Dingen die je wilt schrijven in het Modtopic

woensdag 8 november 2017 om 10:15
Maar die toch weer gewist zullen worden. Schrijf het hier neer. De mods zullen niet reageren maar dan heb je wel het gevoel dat iemand je berichten leest.
update 28-11
bruise zegt dit:
Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:
- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren
Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
update 28-11
bruise zegt dit:
Meds, zou je het volgende in de OP willen zetten:
- forum is traag vanwege de reclame, adblockers werken goed op laptop/desktop
- wil je sneller forummen, forum dan niet mobiel
- op je mobiel word je blijkbaar constant uitgelogd bij updates van android 8.0 oneplus, dus of niet updaten of gebruik een laptop/desktop
- op de pagina's nieuw en actief worden bolletjes niet grijs na lezen van alle berichten op je mobiel
- onderste helft van pagina verdwijnt af en toe op je mobiel waardoor je ook niet meer kunt reageren
Eventueel geef je dat aan in een kleurtje, zodat het goed opvalt.
anoniem_287855 wijzigde dit bericht op 28-11-2017 01:50
Reden: moest van Bruise
Reden: moest van Bruise
68.05% gewijzigd

dinsdag 21 november 2017 om 21:51
Niet helemaal. Je geeft toestemming aan Sanoma om ze te publiceren. Foto's blijven altijd eigendom van de fotograaf die ze gemaakt heeft, tenzij die de rechten schriftelijk overdraagt.
dinsdag 21 november 2017 om 21:51

dinsdag 21 november 2017 om 22:02
Dat is voor mij hetzelfe, het mogen publiceren is dus dat je ze uit handen geeft, dus mede-eigenaar.
Maar ja, eenmaal een foto waar dan ook geplaatst is hem uit handen geven.
dinsdag 21 november 2017 om 22:44
dinsdag 21 november 2017 om 22:55
Die bugs zal best, maar daar zei ik niets over. Als je de moeite neemt je adblocker goed in te richten, heb je geen reclames meer. Ik snap dat je liever klaagt hoor, maar het is echt niet toeval waardoor een adblocker werkt.yasmijn schreef: ↑21-11-2017 08:03Dat dat bij jou zo is, wil niet zeggen dat dat bij anderen ook zo is.
Iedereen heeft verschillende bugs op verschillende devices. Ik heb jarenlang geforumd met een adblocker en dat ging prima. Nu op elk apparaat alles opnieuw geïnstalleerd ( behalve destop op werk, daar kan en mag dat niet) meerdere keren en toch glipt de beeldvulllende reclame overal doorheen.
Weekje terug heb ik uit de applestore zelfs een betaalde adblocker van €5,99 geïnstalleerd. En weer hetzelfde drama. Een en al reclame en een frontpage op de iPhone wat echt verschrikkelijk is.
En daar baal ik goed van.

dinsdag 21 november 2017 om 22:56
Volgens mij mogen ze een foto publiceren zonder de fotograaf credits te geven als je een eigen foto hier in n topic zet.
Ze mogen ook forumdiscussies publiceren, maar als ze dat zouden doen zou de papieren viva vast een onderwerp van gesprek zijn hier, dus geloof niet dat ze dat doen.
Zou me nog leuk lijken ook als ze de beste quotes zouden publiceren. Wie weet zou ik t blad dan ns kopen.
Ze mogen ook forumdiscussies publiceren, maar als ze dat zouden doen zou de papieren viva vast een onderwerp van gesprek zijn hier, dus geloof niet dat ze dat doen.
Zou me nog leuk lijken ook als ze de beste quotes zouden publiceren. Wie weet zou ik t blad dan ns kopen.

dinsdag 21 november 2017 om 23:00
Er wordt ook gepubliceerd in het papieren blad. Kan ik me nog herinneren dat dat hier op het forum ter sprake kwam.redbulletje schreef: ↑21-11-2017 22:56Volgens mij mogen ze een foto publiceren zonder de fotograaf credits te geven als je een eigen foto hier in n topic zet.
Verder geven er veel mensen af op het blad, lezen ze niet en willen ze niet mee geassocieerd worden

dinsdag 21 november 2017 om 23:01
Ik vind dit een gedachtenkronkel.
Het is niet volstrekt logisch dat je een addblocker moet installeren om normaal te kunnen forummen.
Ik weet niet of je het gelezen hebt voor het gewist werd, maar ik had de moderator die vroeg om aub geen adblocker te installeren gequoot in het modtopic.
En ook al snap jij dat niet, ik kán niet eens een addblocker installeren. Daar is mijn iPad te oud voor. Anders was ik al lang tegen het verzoek van de mod ingegaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 22 november 2017 om 13:54
woensdag 22 november 2017 om 21:42
Maar dat gebeurt al jaren!redbulletje schreef: ↑21-11-2017 22:56Volgens mij mogen ze een foto publiceren zonder de fotograaf credits te geven als je een eigen foto hier in n topic zet.
Geen bijzonderheden
donderdag 23 november 2017 om 12:42
Ze doen het om jou te pesten.

Bij mij werkt de telefoon relatief normaal. Ik moet af en toe opnieuw inloggen en als ik net ben ingelogd, komt T-mobile of een andere reclame me even lastig vallen, 2 of 3 keer opnieuw laden en daarna kan ik redelijk normaal forummen. Alleen die ‘toon meer’ knop blijft vervelend als je een hele pagina wil lezen. Maar daarover doorzeuren helpt niks, dus nemen we die maar voor lief.

donderdag 23 november 2017 om 13:02
Jij kan pb'en???Caledoniaxx schreef: ↑23-11-2017 12:56Waarom als je een pb stuurt, blijft dat ding onder postvak uit staan ipv verzonden? Nu weet ik steeds niet of die ander m'n bericht wel heeft ontvangen. Postvak uit en postvak verzonden lijkt mij namelijk niet hetzelfde...

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 23 november 2017 om 13:10
Dit is dus inderdaad wat ik me af vraag. Je verstuurt de pb, dan staat er dan hij succesvol verzonden is, en vervolgens blijft hij volgens mij hangen in postvak uit waardoor de ontvanger hem niet ontvangt

donderdag 23 november 2017 om 13:11
Als het goed is wordt 'ie van Postvak Uit naar Verzonden verplaatst als de ander hem heeft ontvangen. Zolang je bericht in Postvak Uit staat is de postbode nog onderweg, zeg maar.Caledoniaxx schreef: ↑23-11-2017 12:56Waarom als je een pb stuurt, blijft dat ding onder postvak uit staan ipv verzonden? Nu weet ik steeds niet of die ander m'n bericht wel heeft ontvangen. Postvak uit en postvak verzonden lijkt mij namelijk niet hetzelfde...

donderdag 23 november 2017 om 13:16
Hey, ik zie net dat hij bij verzonden staat inderdaad. Schijnbaar werkt PB'en dan wel bij mij
donderdag 23 november 2017 om 16:09
Het is mij ook een raadsel waarom pb-en soms wel en soms niet lukt. Soms ontvang ik er 1, soms niet. Soms komt er 1 aan, meestal niet.
Het is net een fiets die bijna door de as zakt : beter niet meer gebruiken en op rekenen, wat mij betreft.
En nee ik ga niet mailen, de tijd dat ik daartoe bereid was is voorbij.
Dit forum is een soort fata morgana aan het worden, in de woestijn-versie, dan.
De up-date van vanmiddag in het moderator-mededelingen-topic deed me erg denken aan het geklets van onze leidinggevende tijdens 'werkoverleg', zo'n 10 jaar geleden : alleen maar zenden, een plichtmatig praatje, er wordt gewerkt aan de problemen en niet reageren op wat er werkelijk aan de hand is.
Het is net een fiets die bijna door de as zakt : beter niet meer gebruiken en op rekenen, wat mij betreft.
En nee ik ga niet mailen, de tijd dat ik daartoe bereid was is voorbij.
Dit forum is een soort fata morgana aan het worden, in de woestijn-versie, dan.
De up-date van vanmiddag in het moderator-mededelingen-topic deed me erg denken aan het geklets van onze leidinggevende tijdens 'werkoverleg', zo'n 10 jaar geleden : alleen maar zenden, een plichtmatig praatje, er wordt gewerkt aan de problemen en niet reageren op wat er werkelijk aan de hand is.
nounou

donderdag 23 november 2017 om 16:12
Yas het kan erger, ik krijg op mijn device uit de ijstijd niet eens een adblocker geïnstalleerd