel en naar Jerusalem.

Ik was vol verbazing, want ik had nooit geloofd dat die plaatsen dus echt bestonden!

Dat Nick en Simon in de reclame zitten van de NS, niet door hun acteercapaciteiten maar door hun "initialen"Scherp
quote:achnein schreef op 22 september 2012 @ 21:52:

Ik heb heel lang gedacht dat er op dit bord een berg staat. Heel erg logisch, zo midden in de polder

[afbeelding]

Dat is een vulkaan die vredig ligt te slapen en daar mag je dus geen lawaai maken, omdat je hem anders wakker maakt.

Toch?
Dat Timboektoe echt een plek is. Dacht altijd dat dit uit de Donald Duck kwam net als verwegistan.
quote:madamecannibale schreef op 22 september 2012 @ 22:12:

Dat Timboektoe echt een stad is. Dacht altijd dat dit uit de Donald Duck kwam net als verwegistan.Ja, dat dacht ik ook!
quote:madamecannibale schreef op 22 september 2012 @ 22:12:

Dat Timboektoe echt een stad is. Dacht altijd dat dit uit de Donald Duck kwam net als verwegistan.Ja ik ook!!!
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 22:07:

[...]

wat deed je dan op de snelweg? Een rode neus opzetten? Nee, er waren gewoon in elke stad circussen op bezoek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven